Uz granicu Slovenije, tradicionalno smo naviknuti na Mercator.
Trgovački lanac, koji ima profesionalan kadar, najurednije postavljenju robu,
najpažljivije selekcionirano i klasificirano voće i povrće,
redovne i kvalitetne akcijske prodaje, red i rad u marketima…urednost i
probrana roba ,vrlo solidne cijene, nema “podvala ” u certificiranju proizvoda,
porijeklo robe je jasno, ogromna marketinška briga za potrošače, koji
prate marketinćki stručnjaci na visokom nivou….
A sad…..dobit ćemo još jedan neuredan market, kinesko -korejsku plastiku na policama, treću klasu voća i povrća pod prvu,.meso sumnjivog porijekla …………..itd itd…, ??? NIsam zadovoljna.
miami, vrijeme je da se tradicionano naviknete na domaće.
ako ste baš ovisnik o stranom, potražite se u lidlu itd.
Uz granicu Slovenije, tradicionalno smo naviknuti na Mercator.
Trgovački lanac, koji ima profesionalan kadar, najurednije postavljenju robu,
najpažljivije selekcionirano i klasificirano voće i povrće,
redovne i kvalitetne akcijske prodaje, red i rad u marketima…urednost i
probrana roba ,vrlo solidne cijene, nema "podvala " u certificiranju proizvoda,
porijeklo robe je jasno, ogromna marketinška briga za potrošače, koji
prate marketinćki stručnjaci na visokom nivou….
Jedino sto im jos fali su kupci
miami – naravno da nisi zadovoljna… Bolje bi bilo da su oni nas kupili…. ionako si kupovala kod njih….
Sve čestitke Todoriću i velika želja da uspije jer nam je to svima u interesu!
miami – naravno da nisi zadovoljna… Bolje bi bilo da su oni nas kupili…. ionako si kupovala kod njih….
Sve čestitke Todoriću i velika želja da uspije jer nam je to svima u interesu!
Nije mi jasno kako ti moze biti u interesu da isti proizvod placas skuplje. Ovo je jedino u interesu trgovaca jer ce marze rasti. Najveci dobitnici su Lidl I Kaufland jer ce im marze znacajno rasti, a nisu ulozili niti jednu lipu.
Mercatoru ne fale kupci. Nego -nama fali novac- da sebi kupimo najjeftinije u
modernim i urednim prostorima – obavimo kupnju namirnica….
Konzum je buvljak,neuredan lanac, natrpanih proizvoda bez reda i logike , i to
sa JEDNAKIM cijenama kao i Mercator. No, to je u prirodi potrošača…..kakvi smo- tu kupujemo!!!
Predlažem, da Mercator i dalje ostane trgovački centar za ljude koji
za svoj novac, imaju užitak kupovanja u prostorima koji zadovoljavaju
najstrože kriterije, sa sanitarnim prostorima, koji ulijevaju povjerenje i
uslugom unutar lanca , koja obiluje raznovrsnošću i nešto višim
standardom od ostalih…….
I još nešto ! S ponosom radimo u Mercatoru….
Danas sam djelatnicima rekla: …Čestitam, postali ste Konzum, na što su
oni – razočarano rekli :…Katastrofa!