tpng sprema dokap i u sklopu toga nam donosi najsvježije o tvrtki majki. evo podataka za 2014
tnpl
Revenues (2014): 123,4 USDm
EBITDA (2014): 24,0 USDm
Net profit (2014): 2,5 USDm
Fleet value (05/2015): 437 USDm
Moderately leveraged: Net debt/ fleet value (current) = 49%
nadam se svi znaju toliko eng i tečaj dolara, pa si mogu preračunati
437m USD je vrijednost cijele flote zajedno sa TPNG, piše gore. TPNG flota je 174m USD, ostalo je od TNPL. Prema tablici koju sam radio neki dan ispala je vrijednost flote TNPL 270m USD. Razlika je manje od 5m USD, tj. potvrđena je kalkulacija NAV-a od cca 2500 Kn po dionici.
tpng sprema dokap i u sklopu toga nam donosi najsvježije o tvrtki majki. evo podataka za 2014
tnpl
Revenues (2014): 123,4 USDm
EBITDA (2014): 24,0 USDm
Net profit (2014): 2,5 USDm
Fleet value (05/2015): 437 USDm
Moderately leveraged: Net debt/ fleet value (current) = 49%
nadam se svi znaju toliko eng i tečaj dolara, pa si mogu preračunati
437m USD je vrijednost cijele flote zajedno sa TPNG, piše gore. TPNG flota je 174m USD, ostalo je od TNPL. Prema tablici koju sam radio neki dan ispala je vrijednost flote TNPL 270m USD. Razlika je manje od 5m USD, tj. potvrđena je kalkulacija NAV-a od cca 2500 Kn po dionici.
[/quote]
da, to će biti konsolidirana bilanca, a i rezultat je onda konsolidirani
Net profit (2014): 2,5 USDm
lavovski dio ovoga otpada na 56 postotni udjel u dobiti tpng jer znamo sada da je nekonsolidirana dobit tnpl 2 i nešto (ne sveobuhvatna, nego obična). ipo obećanja polako porimaju brojčane pokazatelje – obećali su da će tpng biti zlatna koka, ali po meni je zasada važnije da tpng za tnpl predstavlja takorekuć umjetna pluća – dok ne produ najgori dani za bulkerski i prljavi sektor.
2500 kn mi se svida. lijepa okrugla brojka. mada, po meni, to bi trebalo imati manju utjecaj na cijenu od zarade. kad krene zarada, krenut će i cijena.
tpng sprema dokap i u sklopu toga nam donosi najsvježije o tvrtki majki. evo podataka za 2014
tnpl
Revenues (2014): 123,4 USDm
EBITDA (2014): 24,0 USDm
Net profit (2014): 2,5 USDm
Fleet value (05/2015): 437 USDm
Moderately leveraged: Net debt/ fleet value (current) = 49%
nadam se svi znaju toliko eng i tečaj dolara, pa si mogu preračunati
437m USD je vrijednost cijele flote zajedno sa TPNG, piše gore. TPNG flota je 174m USD, ostalo je od TNPL. Prema tablici koju sam radio neki dan ispala je vrijednost flote TNPL 270m USD. Razlika je manje od 5m USD, tj. potvrđena je kalkulacija NAV-a od cca 2500 Kn po dionici.
[/quote]
da, to će biti konsolidirana bilanca, a i rezultat je onda konsolidirani
Net profit (2014): 2,5 USDm
lavovski dio ovoga otpada na 56 postotni udjel u dobiti tpng jer znamo sada da je nekonsolidirana dobit tnpl 2 i nešto (ne sveobuhvatna, nego obična). ipo obećanja polako porimaju brojčane pokazatelje – obećali su da će tpng biti zlatna koka, ali po meni je zasada važnije da tpng za tnpl predstavlja takorekuć umjetna pluća – dok ne produ najgori dani za bulkerski i prljavi sektor.
2500 kn mi se svida. lijepa okrugla brojka. mada, po meni, to bi trebalo imati manju utjecaj na cijenu od zarade. kad krene zarada, krenut će i cijena.
