konzorcij dvije su iz Hrvatske – Hrvatske željeznice i riječka Transadria. Godišnje
bi se na toj liniji mogla prevesti 104 vlaka, ukupno 1,205.219 tonskih kilometara, u
Turskoj i Europi, te 104 broda. Prijevozna sredstva bili bi vagoni, njih 300, te dva
broda kapaciteta 400 kontejnera. Društvena korist od te linije bila bi za svaki
uloženi euro novih 52,5 eura. Zbog prijelaza s cestovnog na željezničko-morski
prijevoz svaka tona kilometra prijevoza donosi društvu 0,95 eura
5. 50 mil. eur, za koliko bi se trebala prodati zgrada na Rivi, iznosi 3200 eur/m2. To mi se ne čini pretjeranim.
6. Transadria ima udjele u slijedećim poduzećima:
TRANSGLOB Ljubljana – 100%
TRANSMAR Koper – 100%
TRANSJUG Bar – 100%
TRANSAR Sarajevo – 100%
TRANS RI d.o.o. Rijeka – 70,78%
LUKA ŠIBENIK d.o.o. Šibenik – 50%
VENDICIJA d.o.o. Matulji – 24,61%
Pa svi smo kupovali, sam neznam kaj je ovima bilo da su tako nisko prodavali, sad se hvataju za glavu !
Ne hvataju se oni za glavu. Saznat ćeš uskoro i tko je prodavao.
Morali su malo prodati TNSA na nižim razinama. Zar misliš da bi Uprava dala van ovu današnju obavijest da se prethodno nisu namirili??
Bit će još sličnih situacija samo na višim razinama.
Pa svi smo kupovali, sam neznam kaj je ovima bilo da su tako nisko prodavali, sad se hvataju za glavu !
Najavio sam da će se prodavaći i rušioci malo preračunati. Današnje očitovanje je nekima pomrsilo račune[smiley1]
Velika poslovna zgrada u Rijeci nalazi se na najprestižnijoj mogućoj lokaciji. Adresa (Riva Boduli 1) sama za sebe dovoljno govori o lokaciji. Teško da na takvoj lokaciji cijena može biti manja od 3000 EUR/m2 (u Zagrebu bi bilo barem 6000). Po toj cijeni, sama ta zgrada vrijedi 343 mil. kn, dakle 300 mil. kn više od ukupne materijalne imovine.
Mislim da sada svima postaje jasno zašto su kupili luku Šibenik !
Tek sam sada procitao izvjesce uprave jer me nije bilo zadnja dva dana i posebice mi se svidja onaj pasus gdje spominju znatni financijski utjecaj Tower Centra na izvjestaje ove godine… prava steta sto nisu rekli koliko znatan, prema mojoj procijeni nekih 270 do 300 milijuna znatan
Ja ću se malo nadovezati na temu Luke Šibenik.
Transadrija je, kao što znamo članica projekta IPC Dunav-Jadran. Jedan od ciljeva tog projekta je i prebacivanje dijela cestovnog prometa na 7. europski koridor i rijeku Dunav te povezivanje željeznicom Dunava s Jadranom.
Time jadranske luke dobivaju poseban značaj i postaju jadranska vrata Europe. I upravo je to i bila tema konferencije IPC-a: “Jadranske luke-jadranska vrata Europe”.
Luka Šibenik se specijalizirala za pretovar sirovih fosfata i umjetnih gnojiva. Cilj je da se suradnjom s HŽ, Petrokemijom i Transadrijom, promet u šibenskoj luci poveća na 1,2 mil. tona. Za ovu godinu očekuje se porast od 10%.
Sigurno da svojim vlasničkim udjelom u Luci Šibenik, Transadrija osnažuje svoj položaj u projektu IPC-a.
Naravno, tu su i drugi projekti u Luci Šibenik, kao suha marina i sl.
Ima li netko informaciju o ovoj tvrtci VENDICIJA d.o.o. Matulji – 24,61% u kojoj TNSA drzi 1/4.
mene bi zanimalo kolika je zaduzenost TNSA, jer mi nekako nemoguce zvuci da uz sve ovo sto posjeduje da firma vrijedi samo 28 M eura..
iako sad ,konacno krece pomalo[smiley2]
mene bi zanimalo kolika je zaduzenost TNSA, jer mi nekako nemoguce zvuci da uz sve ovo sto posjeduje da firma vrijedi samo 28 M eura..
[smiley2]
Naravno da ne. Kada se napravi revalorizacija imovine tada će brojke biti drugačije, prilično drugačije.