TNSA (Transadria d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska TNSA (Transadria d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Na 6000 nisu kupovale ribice nego ribetina, barem za moje pojmove, a ta je ribetina vijerojatno sada prodala pa se smije nama naivnim ribicama i onda cemo reci, gle i dalje je medju prvih 10 [smiley9]

ako je blokada po prosječnoj cijeni, tnsa se sad može opasno srušiti sa malim brojem dionica.Ovo je u slučaju da se kupnja opasno povuče. Ako sam u pravu onda je to velika rupa u antinom zakonu.

dobit od 450 milja kuna uz povrat od 15 godina znači da ptkm vrijedi 2020 kuna.

Nemam osobno ništa protiv nikog ukoliko piše da se radi o špekulantskoj dionici. Ona je takva. Ali činjenica je da se cijena dionice namjerno navlačila dolje. Zašto ? U to ne ulazim. Čim dionica malo krene gore odmah se pojave nekakva izvješća, izjave dušebrižnika itd…
Naravno, na svakom je da sam prosudi …

Ovaj je rekao, onaj je rekao. Zanimljivo kako je BZZZZ-ov post objavljen u 13:12 a stampedo je krenuo 5 minuta kasnije, a članak je objavljen još jučer…

A te silne analitičare bi molio da objave činjenice. Priložiti ću par činjenica:

1. Prodaja ili iznajmljivanje nekretnina su također business, zato su i napravili doregistraciju za te djelatnosti.
2. Povezano društvo “Trans.Ri.” d.o.o. Rijeka iskazuje dugoročno potraživanje od društva “Policentro”d.o.o.Rijeka s temelja prodane licence tom društvu te potraživanje po osnovu plasiranih sredstava od prodaje udjela koja bi se, sukladno Generalnom sporazumu, trebala namiriti po završetku izgradnje poslovno trgovačkog centra tijekom 2006. godine i to u kombinaciji novčane nadoknade te dobivanja poslovnog prostora. Namjera je Matice uspostaviti neposredne odnose s društvom “Policentro” d.o.o. koje je preuzelo nastavak izgradnje ovog projekta.
3. Zanimljivo je pogledati sve nekretnine koje u svojem vlasništvu ima Transadria:
Code:
Lokacija namjena m2
Rijeka, Riva Boduli 1 poslovni prostor 15577
Zagreb, Kovinska bb poslovni prostor 6425
Rijeka, Srdoči skladište 3287
Varaždin, Vilka Novaka 48c poslovni prostor 1952
Zagreb, Gajeva 32 poslovni prostor 1627
Goričan granični prijelaz 1341
Šibenik, V. Nazora 1 poslovni prostor 1159
Pula, Kolodvorska 6 poslovni prostor 677
Zadar, A. Starčevića 10 poslovni prostor 674
Rijeka, J.P. Kamova 83 poslovni prostor 479
Slavonski Brod, Naselje Slavonija 1 posl. pr. 470
Ploče, Trg Kralja Tomislava 22 posl. pr. 440
Split, Doverska 5 poslovni prostor 411
Šibenik, Jadrija poslovni prostor 359
Osijek, Baruna Trenka 2 poslovni prostor 326
Split, Kralja Zvonimira 14 poslovni prostor 321
Šibenik poslovni prostor 302
Zagreb, Rudeška stan 301
Sisak, Rimska 29 poslovni prostor 296
Karlovac, Smičiklasova 16 poslovni prostor 280
Koprivnica, Danica bb poslovni prostor 214
Rijeka, Bartola Kašića 16 stan 162
total 37080

Tu je i 6500 m2 nekretnina u Sloveniji, što već daje oko 43,5 tisuće m2.

U bilanci fin. izvještaja za 2005-3Q, ukupna dugoročna materijalna imovina iznosi 40,4 mil. kn. To znači da se samo nekretnine u HR i SLO vode u prosjeku po smiješnih 930 kn/m2. Da se radi o eurima, bilo bi malo.

Primjerice, velika poslovna zgrada u Rijeci nalazi se na najprestižnijoj mogućoj lokaciji. Adresa (Riva Boduli 1) sama za sebe dovoljno govori o lokaciji. Teško da na takvoj lokaciji cijena može biti manja od 3000 EUR/m2 (u Zagrebu bi bilo barem 6000). Po toj cijeni, sama ta zgrada vrijedi 343 mil. kn, dakle 300 mil. kn više od ukupne materijalne imovine.

