A što reći? Ova firma na 1 destinaciji sa 1 kampom i 2 praonice rublja ostvari 68 mil kn neto dobiti, a firma sa 15 kampova (plus 34 hotela!) na 7 destinacija ostvari 239 mil kn neto dobiti.
Cijenu od 2.200 stvarno nisam očekivao. A idemo dalje, uživamo u dividendi.
A što reći? Ova firma na 1 destinaciji sa 1 kampom i 2 praonice rublja ostvari 68 mil kn neto dobiti, a firma sa 15 kampova (plus 34 hotela!) na 7 destinacija ostvari 239 mil kn neto dobiti.
Cijenu od 2.200 stvarno nisam očekivao. A idemo dalje, uživamo u dividendi.
ne dobraaaa, već odlična!!
Stavili su u godišnje izvješće da uz predujam dividende od 58 kn koji je isplaćen ide i ostatak redovne dividende od još 28 kn po dionici.
OMALOVAŽAVANJE HRVATSKIH TURISTA U KAMPU ZATON
Kako smo prevareni ovih dana..od strane djelatnika na recepciji ?
Rezervirani smo SUPERIOR APARTMAN ZA 6 ODRASLIH OSOBA , tijekom
par dana ovog tjedna , kad su blagdani….U svom sadržaju i opisu apartman sadrži
– u prizemlju , dnevni boravak s kaučom, jednu spavaću sobu , kuhinju i kupaonicu
– na katu – još jednu spavaću sobu sa kupaonicom… 229,33 EURA /po noćenju
Moja kćer za koju sam rezervirala apartman , ima troje male dječice.
Zove me jučer panično:…” mama, znaš kakav smo apartman dobili???
Samo na katu – jer dole su neki drugi ljudi….., dvije male sobice , kao za 4 odrasle osobe…i sve je
male površine…pa , kako ću s kolicima i djecom na katu..?????
Pa, pic-ka Vam.ma-eri-na…ne može proći bez prevare..oni / Dalmatinci nisu živi ako ne zajebu
naše hrvatske. turiste i ako ih ne omalovažaju…/
Veli kćer..je. mama ti apartmani su prvi red do mora , dvoetažni, i po registracija…to su njemački
turistu sve napunili….
Kad su im stigli prijatelji popodne otišla je na recepciju…Prvo su je iskritizirali, jer je kao
rezervirala preko booking.com!! Da preko booking.com, ne znaju šta je , da to nije tako…da oni ne znaju pravu situaciju …i bolje preko njih ne rezervirati…!
Drugo, da je to po pitanju , tko je -kakve sreće ..! Tko kako naleti -. na koji apartman …!
Kad je rekla, da će se u tom slučaju preseliti u manji- apartman, kasnije tijekom ostatka tjedna, rekli
su joj da …DA VIDE SAME MINUSE….DA TO NEĆE MOĆI …iako je evidentno , da mjesta ima…..
Pa, sad gospodo…./ budući da mi je kamp poznat , jer sam imala svoj kamper i među prvima
zakupljenu godišnju parcelu u kampu kad još nije bio pun i tražen…/ pitam se :
…do kada ćete diskriminirati hrvatske turiste ….i prestati se ku rciti ..svojom poslovnom politikom.?
HVala na odgovoru.
OMALOVAŽAVANJE HRVATSKIH TURISTA U KAMPU ZATON
Kako smo prevareni ovih dana..od strane djelatnika na recepciji ?
Rezervirani smo SUPERIOR APARTMAN ZA 6 ODRASLIH OSOBA , tijekom
par dana ovog tjedna , kad su blagdani….U svom sadržaju i opisu apartman sadrži
– u prizemlju , dnevni boravak s kaučom, jednu spavaću sobu , kuhinju i kupaonicu
– na katu – još jednu spavaću sobu sa kupaonicom… 229,33 EURA /po noćenju
Moja kćer za koju sam rezervirala apartman , ima troje male dječice.
Zove me jučer panično:…" mama, znaš kakav smo apartman dobili???
Samo na katu – jer dole su neki drugi ljudi….., dvije male sobice , kao za 4 odrasle osobe…i sve je
male površine…pa , kako ću s kolicima i djecom na katu..?????
Pa, pic-ka Vam.ma-eri-na…ne može proći bez prevare..oni / Dalmatinci nisu živi ako ne zajebu
naše hrvatske. turiste i ako ih ne omalovažaju…/
Veli kćer..je. mama ti apartmani su prvi red do mora , dvoetažni, i po registracija…to su njemački
turistu sve napunili….
Kad su im stigli prijatelji popodne otišla je na recepciju…Prvo su je iskritizirali, jer je kao
rezervirala preko booking.com!! Da preko booking.com, ne znaju šta je , da to nije tako…da oni ne znaju pravu situaciju …i bolje preko njih ne rezervirati…!
Drugo, da je to po pitanju , tko je -kakve sreće ..! Tko kako naleti -. na koji apartman …!
Kad je rekla, da će se u tom slučaju preseliti u manji- apartman, kasnije tijekom ostatka tjedna, rekli
su joj da …DA VIDE SAME MINUSE….DA TO NEĆE MOĆI …iako je evidentno , da mjesta ima…..
Pa, sad gospodo…./ budući da mi je kamp poznat , jer sam imala svoj kamper i među prvima
zakupljenu godišnju parcelu u kampu kad još nije bio pun i tražen…/ pitam se :
…do kada ćete diskriminirati hrvatske turiste ….i prestati se ku rciti ..svojom poslovnom politikom.?
HVala na odgovoru.
Ovdje nije pogriješio Tuho, već je pogriješio Booking, i čuo sam o sličnom problemima zbog Booking.
