TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

skuplja se “pomalo” za dividendu [emo_cool]

Barona za moderatora a šefa za direktora ... moji postovi nisu nagovor na kupnju ili prodaju vrijednosnica

bolje bi bilo da su prodali koji ‘handy’ a ne tanker…tankerske vozarine će se pred zimu vinuti u visine…a ni trenutno nisu uopće loše.


skuplja se "pomalo" za dividendu [emo_cool]

haha, teško da se brod koji donosi solidnu dobit prodaje za dividendu ili za prihod od kamata u banci. vjerojatno im treba keš za nešto profitabilnije u ovom trenutku 🙂

vjerojatno će lovu upotrijebiti za kupnju novog ili novijeg broda…ili dokap TPNG-ja zbog kupnje još novih product tankera…a mogli bi se s jedno 10-12m$ zasvagda riješiti malih dioničara 😀

Zašto bi prodavali imovinu koja u današnje vrijeme nosi vrlo lijep prihod? Možda za dokapitalizaciju TNPG-a, s ulaženjem u LR1 brodove.
Za rješavanje malih dioničara imaju dosta novca na računu tako da to nije bila namjera prodaje, barem po meni. Ali tko zna dionica je značajno podcijenjena.
Ili možda namjeravaju kupiti DRY bulk brodove pošto su im cijene na minimumu, pa će igrat na porast cijene brodova u budućnosti.
Sve u svemu vrlo zanimljivo…

Ljudi traže poveznicu, pa evo dvije:
http://www.hellenicshippingnews.com/wp-content/uploads/2015/10/16-Oct-2015.pdf
http://www.hellenicshippingnews.com/wp-content/uploads/2015/10/Lion-Weekly-Report-16-October-2015-W41.pdf

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.

s prve godišnjice tpng i 60te tankerske

Uz obilježavanje godišnji­
ce, osim čestitki, neophodno
je i upitati, ima l i razloga sla­
vlju?
– Mogu kazati da je izlaz
Tankerske plovidbe s projek­
tom TNG prepoznat kao iz­
nimno rijedak i uspješan u
našim uvjetima. Najjednos­
tavnije kazano, sve što se
najavilo od cijena, brodova,
upošljavanja, troškova i zara­
de za sada se i ostvaruje i
prebacuje.
Kada je u pitanju »stara«
Tankerska?
– Može se kazati da smo
djelomično dočekali Godota
kada su u pitanju naftni tan­
keri, dok se rješenje i bolja
vremena za suhe terete još
čekaju. No, kriza je uvijek i
prilika. U svakom slučaju s
optimizmom gledamo na
vrijeme pred nama, zaključio
j e Pavić.

http://www.tng.hr/hr/novosti/62/events/tng-s-1st-anniversary

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

Kakva je poslovna situacija u Tankerskoj plovidbi obzirom na stanje i perspektivu tržišta brodskog prijevoza?

Stanje na tržištu je širok pojam obzirom da Tankerska unutar svoje grupe upravlja brodovima za prijevoz sirove nafte, brodovima za prijevoz naftnih derivata i brodovima za prijevoz suhih tereta. Potonji su na žalost na povijesno niskim razinama i očekuje se još neko vrijeme prije početka oporavka tog segmenta. Međutim, stvari sagledavamo na način da svaka kriza, pa tako i ova kreira prilike i nemamo namjeru izići iz tog segmenta. Za razliku od brodova za prijevoz suhih tereta, tankeri posluju stabilno. U bližoj budućnosti ostajemo u ova tri segmenta poslovanja.

Kako biste s odmakom od godinu dana ocijenili hrabar potez osnivanja tvrtke kćeri – TNG?

S odmakom od godinu dana TNG izgleda kao pun pogodak s više aspekata. Pravovremeno smo ojačali segment poslovanja za koji vjerujemo da ima prosperitetnu budućnost, kupili nove brodove, otvorili radna mjesta i zaposlili ljude. Tankerskoj koja upravlja brodovima omogućili smo kontinuitet prisustva na tržištu.

Kako će se u bliskoj budućnosti razvijati odnos TP – TNG obzirom na vlasničke, ali i poslovne odnose?
Tankerska je zasad većinski vlasnik TNG-a s 51%, te u kratkoročnim planovima nema namjere da se vlasnički udio u TNG-u smanjuje. Odnosi između Tankerske i TNG-a su vrlo jasno ugovorno definirani, kako upravljački tako i oni o zabrani poslovne konkurencije. Tankerska će u periodu od narednih 5 godina komercijalno i tehnički upravljati brodovima TNG-a, a dati ćemo sve od sebe da tako ostane i nakon tog roka.
http://www.057info.hr/vijesti/2015-10-16/malo-ljudi-voli-svoju-firmu-koliko-nasi-ljudi-vole-tankersku

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.

baš gledam, 34m $ za koliko je prodan Alan veliki, prema trenutnom stanju na tržištu je vrlo dobro ulaganje. Za Alana se može dobiti trenutno u TC 33500$ na dan na ugovor od tri godine.

To ispadne skoro 37m $ prihoda na tri godine a time da su troškovi puno manji.

Mora da su imali jako dobar razlog za prodaju.

http://www.hellenicshippingnews.com/wp-content/uploads/2015/10/ALLIED-Weekly-Market-Report_16_10_2015b.pdf

za 36 je prodan, 34 je bila procjena. ne čini veliku razliku u brojevima, ali čini razliku kao dokaz uskladenosti knjigovodstvene i realne cijene. to danas jkod brodara ni izdaleka nije slučaj

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...


za 36 je prodan, 34 je bila procjena. ne čini veliku razliku u brojevima, ali čini razliku kao dokaz uskladenosti knjigovodstvene i realne cijene. to danas jkod brodara ni izdaleka nije slučaj

…a samim time to govori o koliko je trenutno cijena Tankerske podcijenjena. Ukoliko uprava ponovno dođe na ideju otkupa preostalih dionica ili ponude za zamjenu, ako će ići nova dokapitalizacija, nadam se da će imati u vidu da nismo konji i da nam trebaju ponuditi fer cijenu. Znaju koliko je fer jer znaju izračunati koliko bi investitori trebali platiti dionice TPNG-a pa prema tome molim lijepo budite ozbiljni. Naravno ne očekujem 90% u odnosu na NAV ali niti 20% koliko su nudili kod zadnje ponude [emo_zacudjen]

koliko kolega graditelj očekujete kao fer cijenu?

New Report

Close