Također, Transadrija posjeduje vrijedne poslovne prostore u Grazu, Berlinu, Milanu, Minchenu, Beču…

4. Željeznica na moru ili Euroorient, radni je naziv intermodalne linije Bliski istok –
Europa koja bi išla preko Hrvatske. To je i prvi konkretan projekt koji bi mogao
zaživjeti još ove godine u sklopu intermodalnog promotivnog centra Dunav-Jadran.
Tim putem za prijevoz kontejnera, korištenjem željeznice u početnom i završnom
dijelu, a brodova za prijevoz kontejnera u srednjem dijelu puta, prijevoz tereta od
Turske do središnje Europe skratio bi se za četiri do pet dana u odnosu na cestovni
prijevoz. Pokretači projekta su IPC Dunav-Jadran iz Zagreba i EIA-European
Intermodal Assotiation iz Bruxellesa. Cijeli projekt vodi münchenska tvrtka Optima
Tours GmbH. Od osam tvrtki koje će sudjelovati u projektu i koji će činiti
konzorcij dvije su iz Hrvatske – Hrvatske željeznice i riječka Transadria. Godišnje
bi se na toj liniji mogla prevesti 104 vlaka, ukupno 1,205.219 tonskih kilometara, u
Turskoj i Europi, te 104 broda. Prijevozna sredstva bili bi vagoni, njih 300, te dva
broda kapaciteta 400 kontejnera. Društvena korist od te linije bila bi za svaki
uloženi euro novih 52,5 eura. Zbog prijelaza s cestovnog na željezničko-

Riječka Transadria – navlakuša za naivne

Strelovit rast Transadrijine dionice, koja je u zadnja dva mjeseca porasla 120 posto, na 11.000 kuna, a onda u desetak dana prepolovila vrijednost, analitičari su ocijenili kao “školski primjer navlakuše”.

Sve je počelo kao obično podizanje cijene, da bi preraslo u “bigger fool approach”. Riječ je o pristupu prema kojem se isplati kupnja vrlo skupe dionice jer će se uvijek naći neka “budala” koja će je otkupiti još skuplje. U kuloarima se spekulira da su zbog naglog skoka Transadrije inspektori Hanfe posjetili Hrvatsku poštansku banku, što nam iz Agencije nisu potvrdili, ali ni demantirali. U HPB-u pak kažu da “od Hanfe nisu primili nikakvo rješenje o otvaranju nadzora”. Navodno su brokeri HPB-a za svoj račun kupovali dionice. Analitičari ističu da bizarnost situacije najbolje oslikava činjenica da nijedan ozbiljniji institucionalni investitor nije kupio dionice već samo mali, tj. oni koji su se dali “navući”. Bajke, koje neki pripisuju i osobama povezanim s Transadrijom, koje su “napuhale” dionicu Transadrije uključivale su najave isplate dividende od 12.000 (!) kuna ili barem 10.000 kuna i prodaju raznih nekretnina. Da ohladi situaciju, Hanfa je zahtijevala od Nadzornog odbora očitovanje u kojem je predsjednik Denis Fudurić odbacio spekulacije o dividendi od 12.000 kuna, s napomenom da Transadria nije u stanju isplatiti ni deset puta manji iznos.

Hrvoje Stojić iz (Hypo banke#Hypo Alpe Adria bank Hrvatska) ističe da bi se cijena dionice, “usporedimo li Transadriju sa sličim kompanijama, mogla korigirati naniže, pa čak i dvostruko”.

“Iako je vrijednost dionice dosta pala, dionica je i na razinama oko 6500 kuna dosta skupa. To najbolje govori o razmjerima špekulacija. Ulagačima preporučujem prodaju i oprez”, kaže Hrvoje Stojić (Hypo Alpe-Adria banka).

“Uopće ne želim komentirati dionicu. Špekulacije koje prate tu dionicu apsolutni su bezobrazluk! Potencijalne posljedice po brokere, klijente i tržište kapitala takve su da im ne vidim kraja!”, kaže Ratko Zadravec (ICF).

http://www.business.hr

.Uspjeh nije cilj, već sredstvo da se teži još višemu.

