Turistički sektor – usporedba tvrtki, ulaganja, …

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska Turistički sektor – usporedba tvrtki, ulaganja, …

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Objašnjenje loše sezone u jednoj rečenici:
Što se tiče privatnih iznajmljivača, kapaciteti rastu brže nego što se povećava broj dolazaka turista i to je generalno problem u Hrvatskoj.


Objašnjenje loše sezone u jednoj rečenici:
Što se tiče privatnih iznajmljivača, kapaciteti rastu brže nego što se povećava broj dolazaka turista i to je generalno problem u Hrvatskoj.

Zašto bi to bio problem? I kako to do sada nije bio problem?

Sto privlači iznajmljivače? Cijena nocenja. A sto je s cijenom nocenja? Prenapuhane su i nisu održive u dugom roku.


Sa više strana dolaze podaci u lošoj sezoni

Iznajmljivači zabrinuti za sezonu: ‘Rezervacija je osjetno manje, jedina nada su last minute gosti’


par iznajmljivača nije zadovoljno bookingom i to je znak loše sezone? (koja nije još ni počela)? …pa može li gluplje?

na ignore: retard "nabiduasku", plankovic, tizian, pific, barbosa....

Sve brojke idu u prilog dobroj sezoni.

U susjedstvu imam primjer 3-sobnog apartmana s pogledom na more koji zaraduje sve manje svake godine i 1-sobnog s pogledom na susjedov zid koji radi odlicno, dvostruki promet u odnosu na 3-sobni. Losa sezona? Netocno, losa seozna onima koji se turizmom bave a pojma nemaju pa se cude ko pura d*ku kad nakon godina zanemarivanja i neulaganja padaju prihodi.

Hoteli i kampovi su prica za sebe sa kvalitetom i sadrzajem koji je za nekoliko kategorija iznad svega u privatnom smjestaju tako da sto se tice turistickih drustva, ocekujem uspjesnu sezonu za vecinu.

otkud potreba da netko propituje po kojoj cijeni netko prodaje turist smještsj ? Nije drzavno privatno je sve. I onda piše nije održivo u dugom roku. Potpuno promašen stav mišljenje. Radi se o čistom neznanju.



Objašnjenje loše sezone u jednoj rečenici:
Što se tiče privatnih iznajmljivača, kapaciteti rastu brže nego što se povećava broj dolazaka turista i to je generalno problem u Hrvatskoj.

Zašto bi to bio problem? I kako to do sada nije bio problem?

Sto privlači iznajmljivače? Cijena nocenja. A sto je s cijenom nocenja? Prenapuhane su i nisu održive u dugom roku.
[/quote]

Tko kaže da ni do sad nije bio problem? Početkom svake sezone uhvati se par iznajmljivača i sladoledara. Prvi kukaju o malo noćenja, a drugi o slaboj potrošnji. Onda se traži razlog zašto je to tako pa se uslika račun sa Straduna – 30 kuna makijato!
Onda dođu turistički rezultati pa kaže broj noćenja veći 8%, potrošnja veća 10%.
Ali kažu iznajmljivač i sladoledar: To je laž.




Objašnjenje loše sezone u jednoj rečenici:
Što se tiče privatnih iznajmljivača, kapaciteti rastu brže nego što se povećava broj dolazaka turista i to je generalno problem u Hrvatskoj.

Zašto bi to bio problem? I kako to do sada nije bio problem?

Sto privlači iznajmljivače? Cijena nocenja. A sto je s cijenom nocenja? Prenapuhane su i nisu održive u dugom roku.
[/quote]

Tko kaže da ni do sad nije bio problem? Početkom svake sezone uhvati se par iznajmljivača i sladoledara. Prvi kukaju o malo noćenja, a drugi o slaboj potrošnji. Onda se traži razlog zašto je to tako pa se uslika račun sa Straduna – 30 kuna makijato!
Onda dođu turistički rezultati pa kaže broj noćenja veći 8%, potrošnja veća 10%.
Ali kažu iznajmljivač i sladoledar: To je laž.
[/quote]

Cijene smjestaja, a pogotovo dosadasnji trend rasta cijena “u sezoni” nije održiv u dugom roku. Ako netko misli da će prosječna cijena nocenja u 4* i 5* postojećim hotelima duž jadranske obale u glavnoj turističkoj sezoni nastaviti rasti, kao sto je to bio slucaj u prošlosti – grdo se vara.


