Lijepo ste preveli a sta je sa mjenjackim uljem i drugim sklopovima koje ce ostati nezagrijani kada auto radi u mjestu? I onda vi tako lijepo krente sa zagrijanim motorom i nezagrijanim bilo cim drugim…
Na koliko god se mjesta moze naci savjet koji ste vi dali, na istom tolikom moze i ovaj koji sam ja dao…
igord2@: Pa stari moj svejedno je, ako krenes sa nezagrijanim motorom, krenuo si i sa nezagrijanim mjenjacem, a bolje prvo zagrijati motor pa krenuti, jer ulje u mjenjacu se zagrijava u ”hodu”, pa svejedno je da li je motor hladan ili vruc, a za rad motora nije svejedno da li je hladan ili ne…
igord2@: Pa stari moj svejedno je, ako krenes sa nezagrijanim motorom, krenuo si i sa nezagrijanim mjenjacem, a bolje prvo zagrijati motor pa krenuti, jer ulje u mjenjacu se zagrijava u ''hodu'', pa svejedno je da li je motor hladan ili vruc, a za rad motora nije svejedno da li je hladan ili ne…
Nije čovjek od tehnike, ne treba mu zamjeriti. 🙂
Ni govora.
Kao kod ševe treba malo dulje zagrijati .
Probaj i usporedi , zagrijanu i ne zagrijanu ševu.
kada vidim što se sve piše, evo i moga malog doprinosa temi: svaki normalni proizvođač ima takav podatak u tehničkom uputstvu za korištenje vozila, kod mene piše da se motor mora preko noći pokrivati dekom, ujutro politi toplom vodom do 47,4’C i sačekati još 2 sata na mjestu da proradi cincilator, gefufna i abzecung i ostali rotirajući dijelovi, nakon toga sa sigurnošću možete prići korištenju vašeg limenog ljubimca