Treba samo pola milijuna kuna i da se cijena vrati na 3000. Pošto je važeća ponuda za otkup po 7900, zarada bi bila preko 200%! [lol]
Koliko se sjećam tvoj nick (ili ti ) je pisao pred par tjedana kada je cijena bila 1500 kn da valja kupovati , da je 70 % moguci prinos zagarantiran. Neki su se navukli, prodali lijepe dionice i poslušali te … Zar ti nije bar malo žao ?
Ne shvaćam .. I još nastavljaš dalje pisati iste i gluplje stvari poput ovako nečega, dok je dionica pala duplo od tada
Ovdje upišite svoj komentar… [smiley] [smiley] [smiley]
Vidim i ovdje cvijetaju mazohisti i to još teži nego na DDJH – Uprava im napravi gomilu "lijepih" poslova tako da dionica šljusne sa 11 000 na 750 kn, a mali dioničari i dalje hrle na SKupštinu kao da će se tamo desiti neko čudo i Uprava iznijeti neki čaroban plan.
Ali neće.
Ljudi dok god ne uzmete stvari u svoje ruke – pušiona. I to tešlka, teška pušiona.
Već na ljeto smo na 500 kn ovdje.
A da stvar bude bizarnija mali dioničari trenutno – zahvaljujuči iznimno liberalnim hrvatskim Zakonima – koje očito ne poznajete – bi mogli već na predstojećoj SKupštini promijeniti čitavu Upravu.
Razmislite malo – to vam je jedini način da spasite ovo posrnulo čudo od stečaja, rasprodaje imovine i likvidacije.
Bez zgrade u RIjeci Transadria ne vrijedi ni pišljiva boba [wink]
Ovdje se sprema ozbiljan tobogan — pametnjakovici, povucite svoje naloge do 650 danas inače ćete masno plačati svoj optimizam poslije Skupštine ako ne zamijenimo Upravicu [wink]
Autor nema dionice TNSA, nije na bidu ni na ask.
Neznam kako ti to namjeravaš mijenjati upravu bez dionica? Postovima na forumu?
Neznam kako ti to namjeravaš mijenjati upravu bez dionica? Postovima na forumu?
[/quote]
Pa ti ćeš mi prodati 10 komada sutra po 700 kuna [wink]
Btw , ovako se navlače mali ..ajde seko , prodaj im lijepo sada jer mičem potporu, imaš 140 kn po dionici to ti je dovoljno za prvi put na TNSA [wink]
Šalu na stranu, Transadria je sada jedan čovjek – gospodin K.
BIo sam na ročištu, razlgedao ekipicu, jedan čovjek sa gomilom nesposobnjakovića će teško izvući kompaniju na površinu, neovisno o vašim željama …
Za početak nužno je promijeniti Nadzorni Odbor i to žurnim postupkom .
Dalje, menadžment – obavezno novi vođe odjela, i vratiti starog direktora u Zagrebu na Žitanjaku na čelo.
Micanjem njega sa te pozicije, i postavljanjem zamjene koja po meni nije na razini tog posla niti obučena za nj navučena je loša karma na glavnu djelatnost Transadrie.
Dakle – ili ide kompletno mijenjanje glavne grane poslovanja ili zamoliti starog direktora da se vrati.
Ili stečaj.
Imam dovoljno iskustva da znakm šta je loša karma , nisam star kao vi metuzalemi ovdje al proputovao sam svijeta , sam, s fotoaparatom, i doživio niz avantura i pustolovina. Loša karma je nešto u što ne samo da vjeurujem , već je nezibježna i postoji.
Transadria nosi na sebi sada tu lošu karmu i ako se njezini izvori pod hitno ne udalje iz kompanije i vrati dio ljudi koji su tu radili špediciju sa voljom, odgovornošću i srcem ide to dolje na 500 kn, pa sve da je pola Rijeke Transadriino, a nije.
Loša karma , kažem vam, 2000 vrijedi i sada ali loša karma je jednostavno jednom riječju – Prokletstvo.
I nema menadžera koji tu može pomoći dok se ne isprave ljudske pogreške, a najvažnije one – prema ljudima.
Šalu na stranu, Transadria je sada jedan čovjek – gospodin K.
BIo sam na ročištu, razlgedao ekipicu, jedan čovjek sa gomilom nesposobnjakovića će teško izvući kompaniju na površinu, neovisno o vašim željama …
Za početak nužno je promijeniti Nadzorni Odbor i to žurnim postupkom .
Dalje, menadžment – obavezno novi vođe odjela, i vratiti starog direktora u Zagrebu na Žitanjaku na čelo.
Micanjem njega sa te pozicije, i postavljanjem zamjene koja po meni nije na razini tog posla niti obučena za nj navučena je loša karma na glavnu djelatnost Transadrie.
Dakle – ili ide kompletno mijenjanje glavne grane poslovanja ili zamoliti starog direktora da se vrati.
Ili stečaj.
