TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Ali za koga ili što je na ovoj temi relevantan tvoj plus ili minus?

za nas je relevantan – znači da ima puno više interesa za tnpl no novaca pa se gleda što upecati.

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

svaka čast, samo ja načelno ne vjerujem izjavama – zaradio, prodao, ušao, izišao. kao što reče ronald reagan – trust is good, control is better. kontrola ovdje je li nije moguća, ostaje samo zdrava skepsa.

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

ako ima tko od struke da malo protumači – što ovo znači za tnpl, a što za tnpl krot tpng. da nesto naucimo.

http://www.stenabulk.com/en/services-and-solutions/Pages/market-bulletin.aspx

baltic clean koji je na višegodišnjem maksimumu:
http://www.lloydslistintelligence.com/llint/tankers/baltic-index.htm

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

ovo nadoh na drugoj temi

Ako bi radili nekakvu analogiju onda bi vrijednosti bcti oko 800 prema vozarinama trebale odgovarati vrijednostima bdi od barem 4-5000?

stoji li ovo.

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

zanimljiv radijski intervju s pavićem od prije par tjedana.
nakon što se pohvalio s uspjehom clean projekta najavio mogućnost sličnog projekta i s bulkerima. ne vjeruje da će se ponoviti ovako niske bulk vozarine.
kaže da poslovanje tankera bez problema pokriva minuse bulkera.
očekuje stabilno tankersko tržište u razdoblju 3-5 godina.

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.

Pavić nije izmislo ‘toplu vodu’ već je samo preslikao ono što se radi vani po pitanju prikupljanja kapitala. Ipak svaka mu čast na odvažnosti!

TNPL je jedna od dionica za koju mi target gotovo svakodnevno raste.
Da ima veći free float definitivno joj nebi bilo premca na ZSE po potencijalu.


zanimljiv radijski intervju s pavićem od prije par tjedana.
nakon što se pohvalio s uspjehom clean projekta najavio mogućnost sličnog projekta i s bulkerima. ne vjeruje da će se ponoviti ovako niske bulk vozarine.
kaže da poslovanje tankera bez problema pokriva minuse bulkera.
očekuje stabilno tankersko tržište u razdoblju 3-5 godina.

može link ili mig gdje je išao taj intervju.

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

pomorska večer od prije 3-4 tjedna, ne da mi se sad tražiti
skroznovi, ipak da sad ugovaraju dalmaciju vjerujem da bi dobili preko 20k na tri godine. toliko je tržište otišlo u proteklih mjesec dana.

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.

Cijene TC za clean tankere su porasle ali tko je to mogao sa sigurnošću pretpostaviti?! Dečki su se obvezali donositi siguran profit ulagačima a ne špekulirati. Mislim da to treba cijeniti.


pomorska večer od prije 3-4 tjedna, ne da mi se sad tražiti
skroznovi, ipak da sad ugovaraju dalmaciju vjerujem da bi dobili preko 20k na tri godine. toliko je tržište otišlo u proteklih mjesec dana.

će nađemo. hvala

ne razumijem se u bjelosvjetsko brodarstvo, pa ne mogu reći ni pro ni contra, ali mi osiguranje dugoročno pozitivnog poslovanja naspram hvatanja peakova i bottoma čini boljom poslovnom politikom

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

Date Name Built Cargo Charterer Load Discharge Rate
Jul-14 OLIB 2009 100,000 DIRTY SHELL UST LUGA UKC WS 75
http://www.clarksons.net/sin2010/markets/Market.aspx?news_id=37062

to je 29000 usd dnevno

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.

New Report

Close