TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

može netko pokazati o kakvoj se transakciji radilo maloprije..

Erste skrbnički (rb.8) prodao svoj paket od 1214 komada, a kome vidjet cemo.

TANKERSKA PLOVIDBA D.D./REDOVNA TNPL-R-A

Vlasnik računa Stanje [%] Vrsta računa
1. SILBA PARTICIPATIONS B.V. 519.104 82,87 Osnovni račun
2. FINTRADE D.O.O. 13.337 2,13 Osnovni račun
3. PBZ D.D. 6.659 1,06 Skrb. račun
4. PAKTOR D.O.O. 4.143 0,66 Osnovni račun
5. ZAGREBAČKA BANKA D.D. 4.047 0,65 Skrb. račun
6. HYPO ALPE-ADRIA-BANK D.D./HYPO ALPE-ADRIA-BANK AG 3.250 0,52 Skrb. račun
7. RAIFFEISENBANK AUSTRIA D.D. ZAGREB 2.029 0,32 Skrb. račun
8. ERSTE & STEIERMARKISCHE BANK D.D. 1.214 0,19 Skrb. račun
9. ZAGREBAČKA BANKA D.D. 1.156 0,18 Skrb. račun
10. RAIFFEISENBANK AUSTRIA D.D. ZAGREB 1.117 0,18 Skrb. račun

NOvi support 5150.
Sve ispod je dobar ulov

OX-Bright, inspiring and easy going. You make an outstanding parent. Shoul merry a Snake or Rooster but not a Sheep

Netko je tražio današnje 2 mrcine

5150,00 600 12:25:48
5150,00 614 12:21:33

The cure for low price is low price. Demand goes up, supply comes down, the price goes up.

Evo je za par dana na 6000[smiley7]


Evo je za par dana na 6000[smiley7]

može malo pojašnjenje?? ili samo na osnovu fundamenta..

Mislim da bi TNPL danas mogla zavrsiti u plusu.

Ima jos 7 dionica na prodaji do 5200, a nekih 120 dionica na kupnji na 5100.

Na žalost nije,no ova dionica je meni ober blue chip dionica!!!
Sve analize govore u prilog tome da je to mirnija investicije nego Adris.
Evo nekih :
K.fin stabilnosti 1,35
Stupanj samofinanc. 59,35
Opća likvidnost 11,32
Vezivanje zaliha 7
Ekonomičnost poslovanja 127,84%
EBITDAps i EBITDAps osnovna djel. 697,29
Altman 2,86
Taffler 2,60
Tržišna kapitalizacija mill. 3.225,90
GIGANT!!!!!!!!!!!!!!!

[b]REALIZE THAT THE JOURNEY AND THE GOAL ARE ALWAYS THE SAME. [/b]

Evo zanimljivih informacija o Tankerskoj (kopirano s foruma mojnovac, kao članak iz business.hr):

Lenac će biti najbolji u Europi

(objavljeno 22.3.07 07:00)

Nives Matijević

Predsjednik Uprave Tankerske plovidbe Ive Mustać nije baš bio oduševljen prijedlogom da dade intervju. “Previše nas je u medijima u posljednje vrijeme, bolje da nas je što manje”, kazao je, misleći pritom da se previše piše i priča o Tankerskoj plovidbi. Razlog zašto novinari već danima zivkaju Mustaća jest, dakako, ulazak Tankerske (zajedno s Uljanikom) u vlasništvo brodogradilišta Viktor Lenac, čime će se okončati stečaj Lenca otvoren još u prosincu 2003. godine.

Kada se Tankerska plovidba zainteresirala za ulazak u vlasništvo Viktora Lenca i kakvu će korist imati od tog ulaganja?

– Odavno smo poslovni partneri; mi imamo flotu, a oni su dobri serviseri. Interes za preuzimanje nastao je prije otprilike godinu dana. Uljanik nam je predložio zajedničko ulaganje, a mi smo procijenili da smo dovoljno snažni da možemo riješiti Lenčevu sudbinu.

