od udivljenih obožavatelja todorićevog lika i djela nisam čuo niti jedan konkretan argument u korist ove akvizicije niti argumentiranje o bilo čemu, samo klicanje Velikom Vođi i pljuvanje po onima koji drukčije misle.
samo tako, dečki, kad todorić padne, imat ćete referencu kod kim-jong-una u sjevernoj koreji.
Glavni argument ti jasno piše u članku:
"…upravo bi taj div trebao omogućiti hrvatskim tvrtkama da putem njegovih polica izdrže žestoku EU konkurenciju i da gubitak domaćeg tržišta nadoknade u regiji."
Članak ima samo 2 odlomka, ali selektivna percepcija je zeznuta stvar.
[/quote]
nije mi jasno tvoje poimanje tržišne ekonomije, i ako živiš u bjelorusiji ili tadžekistanu, i tamo ćeš steći bar osnovne pojmove o tržišnoj ekonomiji, bar za proizvode široke potrošnje. gdje živiš, pod staklenim zvonom?
svaka kućanica zna da konzum antiekonomski gura todorićeve proizvođače. to ne samo da ne pomaže proizvođačima, nego im debelo odmaže – kao u državnom socijalizmu oni su naviknuti da ih se silom gura u trgovine i nameće dekretom, a ne da se bore za kupce poslovnim i marketinškim strategijama. a to stvara duboku trulež u segmentu strateškog menadžmenta.
drugim riječima, za “domaće” proizvođače (čitaj todorićeve, jer u konzumu se šikaniraju svi drugi domaći, bilo gavrilović, bilo vindija, bilo podravaka) bi najbolje bilo da konzum nestane sad i odmah kako bi se što prije prilagodili poslovanju na otvorenom tržištu, propali ili ostali.
dakle, i to što si naveo još je jedan argument protiv.
jedina dobra vijest vezana uz todorića bila bi njegov nestanak s poslovne scene.