[/quote]
2.5m USD ispada oko 17m kn ili oko 30 kn po dionici Tankerske (minus vlastite) za 2014. iz poslovanja, bez revalorizacije brodova i tečajnih razlika, nije zanemarivo ako uzmemo u obzir da je tek posljednji kvartal krenulo na bolje a TPNG je tek krenuo sa 2 broda.
Kupovina / prodaja brodova u povoljnom trenutku i ostvarivanja kapitalne dobiti povećanjem vrijednosti flote je isto stvaranje nove vrijednosti za dioničare i ne možemo to zanemariti jer onda nije trebalo niti prikazati pola miljarde gubitaka prije 3 godine, a prikazali su.
2015. je startala od početka odlično i kako sada stvari stoje dobit bi mogla biti ohoho za 2015. a onda nadam se da će i cijena od 25-30% NAV-a biti samo ostvareni ili neostvareni snovi, kako za koga 🙂
Ovo je dionica za strpljive. Malo rizika i veliki potencijal. Tko je unutra od kada i ja ima zadnjih godinu dana prirast veći od 100% a mislim da je to samo početak.
Razgovarali smo s ključnim dioničarima i oni su iskazali pozitivan interes”, tvrdi Karavanić. Podsjetimo, u vlasničkoj strukturi TNG-a nalaze se obvezni mirovinski fondovi PBZ/CO, Erste Plavi i Raiffeisen, zatim Croatia osiguranje te Raiffeisenov dobrovoljni mirovinski fond. Karavanić dodaje kako matično društvo i većinski dioničar s 55 posto udjela, Tankerska plovidba, namjerava uplatiti oko 3,5 milijuna kuna čime bi ta kompanija i nakon dokapitalizacije ostala većinski dioničar. “Sudjelovanje Tankerske plovidbe je i želja ključnih dioničara”, kaže Karavanić.
Prikupljeni novac iskoristio bi se za kupnju novog, trećeg po redu, tankera za prijevoz naftnih derivata, svojevrsnog brata-blizanca brodu Vukovar koji je već u floti. Prema Karavanićevim riječima, plan je da do kraja godine u floti bude šest tankera, a prosječna starost flote trebala bi pasti ispod dvije godine.
sa 6 brodova i vozarinama prema 20 000 usd, ovo će biti vrlo brzo vrlo vruća roba
BRODARSKA kompanija Tankerska Next Generation ispituje interes potencijalnih ulagača za upis novih dionica kojim bi se temeljni kapital povećao za iznos do 80 milijuna kuna na novi iznos kapitala do najviše 440 milijuna kuna. Izdalo bi se od 1,3 do 1,6 milijuna novih redovnih dionica po cijeni od 68 kuna po dionici, a uplaćeni iznos ne može biti manji od 100.000 eura.
Izjave o namjeri upisa novih dionica prikupljati će se do 3. lipnja 2015. Novac bi bio korišten za kupnju novog tankera.
Osim toga, iz kompanije su izvijestili da su za drugu novogradnju, čija se primopredaja očekuje u srpnju 2015., ugovorili zaposlenost na tri godine s iznosom vozarine od 17.750 američkih dolara po danu. Unajmitelj ima pravo produžiti ugovor za još jednu godinu za oko USD 19.750 po danu.
Ovaj brod biti će četvrti u floti TNG-a, a krajem 2015. očekuje se isporuka i petoga broda naziva Dalmacija.
Tankerska Next Generation u veljači ove godine, putem inicijalne javne ponude dionica (IPO) prikupila je 208 milijuna kuna.
Upisano je 3,2 milijuna dionica po cijeni od 65 kn po dionici.
Prikupljena sredstva ulažu se u proširenje flote s dva moderna produkt tankera, čime će se ukupan broj brodova u floti TNG-a povećati na 5 brodova ukupne nosivosti 250.000 DWT-a.
vidim da se tema TPNG preselila ovdje. da, dobit za sljedećih 12 mjeseci u TPNG izgleda više nego respektabilno, pogotovo ako i ona dva prva ugovora obnove na razini kakva je trenutno. a isto tako i na TNPL kad se usporede ovogodišnje vozarine dirty tankera s prošlogodišnjima. ali na kraju ipak sve ovisi o prostoru za rast vozarina u budućnosti. znamo kako to u teoriji izgleda s ulaganjima u cikličke dionice, kupuj kad imaju astronomski P/E, prodaj kad je P/E nizak.
