kako ljudima najlakše dočarati prostor istočne europe, nego bivša Jugoslavija, lijep je to osjećaj dok ispisuješ Jugoslavija u naslov članaka, evo i ja u komentaru već dva puta napisao, ma ako bi još jednom, bojim se da me na raspali nostalgija ka novinara, piši brate region, da znamo oklen si
Budalo, rođeni smo u jugoslaviji. Ne treba se stidjeti svoje povijesti.
Budalo, rođeni smo u jugoslaviji. Ne treba se stidjeti svoje povijesti.
vi opet vrijeđate, svi smo mi rođeni iz jednoga organa, što ne znači da se tamo trebamo vraćati
milijunska dvoznamenkasta cijena tvrtke u EUR…uuuuu …to je tvrtka….20-50 zaposlenih (1 radno mjesto 1 M EUR)?
vi opet vrijeđate, svi smo mi rođeni iz jednoga organa, što ne znači da se tamo trebamo vraćati
[/quote]
Pa oprostite, ali ta paranoja oko juge mi ide na kur.ac. Tu državu osnovali smo mi hrvati, a ne srbi ili ostali. Nemamo razloga pljuvati jer svakako je nama bilo puno bolje nego drugim narodima u toj državi.
vi opet vrijeđate, svi smo mi rođeni iz jednoga organa, što ne znači da se tamo trebamo vraćati
[/quote]
Pa oprostite, ali ta paranoja oko juge mi ide na kur.ac. Tu državu osnovali smo mi hrvati, a ne srbi ili ostali. Nemamo razloga pljuvati jer svakako je nama bilo puno bolje nego drugim narodima u toj državi.
[/quote]
niste Vi gledali, Ne okreći se sine, budućnost je daleko zanimljivija od prošlosti, o njoj već sve znamo
Širenje na tržišta izvan bivše YU je neminovnost za kompanije poput Atlantica. Već sada postojeći portfolio proizvoda zaslužuje prisutnost na puno širem tržištu. Ulaganje u razvoj i kvalitetu na kraju se ne može isplatiti ukoliko se ne otvaraju nova tržišta.
Atlantic ima dosta diverzificiran portfolio proizvoda. Ipak najveći dio revenue-a dolazi od kave koja je masovno vezana za Balkansko tržište. Balkan voli kavu, ostale regije Europe ne toliko. Isto važi i za Cedevitu.
Ono što Atlantic još nudi su visokokvalitetni proizvodi poput Bakine tajne i Argete koja itekako može naći svoje mjesto na policama u Zapadnoj Europi gdje glavni filter kupnje nije samo cijena nego i kvaliteta.
Tako gledajući jasno se vidi da kava nema rasta pošto je vezana za Balkan koji nema rast populacije dok je izlaz i rast u skupljim proizvodima koji su namjenjeni tržištima Zapada – ne kavi.
O rizicima cijene sirovina kao i rizicima preuzimanja uloge distributera i de facto logisticara za Unilever i Ferrero za CRO bi se dala napisati knjiga.
Suma: širenje na Zapad je dobar potez
Hvala Bogu, pa o cemu je dosad razmisljao…
Atlantic ima super proizvode i cijenu… Mora biti kao Podravka, da mogu na Marsu kupiti cedevitu i ostale proizvode ( Hrvatske proizvode )
vi opet vrijeđate, svi smo mi rođeni iz jednoga organa, što ne znači da se tamo trebamo vraćati
[/quote]
Pa oprostite, ali ta paranoja oko juge mi ide na kur.ac. Tu državu osnovali smo mi hrvati, a ne srbi ili ostali. Nemamo razloga pljuvati jer svakako je nama bilo puno bolje nego drugim narodima u toj državi.
[/quote]
niste Vi gledali, Ne okreći se sine, budućnost je daleko zanimljivija od prošlosti, o njoj već sve znamo
[/quote]
gledao sam ja sve pa znam da ni mi nismo cvijeće, kao što nisu ni oni. od rata je prošlo 30 godina. 30 jebenih godina laprdate o tim srbima i jugoslaviji. očito vam fali. ja je se niti ne sjetim. ne smetaju mi ni srbi niti itko normalan i poslujem sa svima.
Ma lako cemo mi za srbe… Neka nama nasi hrvati ponjde soma eur po dionici za inu i imat ce kontrolni bez madjara…