sve ok, samo komentiram…što će ti pamet kad je imaju drugi 🙂
analiza, pa u tome i jest poanta – dionica nema. free float je oduvijek bio mali, a nakon delista i konverzije još je i manji. a što kaže počelo ekonomija što se dogada kada potražnja raste, a ponuda kopni – možete tri puta pogadati 🙂
analiza, pa u tome i jest poanta – dionica nema. free float je oduvijek bio mali, a nakon delista i konverzije još je i manji. a što kaže počelo ekonomija što se dogada kada potražnja raste, a ponuda kopni – možete tri puta pogadati 🙂
[/quote]
možda oko 1000 bude više prodaje ako ne pobjegne jer budimo realni 1000 je puno premalo za prodati (barem meni)… [emo_naivan]
Sad kad je Uprava oženila većinu malih ulagača između 300-500 kuna sve je moguće.I to da uđemo u seriju godina sa isplatom dividende.I istina je da je trzor prepun i da ga treba isprazniti poništavanjem.Imaju više od 10% a to je maximum. Ulazimo u period rasta vozarina a sa TNG-om su pogodili i ukupno posluju pozitivno.Došlo je vrijeme da i oni krenu u berbu.Cijena između 1200-1500 vrlo je moguća uskoro.
uz dužno poštovanje, svakome onome koji želi imati dionicu pozitivno poslujuće, rastuće i 100 % izvozeće tvrtke. zaintersirani ? ako ne, pričekat ću dok se ne shvati koliko malo dionica je na zg burzi koje ispunjavaju gornja tri kriterija
dižemo cijenu za squeeze!?
@secondo, za squeeze out nakon poništenja trezorskih trebalo bi skupiti još preko 10.000 dionica a to bi ovom donamikom lansiralo dionicu na 3000 kn.
uz dužno poštovanje svim imateljima, a kome ćete prodati?
ne brini, naći će se kupaca a ako ih se i ne nađe za nekoliko godina će se preko dividende sve isplatiti.
ok, kolega, dugo sam in! tpng je jedno, ali tnpl nešto sasvim drugo! uz zanemariv free float!!?? svu sreću želim! ja izašao do kraja uz prekrasnu zaradu! hvala!
kolega
hvala na savjetu, već odavno je sve izračunato! i uknjižen jako debeli plus! isto želim i svim imateljima!
ok, kolega, dugo sam in! tpng je jedno, ali tnpl nešto sasvim drugo! uz zanemariv free float!!?? svu sreću želim! ja izašao do kraja uz prekrasnu zaradu! hvala!
izišao van, a val tek dolazi. pa ne raste cijena zato što tankeri voze sve lošije, nego sve bolje. svatko zna najbolje svoje targete, ali ja se na vasem mjestu ne bih hvalio.