Imam dovoljno iskustva da znakm šta je loša karma , nisam star kao vi metuzalemi ovdje al proputovao sam svijeta , sam, s fotoaparatom, i doživio niz avantura i pustolovina. Loša karma je nešto u što ne samo da vjeurujem , već je nezibježna i postoji.
Transadria nosi na sebi sada tu lošu karmu i ako se njezini izvori pod hitno ne udalje iz kompanije i vrati dio ljudi koji su tu radili špediciju sa voljom, odgovornošću i srcem ide to dolje na 500 kn, pa sve da je pola Rijeke Transadriino, a nije.
Loša karma , kažem vam, 2000 vrijedi i sada ali loša karma je jednostavno jednom riječju – Prokletstvo.
I nema menadžera koji tu može pomoći dok se ne isprave ljudske pogreške, a najvažnije one – prema ljudima.
Da,pogotovo gospodin K.,eto ga,upravo na terasi kafića zajedno sa savjetnikom uprave za korporativnu sigurnost(nije šala,upravo provjerio na njihovim web stranicama,stvarno imaju to zvanje) kuje daljnje planove za spas Transadrije….
Što se tiče gosp.R,opće je poznata njegova stručnost na polju logistike,a posebno kamionskog prijevoza.
Netko je danas testirao kupnju i interes – kojeg jednostavno nema – sa dnevnim nalogom na 840.
Kao što sam i rekao , Uprava ništa ovdje ne pazari nit imaju vremena sada brinuti kako da odobrovolje dioničare dižući cijenu sa 670 na 1670 kn prije SKupštine.
Da imaju , onda ne bi dozvolili da dionica šljusne sa 10 000 na 1000 jednom, davno [wink]
Sutra se stavi na prodaju po 750 tako da mogu doći na Skupštinu i izložit vam svoj plan kako se TRANSADRIA može uz mnogo volje, dobar kadar i snažnu energiju transformirati u naredne dvije godine do ulaska u EU u jedno od najjačih poduzeća u Zemlji, a njezina dionica doći nazad na cijenu iz javne ponude čija je obaveza u nastanku – i preteći tu cijenu kao od šale.
Tajna leži u Zgradi u Rijeci. Ono šta zamišljam tamo nije Hotel, ali daleko je od onoga što jest sada, a nije ni zgrada za recimo elitno stanovanje…
Nešto sasvim drukčije od svega što postoji ovjde, i u Europi uopće a za šta ima Savršenu poziciju – Izlaz na more i Luku nadohvat ruke, blizinu Italije kao kolijevke kuluture i umjetnosti, blizinu Željeznice i Glavnog grada, blizinu aerodroma, okružje ispunjeno turizmom, gospodarstvenicima, putnicima, mladeži …
Upravo ta zgrada u mojoj viziji diže TRANSADRIU iznad svega šta postoji ovdje u smislu sličnih građevina. Naime, ne postoji više niti jedna takva impozantna građevina u zemlji iz koje čovjek može prije – sa nečim što nosi – doći do Italije morem.
Ili se možda varam ?
Jedina je takva zgrada na obali, a po čemu je još posebna neću vam reći .. Ali u vremenu koje dolazi čeka se upravo nešto takvo .. HRAM NOVIH VRIJEDNOSTI … E sad, još da vam kažem kakve i čega bi sve spoj bila djelatnost koja bi se obavljala u njoj rekao bi vam sve…
U svakom slučaju, sutra stavite nalog ako želite da vam udjele pretvorim u zlato – uz vašu pomoć
VIše od 750 vam ne mogu dati jer i na toj cijeni bacam u koš 250 po dionici ako moja vizija ne naiđe na vaše oduševljenje. Mislim da je poštena ponuda
Jer ako vam se moja vizija svidi – a ja vam kažem – obožavat ćete ju , Transadria koja sada neumoljivo galopira prema stečaju a vaše dionice i dalje padaju, iako su već pri dnu, može vrijediti ne 2000, ne 4000, ne 6000, a ne ni 8000 … Već ravno – XY YYY po dionici. Kroz dvije godine.
Tajna je u toj zgradi. Nju kompanije ne smije izgubiti, ni pod koju cijenu. Nevažno o njezinoj vrijednosti kao nekretnine, jer u sebi nosi potencijal koji većina sada još uvijek ne može ni zamislite, iako vam je čitavo vrijeme pred nosom
750 sutra – točno u podne. 10 komada biti će dovoljno da dođem i iznesem vam svoju viziju..
I ako krenemo, ja vam garantiram – svatko tko ima 50 dionica TNSA jednog dana , tamo 2015. biti će milioner
[wink]
Zgrada ima hipoteku, a kome će je banka prodati kad je preuzme za dioničare TNSA potpuno je nebitno.
Zgrada ima hipoteku, a kome će je banka prodati kad je preuzme za dioničare TNSA potpuno je nebitno.
liNK ?
IZVOR ??
IZNOS HIPOTEKE ??