TNSA (Transadria d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska TNSA (Transadria d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

lebowski@
Kolega, što Vas uopće toliko muči ova "stečajuša". Uporno u zadnjih par postova sami sebi želite nešto dokazati. Ako imate koju dionicu riješite ih se po 241 kunu dok još par dana ima bida, a ako nemate onda Vam je i tak svejedno.

Što se države tiče, ona se TNSA odrekla mnogo ranije nego što je proglašen stečaj


kolega lebowski
Ona država prije(odnosno stara vlada) i ova nova (odnosno nova vlada) dva su različita pojma i nemojmo to miješati.Što to znači? To znači da neće više ići po sistemu "rođo ti meni ja tebi a ostale ko j…" i sl.
Ako se stara vlast ponašala maćehinski prema svojoj imovini to ne znači da će i ova nova.Naprotiv, u ovom trenutku svaka lipa je dobrodošla i dobro će se paziti na imovinu. Nadam se da će i tamo uskok brzo doći


lebowski@
Kolega, što Vas uopće toliko muči ova "stečajuša". Uporno u zadnjih par postova sami sebi želite nešto dokazati. Ako imate koju dionicu riješite ih se po 241 kunu dok još par dana ima bida, a ako nemate onda Vam je i tak svejedno.


Kolega, pokušavam vam pomoći u teškom procesu privikavanja na gubitak. Ja sam ovdje pozitivac. 😉



lebowski@
Kolega, što Vas uopće toliko muči ova "stečajuša". Uporno u zadnjih par postova sami sebi želite nešto dokazati. Ako imate koju dionicu riješite ih se po 241 kunu dok još par dana ima bida, a ako nemate onda Vam je i tak svejedno.


Kolega, pokušavam vam pomoći u teškom procesu privikavanja na gubitak. Ja sam ovdje pozitivac. 😉
[/quote]
Prije bih rekao da sami sebe privikavate! Ja sam još veći pozitivac, jer želim kupiti vaš gubitak!


Prije bih rekao da sami sebe privikavate! Ja sam još veći pozitivac, jer želim kupiti vaš gubitak!

Premotajte forum jedno godinu unazad pa provjerite tko je šta ovdje pisao. Vjerujem da vam je najmanje pet forumaša tada, kada je cijena bila četveroznamenkasta, govorila da prodate. Danas je cijena troznamenkasta, a ako ćete imati sreće, netko će je htjeti kupiti na dvoznamenkastim razinama.

Kraj 2010. godine bio je zadnji trenutak za završiti ovu priču. Trebalo je stisnuti zube i prodati ono što se prodati dalo. Već tada bilo je bjelodano da će se dogoditi ovo što se dogodilo.

A vi i dalje odbijate realnost, i umjesto toga dajete linkovef koji veze s vezom nemaju. Držte se.

lebowski@
I dalje mi nije jasna svrha vašeg pisanja. Naime svakom iole ozbiljnom ulagaču jasno je što znači riječ stečaj. Međutim i kod stečaja mogu postojati vrlo bitne razlike.
Ovdje je najvažnije za kakav će se stečajni plan odlučiti vjerovnici. Zato sam i postao onaj link jer su ovdje najveći vjerovnici država i banke, a iz članka je očito da je gos. Linić za sanacijski plan. Evo dole izvadak iz stečajnog zakona, pa ga malo proučite!

Stečajni plan je odraz jednog od temeljnih načela vjerovnika i to načela vjerovničke autonomije. Njime se vjerovnicima omogućava da u konkretnom stečajnom postupku odstupe od pravila zakona koja uređuju unovčenje imovine stečajnog dužnika, te na drugačiji način urede način i visinu namirenja svojih tražbina. Temeljne vrste stečajnog plana su: sanacijski plan, likvidacijski plan i prijenosni plan.
Sanacijskim planom se uklanja nesposobnost stečajnog dužnika za plaćanje postojećih obveza odnosno njegova prezaduženost. Stečajni dužnik ostaje pravni nositelj poduzeća i nastavlja poslovanje. Nakon zaključenja stečajnog postupka stečajni dužnik ponovo stječe pravo slobodnog raspolaganja imovinom koja se nalazi u stečajnoj masi. Ako se stečajnim planom predvidi nadzor nad njegovim ispunjenjem, stečajni dužnik ipak neće biti sasvim neograničen u raspolaganju svojom imovinom.

Dakle ako se vjerovnici odluče za sanacijski plan, onda će Transadrija d.d. i dalje poslovati kao pravni subjekt. A tko će prodati po dvoznamenkastim ili troznamenkastim ciframa, mora sam odlučiti.