4. Željeznica na moru ili Euroorient, radni je naziv intermodalne linije Bliski istok –
Europa koja bi išla preko Hrvatske. To je i prvi konkretan projekt koji bi mogao
zaživjeti još ove godine u sklopu intermodalnog promotivnog centra Dunav-Jadran.
Tim putem za prijevoz kontejnera, korištenjem željeznice u početnom i završnom
dijelu, a brodova za prijevoz kontejnera u srednjem dijelu puta, prijevoz tereta od
Turske do središnje Europe skratio bi se za četiri do pet dana u odnosu na cestovni
prijevoz. Pokretači projekta su IPC Dunav-Jadran iz Zagreba i EIA-European
Intermodal Assotiation iz Bruxellesa. Cijeli projekt vodi münchenska tvrtka Optima
Tours GmbH. Od osam tvrtki koje će sudjelovati u projektu i koji će činiti
konzorcij dvije su iz Hrvatske – Hrvatske željeznice i riječka Transadria. Godišnje
bi se na toj liniji mogla prevesti 104 vlaka, ukupno 1,205.219 tonskih kilometara, u
Turskoj i Europi, te 104 broda. Prijevozna sredstva bili bi vagoni, njih 300, te dva
broda kapaciteta 400 kontejnera. Društvena korist od te linije bila bi za svaki
uloženi euro novih 52,5 eura. Zbog prijelaza s cestovnog na željezničko-morski
prijevoz svaka tona kilometra prijevoza donosi društvu 0,95 eura
5. 50 mil. eur, za koliko bi se trebala prodati zgrada na Rivi, iznosi 3200 eur/m2. To mi se ne čini pretjeranim.
6. Transadria ima udjele u slijedećim poduzećima:

TRANSGLOB Ljubljana – 100%
TRANSMAR Koper – 100%
TRANSJUG Bar – 100%
TRANSAR Sarajevo – 100%
TRANS RI d.o.o. Rijeka – 70,78%
LUKA ŠIBENIK d.o.o. Šibenik – 50%
VENDICIJA d.o.o. Matulji – 24,61%
7. Kao što sam rekao, KVBA je prodana za 203 kn po dionici. Od ukupno 600.000 dionica, Transadrija ima 89.000, odnosno 14,8%, i vode se u bilanci po 73 kn. To predstavlja izvanrednu dobit od 402 kn po dionici.

8. udio od 20 % u WTC-u + 3200m2 prostora

Ne zaboravite da je izdano samo 28000 dionica, Fudurić je na odlasku, dolazi novi NO i novi su vlasnici većinskog djela dionica koji su dionice kupovali po cijenama od 7-12 k i koji će na dolazećoj skupštini tražiti svoj dio kolača.

ide drugi krug navlakuše…


ide drugi krug navlakuše…

Odlično, sad barem znamo gdje je dno. Onaj H nalog na 6150 nije lažnjak, iako je meni isto na prvi pogled tako izgledalo. A i kupnja se je već naslagala iznad…
Uostalom vidjet ćemo što sutra donosi…


Odlično, sad barem znamo gdje je dno. Onaj H nalog na 6150 nije lažnjak, iako je meni isto na prvi pogled tako izgledalo. A i kupnja se je već naslagala iznad…
Uostalom vidjet ćemo što sutra donosi…

Alo kolega, ne pretjerujte – 6510, molit cu lijepo

Nisam druzeljubiv tip pa nema potrebe stavljati me medju prijatelje

Varaždinska burza: TNSA-R-A
Razdoblje Prva Min. Max. Zadnja Promjena Količina Promet
Dnevno: 21/12/06 7.887,00 6.510,00 7.887,02 6.999,97 -2,37% 743 5.477.804,16
Tjedno: 18/12/06-22/12/06 5.983,40 5.983,40 7.887,02 6.999,97 +5,29% 1.591 10.666.899,69
Mjesečno: 01/12/06-31/12/06 7.788,00 5.983,40 11.850,00 6.999,97 -9,09% 4.079 33.747.907,30
Tromjesečno: 01/10/06-31/12/06 5.000,07 4.850,00 11.850,00 6.999,97 +39,72% 12.758 86.620.467,39
Polugodišnje: 01/07/06-31/12/06 3.496,00 3.300,00 11.850,00 6.999,97 +108,95% 23.592 133.695.289,59
Godišnje: 01/01/06-31/12/06 2.180,01 2.001,23 11.850,00 6.999,97 +218,18% 31.295 155.100.093,28