Neće biti druge nego prosvjedovat na Markovom trgu radi praznih apartmana. Neka tuži vladu da mu plati izgubljenu dobit ili neka digne cijene privuče imućnije goste pa ima veću kad je na dobroj lokaciji. Možda je prljavo, pljesnivo, bez zraka i prozora, stara kupaona ako se baš nitko ne želi vratit prošlogodišnji. To je gospodinov problem samo. Vjerujem da bi kvalitetnog vlasnika sa solidnim smještajem bilo sram tako pričati. Neka najgori i bahati napokon propadnu, neka najbolji i koji se trude investirati preuzmu sve njihove goste.

kada budu izlistani na burzi, onda će me zabrinuti,
očito nisu još shvatili da turisti imaju i žele sve više love potrošiti na odmoru, ali to ne mogu ostvariti u njihovim smještajima,
pored toga svake godine na tržištu se pojavi na tisuće novih smještajnih jedinica i očito oni s lošijom ponudom gube bitku, dolaze nove, mlađe generacije, željne provoda i akcije, a pored toga većina više nije spremna odmarati u lošijem smještaju i komforu nego što ga ima doma, inače se vrhunski uređene vile ( 300-400m2) ovisno o lokaciji iznajmljuju od 35000-45000 kn/tjedno, pa evo prilike zimerfrajcima da ulože, popune i zarade

rodica ima 6 apartmana vrlo solidno opremljenih i uređenih po pristojnoj cijeni, i veli da je već sada puna od 20.06. do početka rujna. pretežito česi i slovaci koji dolaze po preporuci, a lokacija i nije baš nešto ( barem meni).kaže da niti jedne sezone u ovo vrijeme nije bilo sve popunjeno. ona prezadovoljna.

[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: Komentari trgovanja na hrvatskom tržištu kapitala[/color]

https://novac.jutarnji.hr/novcanik/u-strahu-od-turske-i-jadran-na-rasprodaji-hotelijeri-snizavaju-cijene-od-10-do-35-posto/8891951/
Tako to obično završava kada se svi i svatko počne baviti turizmom. Betonira se na sve strane, dižu se silni krediti, zapada se u dužničko ropstvu, ali neka – nek moji apartmani budu veći od tvojih po bilo koju cijenu. Netko će ih već napuniti, ima izbjeglica iz Sirije a to im je sada negdje na ruti!

[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: RIVP (Valamar Riviera d.d.)[/color]

“I najveći hotelijer Valamar Rivijera, i Plava Laguna, i Liburnija Rivijera, ali i kompanija Bluesun – svi oni su na tržištu prisutni s ponudama posebnih cijena na koje su se lani odlučivali ipak tek s početkom glavne sezone, kad je negdje u drugom dijelu lipnja postalo jasno kako su godine dvoznamenkastog rasta broja gostiju za nama.”

https://novac.jutarnji.hr/novcanik/u-strahu-od-turske-i-jadran-na-rasprodaji-hotelijeri-snizavaju-cijene-od-10-do-35-posto/8891951/

Napomena: Ovaj komentar nije preporuka za kupnju ili prodaju dionica. Udijeli koji like, znam da imaš! Vratit ću 100%, majke mi!

[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: RIVP (Valamar Riviera d.d.)[/color]

Ali isti clanak na kraju zakljucuje i ovo:
“I Sanja Čižmar poručuje kako će se glavna bitka ove godine voditi za visoku sezonu, dva ljetna mjeseca kada su i cijene najviše, a pritom će najmanje problema, kaže, imati oni hotelijeri koji su investirali i modernizirali svoj proizvod.

Već današnji trendovi pokazuju da takvi hotelijeri generalno imaju manje problema u privlačenju potražnje. Iskustvo pokazuje da se prvo pune najbolji hoteli, a oni općenito imaju i najveće stope zauzetosti. Informacije s tržišta govore i da hoteli s dobrim proizvodom imaju i dobar booking za posezonu – kaže Čižmar.

A Valamar je valjda najveci investitor i modernizator svojih objekata i proizvoda na Jadranu vec nekoliko godina. Za njega nema zime oko bookinga. Koji je, usput budi receno, velikim dijelom direktna prodaja, najpovoljnija za obje strane.

https://novac.jutarnji.hr/novcanik/u-strahu-od-turske-i-jadran-na-rasprodaji-hotelijeri-snizavaju-cijene-od-10-do-35-posto/8891951/

New Report

Close