vidim da se tema TPNG preselila ovdje. da, dobit za sljedećih 12 mjeseci u TPNG izgleda više nego respektabilno, pogotovo ako i ona dva prva ugovora obnove na razini kakva je trenutno. a isto tako i na TNPL kad se usporede ovogodišnje vozarine dirty tankera s prošlogodišnjima. ali na kraju ipak sve ovisi o prostoru za rast vozarina u budućnosti. znamo kako to u teoriji izgleda s ulaganjima u cikličke dionice, kupuj kad imaju astronomski P/E, prodaj kad je P/E nizak.
da nema tpng, sumnjam da bih bio u tnpl. zbog toga unakrsne reference. ali to je isto kao lrh i snho – kupuješ isto, ali jedno skupo, drugo jeftino. kupujući tnpl, čovjek kupuje tpng, ali po znatnom diskontu.
Investimir, to bas nije isto. Taj diskont nije free lunch jer postoje debeli razlozi zasto on postoji i zasto je toliko velik. TPNG je firma uvrstena u prvu kotaciju burze, TNPL nije uopce uvrstena firma – kotira kao i SNHO na MZP-u kojim upravlja burza. Prvo se zove uredjeno trziste, drugo neuredjeno truiste, a to sto je neuredjeno (divlje, neregulirano, opasno, zovi kako hoces…). To u praksi znaci da niti jedan institucionalni ulagac ne moze (i ne treba) ulagati u takve firme jer su netransaprentne i u biti nisu public. To znaci da ozbiljnije love za otkupiti ozbiljniju kolicinu dionica na MTP nema i nece je biti, osim ako se ne stvori hype medju forumasima i navuce se skvadra. Takodjer na privatne firme (non public) se ne odnosi Zakon o preuzimanju dionickih drustva pa nema premije za preuzimanje. Znaci nema free luncha, rizik je pozamasan, bas kakav je i diskont na NAV.
Investimir, to bas nije isto. Taj diskont nije free lunch jer postoje debeli razlozi zasto on postoji i zasto je toliko velik. TPNG je firma uvrstena u prvu kotaciju burze, TNPL nije uopce uvrstena firma – kotira kao i SNHO na MZP-u kojim upravlja burza. Prvo se zove uredjeno trziste, drugo neuredjeno truiste, a to sto je neuredjeno (divlje, neregulirano, opasno, zovi kako hoces…). To u praksi znaci da niti jedan institucionalni ulagac ne moze (i ne treba) ulagati u takve firme jer su netransaprentne i u biti nisu public. To znaci da ozbiljnije love za otkupiti ozbiljniju kolicinu dionica na MTP nema i nece je biti, osim ako se ne stvori hype medju forumasima i navuce se skvadra. Takodjer na privatne firme (non public) se ne odnosi Zakon o preuzimanju dionickih drustva pa nema premije za preuzimanje. Znaci nema free luncha, rizik je pozamasan, bas kakav je i diskont na NAV.
rizik je samo jedan – ili će tnpl zaradivati ili neće. vec sada zaraduje, ponajvise zahvaljujući tpng. ali doći će vrijeme i za bulkere i za prljavce, a to vrijeme će kupiti tpng.
postoje godišnja izvjesca i postoje pretzentacije za tpng – u njima sve lijepo piše, postao sam gore. hoćeš – nećeš, kroz izvešća tpng i tvrtka-majka mora otkriti puno o sebi, pročitajte samo ipo prezentacije – pola je tnpl, pola tpng.
frankie, ako tnpl ne valja, kako to da su izmislili tpng koja očito valja jer su skupili 250 milja bez problema i tih 250 već oplodili sa 65 na 68.
taj lik o o kojemu govorite je li on američanac i našijenac. ako jest, pa poslušali su ga i osnovali tpng. glede vozarina, bolje vrabac u ruci nego golub na grani.
Znaci nema free luncha, rizik je pozamasan, bas kakav je i diskont na NAV.
za sve što je napisano ste u pravu .. zamislite si situaciju da ste kupili TNPL po 300 Kn a za koju godinu počnete dobivati dividendu tog iznosa [emo_smijesak], nebu onda nitko spominjao MTP