Ma kuzim ja tebe al pazi ovo. Samo za tebe komentiram danasnje trgovanje TNSA

Daklem vec u 9 izjutra krece se sa stavljanjem naloga na kupnju. Prvi nalog 50 komada… nakon njega jos par po 30, pa nesto malih, pa jos par velikih i eto nas na 300-injak komada. u prvih par minuta trgovanja prodje gotovo 40 komada po maksimalnoj cijeni i ja si mislim, hop biti ce danas trgovanja… malo papra iz bussinesa, poduprto ingenioznim tekstom britkog pera i tastature Maria Gatare, i eto jos pokoji decec koji je kupio po 6000 prodaje po gotovo 8000. Trgovanje je relativno mirno do 13 sati a onda lagano ekipica konta ‘hm, vidi ti clanka na momnovcu, idem ja prodat dio i tako prdje 10, pa jos 10… sad vec i drugi gledaju, splasili se, oce uzet svojih 30% pa nije to mala lova, a svi znamo kako je to izgledalo kad je TNSA tonula, drz-nedaj pocnu i drugi rasprodavati… ja osobno znam cetvoricu koji su danas iskrcali cca po 20 do 30 komada, dakle oko 100 komada a koji veze nemaju s nekim velikim igracima – likovi poput mene koji pokusavaju nesto zaraditi s tim da su: dvojica prodala na dojavu brokera koji su im javili da TNSA opet pada a dvojica nakonsto su vidjeli da se lupa po kupnji zakljucili da ce se povesti za jatom… Da remiziram mali su splasili sami sebe, niko ne zeli zapeti u dionici koja je onako padala po 10% svaki dan. Vjerujem da je novi zakon o trgovanju potpomognut nekim ‘analiticarima’ TNSA-i donio mnogo loseg i ofarbao je u boju koja joj nikako ne pripada… no to ce se sve iskristalizirati sa izvjestajem 4Q ili najkasnije 1Q za 2007. a mozda i prije.

Vidis caymane kao sto ti vjerujes u svoj DIOKI ako nista vise a ono zbog terena kod zitnjaka koje posjeduje, tako ja vjerujem u TNSA jer samo njezin udio u Policentru vrijedi skoro kao trenutna trzisna kapitalizacija, pa ti vidi. Uostalom, sjecas li se kad su mediji i analiticari zadnji put zborno pjevali u svrhu zastite malih dionicara? Kada su posljednji put tako ogorceno neku dionicu prozivali navlakackim instrumentom?

Ma daj. Sto se ti vrli analiticari ne upuste detaljnu analizu, zasto ne procijene koliki bi bio revalorizirani book value TNSA? Znas li ti uopce koliko TNSA jos ima skladista poput onog na Pecinama koje moze srusiti za potrebe izgradnje kojecega? A Rijeka je grad koji nakon Zagreba dozivljava najvecu ekspanziju… a di je tek zgrada na obali koja ostaje prazna nakon seobe radnikau Tower centar?

P.S. ADRS je i dalje osnovica mog portfelja… prosjecni ulaz nakon visestrukih dokupa 3300

Nisam druzeljubiv tip pa nema potrebe stavljati me medju prijatelje

Uh dovraga zaboravio sam genijalca koji se okomio na skriveni nalog 11H s namjerom da ga probije… kako drugacije opisati iskrcavanje 29 komada po najnizoj cijeni danas, pa to ne bi ni nasi daytraderi Dejavue i BMW napravili… haha, Evo dao bih jednu dionicu ZDNK-e ovaj cas da mi je znati koji je to genije bio, stisnuo bi mu ruku, pogledao mu duboko u oci i sapnuo mu na uho – Decec, nemoj se baviti ovim poslom, nemas blage [smiley2]

Inace, nakon ‘kamikaze sa 29 komada’ oni koji su vrebali jeftinu kupnju na minimalcu shvatili su da od toga nece biti nista jer ovaj nije ni mrdnuo, pa cak niti izgubio iti jedan od svojih jedanaest brojeva hehe, pa su se poceli stavljati ispred njega… zapravo, misljenja sam da trgovanje nije zatvorilo u 16 da bi kupnja vrlo brzo nafurala cijenu nazad do dnevnog maksimuma jer je zestina prodaje odjednom posustala, a par njih je cak pobjeglo s prodaje…

Nisam druzeljubiv tip pa nema potrebe stavljati me medju prijatelje

New Report

Close