TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Da, i meni se cine dogovorene.
Mali promet par tjedana, i onda veliko preslagivanje. Nadam se da ce
ovo unijeti novu dinamiku u trgovanje.
PetarD: ”
pise na fima vrijednosnicama P/B 2, jel to tocno, kako bi ja mogao sam
to izracunati? ”
kao prvo, mislim da ti je P/B totalno nevazan podatak. Ali, kad te bas
interesira, quick and dirty nacin racunanja je da uzmes vrijednost
aktive podjelis s brojem dionica i dobijes book
. Onda popdijeli cijenu
dionice s bookom.

Are you sure “quick and dirty”?


kao prvo, mislim da ti je P/B totalno nevazan podatak. Ali, kad te bas interesira, quick and dirty nacin racunanja je da uzmes vrijednost aktive podjelis s brojem dionica i dobijes book. Onda popdijeli cijenu dionice s bookom.

Kolega je mislio reći da se vrijednosti kapitala i rezervi djeli sa brojem dionica, uz izuzimanje trezorskih dionica iz kalkulacije. Nikako aktiva.

The cure for low price is low price. Demand goes up, supply comes down, the price goes up.

Moze.
Koga briga.
To je toliko nevazan podatak da mi je nevjerojatno da ga na ovom forumu drze bozanstvom.

U situaciji kada 99% firmi ne ravalorizira svoju imovinu i kada TNPL radi s 20% dobiti, Book je totalno nevazan.

Evo, mene ucili amerikanci i njihovi imperijalisticki pomagaci, a oni kazu:

Calculated as:
Stock Price / (Total Assets – Intangible Assets and Liabilities)

U svakom slucaju, koga briga.

Obzirmo da je Hrvatska drustvo znanja [smiley2][smiley2], onda skoro niti jedna firma nema intangible assets, pa mozes slobodno uzeti Assets tj Aktivu za quick and dirty racunanje.

Ne znam sto mi je jutros… necu vise pisati.


Stock Price / (Total Assets – Intangible Assets and Liabilities) U svakom slucaju, koga briga.

Mene briga. Total assets – liabilities= equity (kapital i rezerve). Intangible assets su malo duža priča

The cure for low price is low price. Demand goes up, supply comes down, the price goes up.


Obzirmo da je Hrvatska drustvo znanja [smiley2][smiley2], onda skoro niti jedna firma nema intangible assets, pa mozes slobodno uzeti Assets tj Aktivu za quick and dirty racunanje. Ne znam sto mi je jutros… necu vise pisati.

Ma to stari, pa po tvojim izračunima je 90% burze ispod booka. Napiši knjigu, ovako nešto još nitko prije tebe rekao, računajte na ASD način i investirajte, sve je povoljno

The cure for low price is low price. Demand goes up, supply comes down, the price goes up.

Gle, poanta Booka je da je to vrijednost materijalne imovine podjeljene s brojem dionica.
E, sad, ovo je bilo relevantno tamo prioje jedno 100 godina kada se vrijednost stvarala iz materijalne imovine tipa postrojenja, zgrade i tome slicno.

Medutim, u danasnje doba, razlika izmedu trzicne cijene (market capa) i knjigovodstvene vrijednosti (book value) je gotovo iskljucivo u nematerijalnoj imovini (patenti, know how, brand, goodwill i slicno). Oduzmi Coca Coli tvornice, pa ces vidjeti koliko ce joj se promijeniti vrijednost na burzi – NIKOLIKO!
Isto vrijedi i za veliku vecinu drugih firmi. Evo, kod nas su to PLVA i ERNT. Uzmi im ljude (patenti+znanje) pa ces vidjeti kako bi trziste reagiralo…


Gle, poanta Booka je da je to vrijednost materijalne imovine podjeljene s brojem dionica.

[smiley2]

The cure for low price is low price. Demand goes up, supply comes down, the price goes up.

Da zatvorimo ovaj razgovor.

Da, book je kapital/dionice. Bravo.

Book – ne koristim ga, niti ga namjeravm korisitii. Totalno beskoristan.

Cijene – ne moze se na osnovi booku procjenjivati je li neka dionica (pre) ili (pod)-cjenjena. Svaka firma je razlicita i stvara razlicite razine vrijednosti, shodno i cijene dionica trebaju biti razlicite.

Sisli ste sa teme i asd (sto ti znaci kratica?) i kenon i biljin.
Vrijednost brodara kao i svakog prijevoznika, lijepo vam je objasnjeno i na JDPL temi jest vrijednost brodova + nekretnina +cash + dug.
Jer firma vrijedi koliko mu brodovi rade, ako ce netko preuzeti, nece gledati toliko EBITDA pa multiple pa BV vec ce gledati koliko taj brod vrijedi.
Tako je i Rajic prodavao Ralu pa mu nisu dali vise od voznog parka + nekretnine.
Kod prijevoznika je stvar da kod preuzimanja ce platiti njegovu flotu + neku premiju za ugovore koji su zakljuceni, inace moze sam dovuci svoje brodove (kamione, svejedno) i raditi.
Zato nikad brodari nece biti iznad 3BV.
A TNPL i JDPL su jos uvijek jako nisko u usporedbi sa svijetom i to je pozitivno.
Onaj tko moze cekati ce zaraditi..

OX-Bright, inspiring and easy going. You make an outstanding parent. Shoul merry a Snake or Rooster but not a Sheep


vrijednost brodova + nekretnina +cash + dug.

vrijednost brodova + nekretnina – cash + dug

The cure for low price is low price. Demand goes up, supply comes down, the price goes up.

New Report

Close