U brodogradilištu Brodosplit, 24. srpnja 2007. godine biti će obavljena primopredaja Novogradnje 447., SUEZMAX tankera za prijevoz sirove nafte i naftnih prerađevina, imena DONAT, izgrađenog za domaćeg naručitelja Tankersku Plovidbu iz Zadra.
Zar Donat ne vozi još od 02.2007?
Tada je bilo porinuće, iza čega ide završno šminkanje i probne plovidbe.
napokon ova dionica krece prema gore,omjer kupnje prodaje 10-1,,pogotovo nalog na kupnji od 1000kom na 5250,,vjerovatno se ceka polugodišnje izvješće za lansiranje u nebo…
Odnos ponude i potražnje ako neko zna…molim…!?
[smiley2]
Kupnja Ukupno ponuda 34
Ukupno dionica 1558
Prodaja Ukupno ponuda 23
Ukupno dionica 488
Ovo je stanje u 13:01.
Ima li mozda netko komentar na analizu iz publikacije JDD prema kojoj bi cijena TNPL u usporedbi s peer grupom mogla biti 6561 kn?
Da li bi po vasem misljenju s obzirom na precijenjenost naseg trzista od barem 30%, mogli racunati na trzenje uz premiju od 15-ak % ili kao sto autor sugerira uz diskont od 15 %?
Brodosplit: novi brod za Tankersku plovidbu
SPLIT, 24. srpnja 2007. (Hina) – U brodogradilištu Brodosplit danas je izvršena primopredaja suezmax tankera za prijevoz sirove nafte i naftnih prerađevina “Donat”, vrijedan 54 milijuna dolara, izgrađenog za domaćeg naručitelja zadarsku Tankersku plovidbu.
Brod nosivosti 166.300 tona, dužine je 281 metar, širine 48 m, visine 23 m, postiže brzinu od 15,8 čvorova, a imat če posadu od 26 članova.
Dužinom poput tri nogometna igrališta, na brod je ugrađeno ukupno 19.662 tone čelika, 113 km električnih kabela, kao od Splita do Zadra, više od 44 km cijevi, te 7.000 strujnih krugova. Snaga elektrocentrale je 3.500 kilovati sati, pa bi mogla snabdjevati 1000 domaćinstava ili jedan gradić od 4.000 stanovnika.
Suezmax tanker s dvostrukom oplatom zadovaljava sve svjetske ekološke standarde i spada u red najsuvremenijih brodova danas, ističu iz Brodosplita.
Nakon “Alana” i “Hrvatske”, tankera iz iste serije, riječ je o trećem, najvećem suezmax tankeru takve veličine, izgrađenom na domaćim navozima.
Splitski je škver prije “Alana” i “Hrvatske” izgradio osam brodova suezmax veličine, ali desetak metara kraćih.
Brodosplit za Tankersku plovidbu ima ugovorena još dva broda. Riječ je o dva aframax tankera za prijevoz nafte i naftnih prerađevina, nosivosti 114.000 brt, s rokovima isporuke u 2008. i 2009. godini.
Do kraja godine splitsko brodogradilište planira isporučiti još dva tankera za prijevoz nafte i naftnih prerađevina za švedskog naručitelja tvrtku Concordia Maritime AB.