Super, imamo svi koristi onda;-)
čudi me ako niste to dosada znali. to je vrlo važan podatak jer trenutno prijevoz nafte dobro stoji za razliku od bulkera
po sadasnjoj cijeni od 83 kn, udio tnpl u tpng po dionici iznosi 730 kn. toliko tržište vrednuje product tankere, dakle prljavce i bulkere vrednuje sa 140 kn. malo malo.
sad je to doba godine, a i inače je tržošte koma. posebni režim je gnjavaža, ali nije loše za lov u mutnom, čudo jedno kako prodavači neke dionice znaju zakucati u zemlju, loše za njih, dobro za kupce.
do 27. 08 traju prijave za divku. neloša divka, još bolja kao najava nekih dobrih starih vremena. tko jami, jamio je.
evo nam i likvidnosti, makar ne baš u najoptimalnijem obliku. na 880 kn izlazi sljedeća slika
1. novčana divka 37, 31 kn iliti 4%
2. nenovčana divka u vidu podebljanja temeljnog kapitala 72, 88 kn iliti 8&
Ukupno divka prinos 12&
Uzmemo li da tankeri uspiju zaraditi otprilike koliko bučeri sprže, ostaje nam zarada od tpng za pola godine i jednu trećinu flote od 18 kn po dionici.
Slabo smo likvidni zadnjih dana. Treba paziti da ne odemo u posebni režim trgovanja.
65 transakcija je već napravljeno,redovan režim obranjen
Gdje vi pratite koliki su spot rate-ovi za pojedine tankere?? Hvala
🙂 to imam i pod bookmark. super. hvala