TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

recimo 60-70% u odnosu na NAV bi bilo ok u ovom trenutku ako uzmemo sve faktore u obzir [emo_namigusa]

a NAV je … ? 😀

Znamo svi koliki je NAV[emo_namigusa]. Nisam računao neko vrijeme ali radi se o cca 2700 kn. možda sada malo manje, ovisi o tečaju dolara.

bilo bi dosta prodavača i na razini 1200 ali kupcima se ne žuri … još da uvaljaju ninsko blato bilo bi yuhuuuuuu

Barona za moderatora a šefa za direktora ... moji postovi nisu nagovor na kupnju ili prodaju vrijednosnica

Za otkup će se poprilično toga pitati Jeličić-Purka i svakako će on imati značajnu ulogu ako krenu s otkupom dionica !!!

Nešto se kuha, veliko…

http://www.tng.hr/hr/novosti/67/all/clarksons-platou-na-zse

Meni sve to vuče na potencijalni dokap TPNG. Baš gledam danas spot rate za Suezmax u Mediteranu: oko 50 000 USD dnevno s tendencijom rasta prema kraju godine. Zašto prodati “zlatnu koku” ?


Nešto se kuha, veliko…

http://www.tng.hr/hr/novosti/67/all/clarksons-platou-na-zse

izašao q3 za tpng – 80 milja prihoda, dobit 27 milja, ca 15 500 usd po danu. ako je pola naše, a je, u godini dana bi moglo biti 20ak milja udjela u dobiti za tnpl. sad već iznajmljuju brodove iznad 18 500 usd, a bili su krenuli sa ispod 15 000.

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

lijepo je vidjeti nadmetanje na bidu ali bojim se uzalud jer na asku nitko ne popušta 🙂

A po 300 bilo skupo.A hebiga. Da je bilo onda imat sadasnju pamet pa kupit svoj 6000 komada od PBZ genijalca. Niti 250 kilo erla. Ali strah je vrag.

Uvik ɐɹʇuoʞ ! Sitne duše mogu da mi puše!!!

u prosincu stiže i šesti brod. vozarina 19 300 usd. a bili smo krenuli sa 14 500. masala

Predmet: Osigurana zaposlenost za eko tanker MT Pag po isporuci iz brodogradilišta

Tankerska Next Generation d.d. osigurala je jednogodišnju zaposlenost za MT Pag, novogradnju koja de
po očekivanoj isporuci u prosincu 2015. biti šesti operativni brod u floti. Tanker de biti pod ugovorom s
istaknutim unajmiteljem uz ugovorenu vozarinu od oko USD 19.300 po danu, uz uobičajene tržišne uvjete.
Nastavno, unajmitelj ima pravo produžiti ugovor za još najviše šest mjeseci za oko USD 19.500 po danu,
što mora najaviti najkasnije 60 dana uoči isteka ugovora.

Ugovorena vozarina za MT Pag, novogradnju iz jednog od vodedih koreanskih brodogradilišta – SPP
Shipbuilding, nastavlja pozitivan trend rasta vozarina ugovorenih tijekom 2015. godine. Svojim
performansama i eko dizajnom MT Pag pridonijet de optimizaciji učinkovitosti flote, a prihodi osigurani
novosklopljenim ugovorom dodatno de osnažiti novčani tijek Tankerske Next Generation i doprinijeti
izvršenju inicijalnih planova. Dogovoreni uvjeti u skladu su sa strateškim konceptom društva koji je
usredotočen na napore managementa da osigura snažnu bilancu i stabilan novčani tijek kojim de se u
konačnici omoguditi stvaranje dodatne vrijednosti za dioničare.

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

http://www.hellenicshippingnews.com/tanker-market-update-november-2015/

New Report

Close