TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Baltic Dirty Tanker Index Jun 23, 2015 1070.00

a zadnja cijena na ZSE 750,00 …više nego skromno 🙁

Seasure market report 11 july 2014. Najnoviji suezmax tanker DONAT 2007. 21.000 usd 3 year

skroznovi, nemoj nam skroz zaboraviti tpng, sve tamo pripada pola i kusur tnpl

http://www.seebiz.eu/zagrebacka-burza-dalekovod-se-vraca-u-fokus-investitora/ar-114239/

Kompanija koja često objavljuje dobroe vijesti posljednjih tjedana je Tankerska Next Generation (ZSE:TPNG-R-A). Tako je bilo i jučer kad je objavljeno da je osigurala najmanje trogodišnju zaposlenost za MT Dalmaciju, novogradnju koja će po očekivanoj isporuci u zadnjem kvartalu 2015. godine, biti peti operativni brod u floti. MT Dalmacija će biti pod ugovorom s istaknutim unajmiteljem s ugovorenom vozarinom od oko US$ 17,750 po danu za radoblje od tri godine, počevši od dana isporuke. Nastavno, unajmitelj ima pravo produžiti ugovor za još jednu godinu za oko US$ 19,750 po danu. Ugovorena vozarina za ovu novogradnju iz SPP Shipbuilding brodogradilišta, jednog od vodećih u Južnoj Koreji, prelazi iznos vozarine iz modela predstavljenog početkom ove godine tijekom Inicijalne javne ponude dionica te prati iznos dogovoren u svibnju za MT Zoilo.

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

@lapad
navedeni ugovor nije baš sjajan u kontekstu današnjih vozarina ali zasigurno ne generira minus…ne kažu uzalud ‘najbolja je naknadna pamet’ 😀

TC vozarine za tankere i dalje u rastu, a dionica jeftina [emo_smijesak]

za lokalce obvo je mozda topla voda, ali za mene sve novo. vrlo zanimljiv članak

http://www.zadarski.hr/vijesti/clanak/id/9938/bivsi-direktor-tankerske-plovidbe-stanko-banic-otvoreno-o-privatizaciji-politici-i-domovinskom-ratu-oruzje-za-obranu-zadra-nabavljali-smo-preko-talijanske-mafije

– Bili smo meta jer smo bili dobro izbalansirani, odnos imovine i dugoročnih obveza je bio optimalan. Brod vrijedi 20 milijuna a dužni smo pet. Prodaš ga i staviš 15 milijuna dolara u džep. I nema problema sa zaposlenicima jer posada se rasprši po drugim kompanijama i nikome ništa.

Vas osobno nisu rušili…

– Često sam se pitao zašto. Mislim da su nas poštedili iz više razloga – prvo velika je odgovornost uzeti na leđa 1400 zaposlenih i dovesti u pitanje 20 milijuna dolara godišnje za plaće pomoraca koji su dolazili u zadarsku banku. Drugo, dio onih koji su odlučivali znali su koliko smo doprinijeli obrani Zadra. Treće, nisam igrao tvrdo s njima. Nudio sam im smjenu ali tražio sam potpis da preuzimaju odgovornost. A imao sam i ja dojavljivače s druge strane, od informacije se živi, pa sam neke poteze znao i preduhitriti.

Nakupili smo 83 posto. Prije toga smo napravili aranžman s “Viena capital partners” fondom iz Beča. To je bio strateški partner kojega smo našli u trenutku kad smo bili jaki i kad smo mogli diktirati uvjete. Dogovor je bio, dođite, zaradite toliko i nakon toga nestajete. Kupili su svih 83 posto, ali bez prava donošenja odluka. U sjajnoj poslovnoj godini od 40 milijuna dolara dobiti kroz dividendu smo ih odjednom isplatili iako su imali ugovor na tri godine. I mali dioničari su dobro prošli. Partner je sve dionice prenio na našu Zakladu koju smo otvorili u Beču. U prijelaznom razdoblju, koje se malo odužilo, išli smo toliko daleko da predstavnici Zaklade nisu smjeli glasati na skupštini suprotno Nadzornom odboru i upravi. To nije baš u najboljem duhu dioničarstva, ali za obraniti se vrlo je korisno. Zaklada je i danas tamo, ima Statut po kojemu se dionice ne smiju otuđivati.

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

index pada neko vrijeme BDTI 820,00 14.07.2015.
http://marine-transportation.capitallink.com/indices/baltic_exchange_history.html?ticker=BDTI


zanimljivo je da sadašnjih 55,56% vlasničkog udjela u TPNG po cijeni njihove dionice od 68,00 kn, vrijedi 272.021.760.kn.

Kad tu cifru podjelimo s 558.537 (broj dionica TNPL umanjen za trezorske) dobijemo da je vrijednost udjela u TPNG po dionici TNPLa 487,03 kn.

http://www.hrvatskiprijevoznik.hr/prijevoz/pomorski-prijevoz/vijesti/item/2956-tankerska-next-generation-zadr%C5%BEala-bi-11,8-mil-kn-dobiti-za-nova-ulaganja

Nakon provedene dokapitalizacije Tankerske next generation upisani temeljeni kapital iznosi 436.667.250 kuna, a peti eko tanker sa osiguranom trogodišnjom zaposlenošću biti će isporučen u zadnjem kvartalu

u jednom kvartalu sa 2 broda tnpl je preko tpng zaradila oko 12 kn po dionici. kad flota bude na broju i dobijemo prvo godišnje izvješće, može nam se dogoditi da nakon pokrića gubitaka slabije stojećih sektora, još bude i viška. mašala.

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

ovdje se nesto dogada. poslovanje nije, znamo da je trend dobar, i to je općepoznata stvar svima koji znaju čitati i maju internet, dakle neki izvanredni dogadaj će biti posrijedi. da nije tpng makar je i tu bome sve jasno bilo kao dan da će to biti dobra priča.

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

Iako u Londonu svi znaju o čemu se radi na forumu brišu


ovdje se nesto dogada. poslovanje nije, znamo da je trend dobar, i to je općepoznata stvar svima koji znaju čitati i maju internet, dakle neki izvanredni dogadaj će biti posrijedi. da nije tpng makar je i tu bome sve jasno bilo kao dan da će to biti dobra priča.

otključavanje vrijednosti, po grafu, sljedeća razina je visokih 1400 😉 mislim da sam bio skroman kad sam prognozirao 1000 do kraja godine. moglo bi puno prije na 1000.


Iako u Londonu svi znaju o čemu se radi na forumu brišu

ne razumijem. ako imate što i voljni ste podijeliti. samo naprijed. ako se briše nešto, uvijek se može parafrazirati

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

New Report

Close