A gle, sa TNPL je situacija takva da nema tu nekih spektakularnih vijesti tipa novi ugovor bla bla bla.
Decki voze brodove i zaradjuju.
Trigger je financijsko izvjesce tako do Q2 nista
Globalne promjene u cijenama (bilo input ili output) se dogadaju i u drugim biznisima; nema tu nista jako specificno. Ovo postaje rasprava o modelime valuacije, a ne o TNPL.
Ali u drugim biznisima vrijednost materijalne imovine skoči za 90% u razdoblju od manje od 3 godine…..vozarine ne skoće 150% u mjesec dana i slično….
A gle, sa TNPL je situacija takva da nema tu nekih spektakularnih vijesti tipa novi ugovor bla bla bla. Decki voze brodove i zaradjuju. Trigger je financijsko izvjesce tako do Q2 nista
Slazem se.
Nadam se da je.
A mozda ce to biti korekcija trzista, hladenje gradevinara, preuzimanje JDPL, …. a mozda ga nece biti.
Meni TNPL sluzi prvenstveno za stabilnost portfolia, ne za njegov iznadprosjecni rast.
asd: ” Globalne promjene u cijenama (bilo input ili output) se dogadaju i u drugim biznisima; nema tu nista jako specificno. Ovo postaje rasprava o modelime valuacije, a ne o TNPL. ” Ali u drugim biznisima vrijednost materijalne imovine skoči za 90% u razdoblju od manje od 3 godine…..vozarine ne skoće 150% u mjesec dana i slično….
Nisam bas shvatio, ali po grafovima cijena koje je postao Shogun, vozarine su narasle 100% u zadnjih godinu, godinu i pol, ako se dobro sjecam.
Nitko ne komentira simultani napad na TNPL prije 3 dana…
3., 6. 8. i 10. pozicija povecale svoje udjele.
Nitko ne komentira simultani napad na TNPL prije 3 dana… 3., 6. 8. i 10. pozicija povecale svoje udjele.
Što manje komentara to bolje.Statistika potvrdila.[smiley2].U lideru među prvih 500 Tankerska ima jako dobre pokazatelje,a današnji dan miriše na pomak.
Nisam bas shvatio, ali po grafovima cijena koje je postao Shogun, vozarine su narasle 100% u zadnjih godinu, godinu i pol, ako se dobro sjecam.
Zanimljivi grafovi.
Dakle, cijene brodova su stabilne, s trendom laganog rasta.
Druga dva grafa potvrduju ono sto sam rekao; da u kratkom vremenskom razdoblju cijena moze ici 100% gore ili dolje.
Osobno, mislim da je prvi grafikon vazan za izracune koliko ce TNPL kostati kupovina novog broda (odnosno koliko mogu zaraditi na prodaji staroga) i posljedicno koliku ce amortizaciju placati narednih godina. Vrijednost materijalne imovine mi je totalno sporedna kod izracuna vrijednosti TNPL jer firma ima stabilan i profitabilan biznis, stoga su druga dva grafikona puno vaznija – onoliko koliko proslost moze posluziti za projekciju buducnosti.
Sve u svemu, prema mom misljenju, evaluacija TNPL se treba raditi prema P&L i Cash Flow, a ne prema Bilanci.
Zanimljivi grafovi. Dakle, cijene brodova su stabilne, s trendom laganog rasta. Druga dva grafa potvrduju ono sto sam rekao; da u kratkom vremenskom razdoblju cijena moze ici 100% gore ili dolje. Osobno, mislim da je prvi grafikon vazan za izracune koliko ce TNPL kostati kupovina novog broda (odnosno koliko mogu zaraditi na prodaji staroga) i posljedicno koliku ce amortizaciju placati narednih godina. Vrijednost materijalne imovine mi je totalno sporedna kod izracuna vrijednosti TNPL jer firma ima stabilan i profitabilan biznis, stoga su druga dva grafikona puno vaznija – onoliko koliko proslost moze posluziti za projekciju buducnosti. Sve u svemu, prema mom misljenju, evaluacija TNPL se treba raditi prema P&L i Cash Flow, a ne prema Bilanci.
Ne bi se baš složio vrijednost broda je direktan odraz očekivane buduće dobiti koju je moguće ostvariti njime, druga stvar što materijalna imovina iskazana u bilanci nije “market adjusted”
kad bi mogla ova ljepotica da eksplodira….možda ovih dana kad sve ide dole…
dosta je stabilna uz svu ovu korekciju koja vlada.
jako dobro.