Booking.com Svakako ima svojih problema, ali to nisu problemi koje bi gost trebao/morao razumjeti. Uprava bi u ovakvim situacijama trebala gostu ponuditi ispriku u obliku nekog vaučera, što god, negativno iskustvo pretvoriti u pozitivno i provjeriti što ne valja s booking.comom.
Booking.com Svakako ima svojih problema, ali to nisu problemi koje bi gost trebao/morao razumjeti. Uprava bi u ovakvim situacijama trebala gostu ponuditi ispriku u obliku nekog vaučera, što god, negativno iskustvo pretvoriti u pozitivno i provjeriti što ne valja s booking.comom.
U pravu ste, samo što bi onda na šalterima trebala radit uprava (u daljnjem kontekstu Sokli koji su ovlašteni riješit takav problem), a ne kao do sad da na šalterima rade (patke, kva, kva kva, mi ne možemo riješit vaš problem, kva, kva, kva, mi nismo krivi, kva, kva, kva). Ja sam naletio na Sokla koji je brzo riješio moj sličan problem.
I bez ljutnje molim.
Za moju obitelj sve je dobro završilo…… Iako , su ispred njih bili redovi….praznih apartmana,
a oni su bili smješteni s troje male dječice u gotovo zadnjem redu apartmana blizu izlaska
s parkirališta , znači ,…puno…puno redova do pojave mora…..i to na katu!!! – van svake pameti,
tj,. umjesto prvih redova dvoetažnog apartmana .nešto sasvim neprihvatljivo ..!? bez razumijevanja
recepcionerki ……obitelj je razmijenila mišljenje s drugima
u Zatonu / zaštitarma / i došla do zaključka…da se mnogi žale na postupke i ponašanje djelatnika
na recepciji…i da u Zatonu postoji velika diskriminacija hrvatskih turista….
RJEŠENJE? Jednostavno………….PRESELILI SU SE U SOLARIS ! Kako je propala
situacija da ljetuju s prijateljima u istom apartmanu u Zatonu koji bi im pomogli oko dječice jer
ne žele pomoć roditelja na odmoru., odlučili su sami otići na bolje uvjete . U mobilnu kućicu u Solaris . 50 metara od mora… 34 m2 ? .Djeca su bila oduševljena.sobicama a mama velikim frižiderom – kakvog NEMA U ZATONU u apartmanu za 6 osoba ….!!! I još su tamo i uživaju…………………..
Hoćeš malo sebi olakšati život , pa uzmeš veći apartman da se osjećaš kao kod kuće…
ali, NE IDE…. ti si za njih seljačina , kojoj je dovoljan POMOĆNI LEŽAJ….adio Zaton!
Ne znam u čemu je problem? Uvijek dobijete apartman koji dobijete, šta bi vi birali? Svi apartmani su više-manje isti sadržajno. Razlika je jedino app 3* i 4*. S tim da u predsezoni kada rezervirajte app 3* redovito možete dobiti 4* po istoj cijeni budući uvijek ima mjesta.
Ako je dotična imala kakvih zahtjeva mogla je isto navesti prilikom rezervacije (opis na booking zaista nije uvijek točan i to mislim da tako i piše sitnim slovima naravno). Također kada je vidjela što je dobila, mogla je odmah zamoliti drugi smještaj a ne čekati prijatelje i zvati mamu. A mogli ste i vi nazvati dole recepciju i zamoliti u njeno ime, a ne pisati romane ovdje na forumu.
Bolje Vam je da zamijenite osoblje, i provjerite svoju politiku POPUNJAVANJA APARTMANA..
koja ide logikom…..prvo najgore lokacije apartmana ….i hrvatice s djecom….gdje nama paše..
Da je govorila njemački…i došla s 7 godina starim BMW -om…..s toliko djece,, , mogli biste
se i zabuniti…..pa , misleći da je bosanska majka ili neka zalutala nadobudna nizozemka..
dali biste joj prvi red do mora….onako promotivno , za prvi put!………….
Rekli ste da je reklamirala bilo bi bolje? Šta mislite da ima manju jezičinu od moje ?..
Naravno, da je pristojno rekla da je došlo do zabune…….ISMIJALI SU JU…
Naravno, da je rekla da joj je daleko s troje djece na prvom katu s toliko stepenica, i da su
toliki redovi apartmana ispred nje prazni ?….Odgovoreno joj je kako sam rekla…
da se apartmani dijele..pa, kako kome dopadne….i sl…
Normalno, da su prijatelji otišli drugu noć, jer je glupo da spavaju ko izbjeglice jedan kraj drugog
za tu cijenu apartmana..
Inače, toliko sam bila ljuta, da otišla provjeriti što se događa…zadržala sam se
ravno 35 minuta, pogledala apartman, na terasi popila piće i konzumirala odličan hamburger koji je
kćer pripremila onako za druženje, jer tako pokazuje parking karta , koju smo dali nekom momku koji je prilikom odlaska za nama trčao…ko da smo nešto uzeli…
Ja sam tom prilikom bila na drugoj adresi na Ugljanu kod roditelja.
Ne ljutimo se više….. samo smo oprezni…
Vašem predivnom resortu treba SVJETSKI PRISTUP.. Ne lokalni,…..to su ograničeni ljudi koji misle
da dijele svoje bombone, pa kako mu se tko dopadne takav će bombon dobiti ….
SVJETSKI !!! Znate što to znači……….OSMJEH, IĆI NA RUKU GOSTU, POMOĆI MU ako možeš…
staviti se u njegovu situaciju …..
Kako bi se Vi osjećali na njenom mjestu kad vidite sve to, i znate da je moglo biti bolje za Vas?
Hvala na odgovoru.