Upravo u pola minute preslo preko 1500 komada po bidu!
Očito dogovorena transakcija.Vidjet ćemo jel se šta promjenilo u top 10.
PBZ dokupljuje, HYPO prodaje. Pratite SDA
To-One:
Tankerska Plovidba traded in a tight HRK 5,154-5,180 range to end only marginally up. At current levels the stock looks compelling at 2007e P/S of 3.2x and 2007e P/Bv of 1.9x compared to the international shipping peer group 2007e P/S and P/Bv averages of 4.2x and 2.6x, apiece. We note that given the current fleet age, TNPL`s fleet is valued at USD610.5m.
jel može neko ovo prevest? [smiley11]
Vele da se super drži i da je na ovoj cijeni vrlo dobra prilika u usporedbi sa stranim kompanijama u sektoru.
Vrijednost flote je 610 mil dolara.
znači moglo bi minimalno potegnut do 6500-7000…………………
pa nije loše, valjda jedna od rijetkih naših dionica koja je potcijenjena u odnosu na svjetski prosjek!
ne zvuči loše! [smiley11]
ovo je jedna od dvije dionice koju držim duže od godinu dana jer sam siguran da vrijedi, no ipak tvrtka ima i nekih ozbiljnih problema… npr. izvješće sa zadnje glavne skupštine dostavljeno je pisano na štampaću mašinu… tužno, ali istinito…
ovo je jedna od dvije dionice koju držim duže od godinu dana jer sam siguran da vrijedi, no ipak tvrtka ima i nekih ozbiljnih problema… npr. izvješće sa zadnje glavne skupštine dostavljeno je pisano na štampaću mašinu… tužno, ali istinito…
Što se mene tiče-ako je izvješće dobro,može i u kamenorezu….
Što se mene tiče-ako je izvješće dobro,može i u kamenorezu….
Litografija?! Pa to je dosta skup postupak. Samo neka oni pišu i dalje na pisaću!
npr. izvješće sa zadnje glavne skupštine dostavljeno je pisano na štampaću mašinu… tužno, ali istinito…
Na šapirograf ili pravi tiskarski stroj?
Dakle… htio sam reči tvrtka posluje u grani u kojoj je trenutno teško biti loš, imaju kvalitetnu flotu i dok bude posla nema brige… posla će sigurno biti još neko, možda i duže vrijeme… ali očito kadar logistike tvrtke nije baš naj… vjerovatno rade tetice i bakice kao i u npr. ddjh…. inaće sve 5… ni druge naše tvrtke nemaju baš puno kvalitetnog kadra…
Ipak je od svega najbitnije da u floti nemaju parobrod.Od prije par mjeseci imaju Lenac,a radi se na tome da se poput Atlanske plovidbe krene u turističke vode (Ninsko blato) i na taj način godišnje zaradi dosta eurića.Eurićima bi se anulirale i negativne tečajne razlike koje negativno utječu na brodare pošto prihode od brodova zarađuju u dolarima a troškove plačaju vezano za tečaj eura.Dakle misli se na sve,a dok je tako neka pišu i gusčim perom i zapošljavaju metuzaleme..