Dakle ako se vjerovnici odluče za sanacijski plan, onda će Transadrija d.d. i dalje poslovati kao pravni subjekt. A tko će prodati po dvoznamenkastim ili troznamenkastim ciframa, mora sam odlučiti.

Hoće li, nemoj zezat? Bit će da se stečajni zakon izmijenio a da mene nitko na to nije upozorio…

Ali samo za vas, dobrohotan kakav jesam, objasnit ću vam što slijedi kod Transadrije:
Postoje dvije solucije – jedna je da se ide u rasprodaju stečajne mase, a drugo da se osnuje nova tvrtka, primjerice Transadria Nova. Što se od to dvoje biti, odlučit će Odbor vjerovnika na temelju procjena stečajnog upravitelja. A stečajni upravitelj će procijeniti na koji se način osigurava veća naplata potraživanja.

Uzet ću ponovno za primjer Pevec – da se išlo u likvidaciju, dobavljači bi naplatili 4% svojih potraživanja, a formiranjem novog trgovačkog društva dobit će 15% svojih potraživanja u dionicama.

Dakle, imali su izbor hoće li izgubiti 94% svojih potraživanja ili 85% svojih potraživanja, a to su potraživanja za naplaćenu robu i usluge, a ne vlasnički udjeli.

Vlasničke udjele imali su Višnja i Zdravko Pevec. Oni će dobiti 800.000 kn, ali za plaće, ne za vlasničke udjele.

Imate, nadalje, primjer Zdenke, koja danas radi, a nema nikakve veze sa Zdenkom koja je otišla u stečaj i izbrisana je iz Sudskog registra.

Da barem malo znate nečega o stečajnom zakonu, postupku itd. ne biste imali ni najmanju iluziju da Transadrija više ne postoji.

Ali vi ne znate koliko ne znate, a to je velik problem.

Transadrija nakon završenog stečaja neće vrijediti ni lipu. A imovina vrijedi više od potraživanja, pa ne bi ni završila u stečaju, prijatelju moj najdraži…

Cijenjeni kolega, Vi ste počeli sa vrijeđanjem! Želite reći da sam ono boldano sam izmislio, smiješno.
To Vam je izvadak iz stečajnog zakona, podnaslov "stečajni plan". To što se Vi još s tim niste sreli je znak da se niste dovoljno obrazovali, tu Vam ja ne mogu pomoći. Vi bi ovo iz nekih samo Vama znanih razloga već pokopali i to prije onih koji o tome odlučuju, a to su vjerovnici, država i banke. U ovom slučaju gos. Linić i banke. Stečajni plan se razrađuje i bit će predočen. Istina, ishod se još ne zna, ali vjerujem da će se odlučiti na sanacijski plan. Knjigu u ruke!


Vi bi ovo iz nekih samo Vama znanih razloga već pokopali i to prije onih koji o tome odlučuju, a to su vjerovnici, država i banke. U ovom slučaju gos. Linić i banke. Stečajni plan se razrađuje i bit će predočen. Istina, ishod se još ne zna, ali vjerujem da će se odlučiti na sanacijski plan. Knjigu u ruke!

TNSA je "pokopao" stečajni sudac kada je proglasio stečaj, a prije toga ga je pokopala uprava neisplatom plaća, a plaće se nisu isplaćivale zbog loših poslovnih odluka ili lopovluka, nazovite to kako god hoćete, ali ja ću vam ponoviti –

Transadrija više ne postoji, a dionice joj vrijede nula kuna iz prostog razloga štop ne mogu vrijediti manje od toga.

To što ste vi kopipejstali nekakvo tumačenje zakona ne znači ama baš ništa. O stečaju Peveca svako malo imate javne informacije, dovoljno je da ih pratite i ovako izdaleka i naučili biste nešto.

Ja vas ne vrijeđam, ja vam govorim grubu istinu, kolega. Govorio sam vam je početkom 2011. godine kad je TNSA bila na 2.000 kn.

Nisam vam samo ja preporučao još onda da je prodate, to vam je dobronamjerno preporučilo još najmanje petoro forumaša. Danas TNSA vrijedi deset puta manje.

Ali to je supar stvar s dionicama, one deset puta mogu vrijediti deset puta manje. A što manje vrijede, to manje gubite. I na kraju, ako skoči s 3 na 8 lipa, bit će to ogroman rast, skoro 200%…

Uživajte, meni je dosta za danas. I da vam proročki kažem – TNSA će otići u likvidaciju jer ljudi koji su tamo ne vrijede, posao ne vrijedi i nema perspektivu, a brend je uništen. Sve što je vrijedi su nekretnine pod hipotekama i ne postoji nijedan razlog iz kojega ga banke ne bi preuzele i prodale nekom drugom tko će znat iskoristiti vrijednost te imovine.