Tankerska ulazi u vlasništvo Lenca tako da je za 10 milijuna kuna otkupila potraživanja Vlade od Lenca “teška” oko 326 milijuna kuna, uz obvezu da u sljedećih pet godina u tehnološki razvoj Lenca uloži još oko 58 milijuna kuna i zadrži sve radnike, njih oko 650. Približno isti iznos Uljanik je već uložio (i time riješio potraživanja glavnih vjerovnika), što znači da će nam i vlasništvo u Lencu biti u približno jednakom omjeru, ukupno oko 60 posto.

Preostalih 40 posto pripast će HBOR-u, Croatia osiguranju i drugim vjerovnicima. Sve bi trebalo biti riješeno u roku tri mjeseca. Nismo se s Uljanikom još dogovorili tko će biti u Upravi Lenca, ali najbolje je da to budu ljudi iz samog Lenca. Neki tvrde da smo Lenac jeftino dobili, a drugi da je i to preskupo. Diskont jest velik, no da je država tražila da joj se plate sva potraživanja, nitko ga ne bi kupio i Lenac bi propao. To državi nije u interesu – uz stotine zaposlenih, uz Lenac je vezano i oko 400 kooperanata. Uvjereni smo u to da je Tankerska ulaskom u Lenac napravila dobar posao, ponajprije zato što smo tako sebi osigurali remontnu bazu za popravak i održavanje vlastite flote. Jer, sve nam je teže u Europi pronaći slobodne kapacitete za popravak brodova.

Što planirate nakon formalnog preuzimanja vlasništva i predstojeće skupštine dioničara?

– Treba opremiti brodogradilište i osposobiti Dok 11, o čemu se radi studija. Proći će i godina dok se ne nabavi potrebna oprema i radionice kadrovski ne popune. Kad se novi dok stavi u funkciju, Lenac će imati dovoljno posla i uvjereni smo u to da će biti profitabilan. Tankerska plovidba za remont svojih brodova godišnje plaća najmanje 10 milijuna USD, što će sada ići Lencu, a ne inozemnim brodogradilištima. Uostalom, ne zanima nas životarenje Lenca nego želimo jako i zdravo brodogradilište. Uspjeh neće izostati ako Lenac bude radio poslove na kojima je desetljećima dokazivao stručnost, a to su preinake brodova, remont i offshore poslovi (gradnja platformi, cjevovoda itd). Da se bavio svojim osnovnim poslovima, ne bi ni zapao u teškoće. Nema nikakva razloga ne vjerovati u to da će Lenac postati remontno brodogradilište broj jedan u Europi te kvalitetom i stručnošću prestići danas vodeće u tom poslu, poput portugalskog Lisnavea ili remontnih brodogradilišta u Grčkoj, na Malti i u Italiji.

Kako gledate na zasad samo teoretsku mogućnost da Hrvatska od Crne Gore u ime ratne odštete dobije dionice, među kojima i one Jadranskog brodogradilišta Bijela?

– Kada bi Hrvatska dobila Bijelu, Lenac bi bio zainteresiran otkupiti je od države. Posla u toj branši i te kako ima, što dokazuje nedostatak slobodnih kapaciteta.

Dalje ne stane pa evo linka:
http://www.mojnovac.net/forumi/showthread.php?t=866&page=25

suzilo se, uže ne može 🙂 .. moglo bi krenuti uzbrdo?!

Izvjesce samo sto nije izaslo, mislim da ce biti zanimljivo[smiley1]

VUK DLAKU MJENJA A ĆUD NIKADA


Izvjesce samo sto nije izaslo, mislim da ce biti zanimljivo[smiley1]

Danas ili sutra?

[b]REALIZE THAT THE JOURNEY AND THE GOAL ARE ALWAYS THE SAME. [/b]

New Report

Close