vozarine za product tankere poskočile i do 70 posto
http://shippingwatch.com/secure/carriers/Tanker/article8216125.ece
Tanker rates soar by upwards of 70 percent
Tanker: Many predicted that the product tanker market would slow its pace in the fourth quarter. But now the prices for MR product tankers have risen by as much as 70 percent on several routes, reports Morgan Stanley.
TANKER 2+2 113,000 dwt SUNGDONG SHIPBUILDING,
S. Korea $ 51.5m TANKERSKA – Croatia 2017
čim je počelo slkidanje po asku, znapo sam da netko nešto zna. otrcano zvuči, ali 110 posto istina na nasem grobexu. dakle, tankerska prodaje ili prodala alana , a nabavlja i do 4 nova. hm, ako su pogodili sa tpng tankerima, valjda i ovdje imaju računicu. tankera nikad dosta, pogotovo dok su vozarine porasle malne stoposto 2014/15 – str. 3. istog izvješća.
TANKER 2+2 113,000 dwt SUNGDONG SHIPBUILDING,
S. Korea $ 51.5m TANKERSKA – Croatia 2017
Izvrsna vijest, znači novac od prodaje suezmax-a namijenjen je za financiranje novogradnji.
Bilo bi dobro znati kada ih očekuju u 2017, no valjda će se i tankerska oglasiti u vezi navedene informacije o kupnji.
Padu cijena nafte ne nazire se kraj što nije nimalo bezopasno
..potražnja za naftom bi trebala porasti kao nikad dosad– to je vjerojatno posljedica nižih cijena nafte“, zaključuje Eugen Weinberg, (specijalist za sirovine njemačke Commerzbank)
dešava se da crobx pada sesti tjedan zaredom. nijedna dionica tu ne stoji dobro. prošli tjedan smo bili potegli do 900, sad smo na 800. što se u meduvremenu dogodilo u poslovanju – ništa značajno – vozarine ako nisu bolje, nisu ni lošije, cijena nafte ako nije skuplja nije ni jeftinija. ako napokon dobijemo vladu, to će biti dobro sidro, još ako ponište porez na kapitalnu dobit, to će biti još bolje sidro.
S obzirom na stanja na tržištima Tankerska na 800-900 sa prinosom 5%godišnje je dugoročno odlično ulaganje a i trendovi nam idu u korist pa bi postoci mogli biti još i bolji. Uz dividendni prinos relativno je očekivana i kapitna dobit od porasta vrijednosti dionice u budućnost što smartam da je vrlo realno. Ne razumijem zašto baš sad ima napetih za prodaju? Ako je to zbog poreza od 1.1. on se ne odnosi na dionice koje su kupljene ranije. Ako se i proda Tankerska što sa novcima? Koju dionicu kupiti. Ne vidim baš neke super prilike na ZSE. Kamte u bankama su niske. Vani je sve dosta visoko. Nafta vrlo neizvjesna, barem kratkoročno. Robe isto tako. Malo je čudno sve to ali vjerujem da će tržište sve to izregurirati a do tada neka se paca tu gdje je. Što niža cijena na ZSE, to veći dividendni prinos. Tako da nam i ta opcija ide u korist.
Baltic Dirty Tanker Index [BDTI] Dec, 16. 2015 565,00
Baltic Dirty Tanker Index [BDTI] Dec, 15. 2015 897,00
..što se to zbiva? ..-37% u 1 danu???
Jel to objašnjenje za iskrcavanje u zadnja 3 dana?
Vidim da je i vani korekcija u minus na tankerima za 5-10% 🙁
http://www.hellenicshippingnews.com/bunker-prices-will-fall-by-up-to-25-in-ws-rates-for-2016/
“According to the latest report from shipbroker Intermodal, “the fall in oil prices has led to a major decline of bunker prices. Accordingly, it is projected that for 2016 Worldscale flat rates will decline by more than 25% on long haul routes and by almost 20% on short haul routes.”
..neće valjda i tankeri u p.m.?! 🙂
Baltic Tanker Clean Index (BCIY) 565 0 565 + 1 564 + 6 558 + 1 557 + 1
Baltic Tanker Dirty Index (BDIY) 897 -1 898 + 1 897 -7 904 -16 920 0
Netko je nešto pobrkao.