nemoj traziti savjete sta da kupujes na forumu. to ti je put u propast..
Dakle kupi. [smiley1]
imaric: ” nemoj traziti savjete sta da kupujes na forumu. to ti je put u propast.. ” Dakle kupi. [smiley1]
Ili nemoj kupiti. [smiley1]
Izgleda da su informacije izašle van. Kaj ovo bu bil novi MIV ili ???
Halo znalci!! Ajde please pomozite jednoj neznalici. Citam malo forum i full zanimljivo!! Uglavnom, da li da danas kupujem TNSA.? Thanks!!!
Šta čekaš, već si trebao kupiti. Ovakvu priliku više nećeš imati!
……..[smiley8]aaaaajme!! Ma ja cu kupiti. il pukovnik il pokojnik…………. [smiley2]
nemoj žuriti bit će i po 7.500, polako
Zabu06:
”
……..[smiley8]aaaaajme!! Ma ja cu kupiti. il pukovnik il pokojnik…………. [smiley2]
”
nemoj žuriti bit će i po 7.500, polako
Slažem se čemu žurba. Bit će ih i po 8.000…[smiley2][smiley2][smiley2]
Na cijeni od 7.190,00kn trž.kapitalizacija je 194.130.000,00 mil.kn
broj dionica je 28 755 prema tome kapitalizacija na razini 7190kn je 206.748.000,00kn
Ma smiješno je uopče kako je ta dionica pala na taj nivo a svi znamo koja joj je stvarna vrijednost. Samo se čekao dan kada če explodirat, a neki su to dobro znali ukrcavši se na sedmici, sada če dugo surfat na ovom valu !
Ma smiješno je uopče kako je ta dionica pala na taj nivo a svi znamo koja joj je stvarna vrijednost. Samo se čekao dan kada če explodirat, a neki su to dobro znali ukrcavši se na sedmici, sada če dugo surfat na ovom valu !
Ajde nije to sve tak lose. Da nije toliko pala ne bi ju ja kupio jeftino [smiley2]
1. Prodaja ili iznajmljivanje nekretnina su također business, zato su i napravili doregistraciju za te djelatnosti.
2. Povezano društvo “Trans.Ri.” d.o.o. Rijeka iskazuje dugoročno potraživanje od društva “Policentro”d.o.o.Rijeka s temelja prodane licence tom društvu te potraživanje po osnovu plasiranih sredstava od prodaje udjela koja bi se, sukladno Generalnom sporazumu, trebala namiriti po završetku izgradnje poslovno trgovačkog centra tijekom 2006. godine i to u kombinaciji novčane nadoknade te dobivanja poslovnog prostora. Namjera je Matice uspostaviti neposredne odnose s društvom “Policentro” d.o.o. koje je preuzelo nastavak izgradnje ovog projekta.
3. Zanimljivo je pogledati sve nekretnine koje u svojem vlasništvu ima Transadria:
Code:
Lokacija namjena m2
Rijeka, Riva Boduli 1 poslovni prostor 15577
Zagreb, Kovinska bb poslovni prostor 6425
Rijeka, Srdoči skladište 3287
Varaždin, Vilka Novaka 48c poslovni prostor 1952
Zagreb, Gajeva 32 poslovni prostor 1627
Goričan granični prijelaz 1341
Šibenik, V. Nazora 1 poslovni prostor 1159
Pula, Kolodvorska 6 poslovni prostor 677
Zadar, A. Starčevića 10 poslovni prostor 674
Rijeka, J.P. Kamova 83 poslovni prostor 479
Slavonski Brod, Naselje Slavonija 1 posl. pr. 470
Ploče, Trg Kralja Tomislava 22 posl. pr. 440
Split, Doverska 5 poslovni prostor 411
Šibenik, Jadrija poslovni prostor 359
Osijek, Baruna Trenka 2 poslovni prostor 326
Split, Kralja Zvonimira 14 poslovni prostor 321
Šibenik poslovni prostor 302
Zagreb, Rudeška stan 301
Sisak, Rimska 29 poslovni prostor 296
Karlovac, Smičiklasova 16 poslovni prostor 280
Koprivnica, Danica bb poslovni prostor 214
Rijeka, Bartola Kašića 16 stan 162
total 37080
Tu je i 6500 m2 nekretnina u Sloveniji, što već daje oko 43,5 tisuće m2.
U bilanci fin. izvještaja za 2005-3Q, ukupna dugoročna materijalna imovina iznosi 40,4 mil. kn. To znači da se samo nekretnine u HR i SLO vode u prosjeku po smiješnih 930 kn/m2. Da se radi o eurima, bilo bi malo.
Primjerice, velika poslovna zgrada u Rijeci nalazi se na najprestižnijoj mogućoj lokaciji. Adresa (Riva Boduli 1) sama za sebe dovoljno govori o lokaciji. Teško da na takvoj lokaciji cijena može biti manja od 3000 EUR/m2 (u Zagrebu bi bilo barem 6000). Po toj cijeni, sama ta zgrada vrijedi 343 mil. kn, dakle 300 mil. kn više od ukupne materijalne imovine.
Također, Transadrija posjeduje vrijedne poslovne prostore u Grazu, Berlinu, Milanu, Minchenu, Beču…
4. Željeznica na moru ili Euroorient, radni je naziv intermodalne linije Bliski istok –
Europa koja bi išla preko Hrvatske. To je i prvi konkretan projekt koji bi mogao
zaživjeti još ove godine u sklopu intermodalnog promotivnog centra Dunav-Jadran.
Tim putem za prijevoz kontejnera, korištenjem željeznice u početnom i završnom
dijelu, a brodova za prijevoz kontejnera u srednjem dijelu puta, prijevoz tereta od
Turske do središnje Europe skratio bi se za četiri do pet dana u odnosu na cestovni
prijevoz. Pokretači projekta su IPC Dunav-Jadran iz Zagreba i EIA-European
Intermodal Assotiation iz Bruxellesa. Cijeli projekt vodi münchenska tvrtka Optima
Tours GmbH. Od osam tvrtki koje će sudjelovati u projektu i koji će činiti
konzorcij dvije su iz Hrvatske – Hrvatske željeznice i riječka Transadria. Godišnje
bi se na toj liniji mogla prevesti 104 vlaka, ukupno 1,205.219 tonskih kilome