I ne, ništa od tih novaca neće završiti na računu TNSA, sve će otići bankama koje su razlučni vjerovnici. Proučite stečajni zakon…

Pošto sam dobrohotan kako Vi sebe nazvaste uputit ću Vas na link gdje se možete dodatno obrazovati.
To što su se vjerovnici u slučaju Peveca i Zdenke odlučili na prijenosni plan, ne znači da će i ovdje biti isto. Bit će sanirane sve firme za koje se procijeni da mogu i dalje poslovati, a sadašnja vlada će "naterati" banke da tome daju podršku. O tome se govori u onom članku čiji sam link gore postao i zato je važan i vezan za ovu temu.
http://www.tszg.hr/cro/TSZG/Djelokrug-Suda/Stecaj/Strucni-clanci/Utjecaj-otvaranja-stecajnog-postupka-na-upisnike-sudskog-registra-i-zemljisnih-knjiga/Stecajni-plan

Ministar financija Slavko Linić jučer je izjavio kako bankare čekaju teški trenuci jer će po zakonu o financijskom poslovanju morati sudjelovati u sređivanju gospodarskog stanja u Hrvatskoj, no Vlada je uvjerena da će zajedno uspješno iznijeti taj težak teret.

Najavljujući novi odnos Vlade prema bankama, Linić je rekao da se ne razmišlja o dodatnom oporezivanju banaka, već će one morati sudjelovati u spašavanju proizvodnje i radnih mjesta tako što će svoja potraživanja morati "staviti u funkciju konsolidacije gospodarstva".

Država je spremna odreći se dobrog dijela svojih potraživanja kako bi potaknula proizvodnju i gospodarski rast, a isto očekuje i od najvećih vjerovnika – banaka, kazao je dodavši kako to neće biti lagan teret za bankarski sustav.

Lebowski ja mislim da ipak malo pretjeruješ .. Kako uopće možeš tvrditi da "Ljudi koji su tamo ne vrijede"?? .. Po čemu oni vrijede manje nego recimo Todini i Tedeschievi menadžeri ?
Moje je mišljenje da u TNSA itekako ima potencijala i ljudi sa desetljećima iskustva u poslovima carinjenja, i otpreme, kao i transporta, i da se ovdje može još mnogo toga učiniti.
POvijest nam je često pokazala da jaki brandovi sa dugogodišnjom tradicijom imaju sposobnost oporavka čak i sa samoga dna, pogledajmo samo Apple, za koji su isto svi govorili da je mrtav, i da pripada povijesti.
Danas pola svijeta provodi sate i sate dnevno na iPhone-ovima.
Transadria treba jak i smislen "Menadžment promjene" , i samu viziju koja mora uključivati širenje djelatnosti i novi način upravljanja kompanijom.
Po meni ova kompanija može preživjeti ako za svoj tranzicijski preiod od naredne tri godine upotrijebi "komunistička" načela kao modus operandi. POtrebno je naime hitno zasnivanje manjih unutarnjih ogranaka, ali ne tvrtki kćeri, već samo različitih odjela, koji će svi djelovati autonomno a od matice koristiti kompletnu logistiku, poslovna riješenja, procedure i sl, koje su se pokazale kao efektne u praksi.
Odijeli bi morali biti samodostatni, tako da se iz dobiti svakog od njih mogu radnicima isplaćivati plaće, te da pored toga dio dobiti, barem 10 % ide za obnavljanje primarne djelatnosti matice.
Sve pod-djelatnosti moraju biti povezane odnosno naslanjati se na osnovnu djelatnost.
Nadalje, iskorištavanje fizičkih kapaciteta je takodjer obavezno. Svojedobno je Transadria planirala širenje djelatnosti na iznajmljivanje skladišnih prostora, sada bi se ti prostori mogli koristiti za skladištenje robe u uvozu od same kompanije.
Primjer – zašto jedna velika špediterska kompanija, koja je transportom povezana s čitavim svijetom, i ima odličnu raspršenost fizičkih ispostava po zemlji, ne bi i sama počela sa uvozom robe ?
Po čemu su u Atlantic Trade-u pametniji ili sposobniji , da mogu toliku lovu mlatiti na uvozu pojedinih robnih marki, a da skladišta Transadrie zjape prazna, kad bi , ako ćemo pošteno, TNSA imala manje troškove od ATL-Tradea prilikom uvoza odredjenih roba, jer bi sami carinili, skladištili, prevozili ?

Kressho

New Report

Close