Ali za koga ili što je na ovoj temi relevantan tvoj plus ili minus?
za nas je relevantan – znači da ima puno više interesa za tnpl no novaca pa se gleda što upecati.
svaka čast, samo ja načelno ne vjerujem izjavama – zaradio, prodao, ušao, izišao. kao što reče ronald reagan – trust is good, control is better. kontrola ovdje je li nije moguća, ostaje samo zdrava skepsa.
ako ima tko od struke da malo protumači – što ovo znači za tnpl, a što za tnpl krot tpng. da nesto naucimo.
http://www.stenabulk.com/en/services-and-solutions/Pages/market-bulletin.aspx
baltic clean koji je na višegodišnjem maksimumu:
http://www.lloydslistintelligence.com/llint/tankers/baltic-index.htm
ovo nadoh na drugoj temi
Ako bi radili nekakvu analogiju onda bi vrijednosti bcti oko 800 prema vozarinama trebale odgovarati vrijednostima bdi od barem 4-5000?
stoji li ovo.
zanimljiv radijski intervju s pavićem od prije par tjedana.
nakon što se pohvalio s uspjehom clean projekta najavio mogućnost sličnog projekta i s bulkerima. ne vjeruje da će se ponoviti ovako niske bulk vozarine.
kaže da poslovanje tankera bez problema pokriva minuse bulkera.
očekuje stabilno tankersko tržište u razdoblju 3-5 godina.
Pavić nije izmislo ‘toplu vodu’ već je samo preslikao ono što se radi vani po pitanju prikupljanja kapitala. Ipak svaka mu čast na odvažnosti!
TNPL je jedna od dionica za koju mi target gotovo svakodnevno raste.
Da ima veći free float definitivno joj nebi bilo premca na ZSE po potencijalu.
zanimljiv radijski intervju s pavićem od prije par tjedana.
nakon što se pohvalio s uspjehom clean projekta najavio mogućnost sličnog projekta i s bulkerima. ne vjeruje da će se ponoviti ovako niske bulk vozarine.
kaže da poslovanje tankera bez problema pokriva minuse bulkera.
očekuje stabilno tankersko tržište u razdoblju 3-5 godina.
može link ili mig gdje je išao taj intervju.
pomorska večer od prije 3-4 tjedna, ne da mi se sad tražiti
skroznovi, ipak da sad ugovaraju dalmaciju vjerujem da bi dobili preko 20k na tri godine. toliko je tržište otišlo u proteklih mjesec dana.
Cijene TC za clean tankere su porasle ali tko je to mogao sa sigurnošću pretpostaviti?! Dečki su se obvezali donositi siguran profit ulagačima a ne špekulirati. Mislim da to treba cijeniti.
pomorska večer od prije 3-4 tjedna, ne da mi se sad tražiti
skroznovi, ipak da sad ugovaraju dalmaciju vjerujem da bi dobili preko 20k na tri godine. toliko je tržište otišlo u proteklih mjesec dana.
će nađemo. hvala
ne razumijem se u bjelosvjetsko brodarstvo, pa ne mogu reći ni pro ni contra, ali mi osiguranje dugoročno pozitivnog poslovanja naspram hvatanja peakova i bottoma čini boljom poslovnom politikom
Date Name Built Cargo Charterer Load Discharge Rate
Jul-14 OLIB 2009 100,000 DIRTY SHELL UST LUGA UKC WS 75
http://www.clarksons.net/sin2010/markets/Market.aspx?news_id=37062
to je 29000 usd dnevno