Prodati će na 40 godina autocestu Dalmatinu za svega 15 miliardi (?) koncesionaru koji će na njoj zaraditi 101 miliardu !
Zagorski mužek sa ženinim prezimenom , koji je (tajnim) ugovorom prodao i zgb aerodrom , je doktorirao kod čuvenog profesora iz vlade Grčića s temom: Zagorske vinske ceste.
Iz toga se vidi da je stručan i za druge ceste i uopće za promet.
I to nije sve :
Štetočine će potpisati da Hrvatska jamči prihod koncesionaru ako promet neočekivano padne !
Cestovni sindikat počinje prikupljati potpise za REFERENDUM protiv prodaje Dalmatine na 45 godina 15.10.14.
monetizacija-autocesta–koncesija-potpune-katastrofe
Što je više škola, to je manje robova; što je više znanja, to je više imanja.
Stjepan Radić
Za male novce:
Što uopće dajemo u “monetizaciju”?
Koliko sve to vrijedi?
Uporabna dozvola
Disfunkcionalna država
Sama monetizacija otvara toliko pitanja, toliko nejasnih brojeva i toliko manjkavosti da zagovornicima iste, treba reći jasno i glasno:
“Ovo neće i ne smije proći!”
I netko napokon mora biti pozvan na odgovornost radi nereda koji u ovoj državi postoji.
Dok nismo baš sve rasprodali.
Za male novce.
http://www.index.hr/vijesti/clanak/monetizacija-autocesta–koncesija-potpune-katastrofe/775639.aspx [index.hr]
Ma nisu! [emo_ooooo][emo_plazi]
Koliko će još dugo Hrvatska moći podnositi slabu učinkovitost javnih poduzeća i probleme njihovih zaduženja? Nedostatak novca u državnoj blagajni za mirovine i plaće ili nestrpljenje kreditora mogli bi potaknuti ovu ili buduću vlast ne samo na monetizaciju autocesta, nego i na prodaju vlasnički udjela ili privatizaciju nekih javnih poduzeća.