kolega plavi,
bilo bi lijepo čuti Vaš komentar budući da ste iz financijske branše te ozbiljan igrač na tržištima kapitala, nesumljivo jedna osoba čiji kometar nešto vrijedi.
P.S. nadam se da nisam previše nakitio 😀
Niste previše nakitili, ipak nije Božić :).
Nažalost ništa od komentara na FI za 2014. , iako je on javan, nije objavljen na ZSE, nisam siguran smijem li ga na forumu prikazati ( vrijedi i za eventualne upite na PM ).
Uglavnom, ovo nije nagovor na kupnju niti prodaju dionica TNPL, a ja nisam vlasnik dionica TNPL.
lp
[/quote]
ne laje pas radi sela, nego radi sebe. ako ste mislili što upecati ispod 700, trebate zloslutnije pisati, ne tek u natruhama. no to je ionako prošlost, budućnost po izvjescima tpng i postovima naših medunarodbnih dopisnika ovdje izgleda vec puno bolje za prljave, a pogotove čiste tankere. tpng bi tnpl trebala donijeti lijepu dobit jer od samog početka tpng plovi u pozitivi
investimir,
vidim da ste dobro informirani 🙂 ..a kako tumačite porast stavke ‘Kapital i rezerve’ za 120 mil.kn? 😉
plavi,
potpuno razumijem Vašu diskreciju i obzirnost 😉 ..a opet bilo kako bilo svi mi ovdje na forumu smo ‘zainteresirane strane’ pa je objektivnost uvijek pod povećalom 🙂
investimir,
vidim da ste dobro informirani 🙂 ..a kako tumačite porast stavke 'Kapital i rezerve' za 120 mil.kn? 😉
plavi,
potpuno razumijem Vašu diskreciju i obzirnost 😉 ..a opet bilo kako bilo svi mi ovdje na forumu smo 'zainteresirane strane' pa je objektivnost uvijek pod povećalom 🙂
u tome i jest caka da je trenutno dostupno izvjesce rudimentarno tj sadrži sve ali bez revizorskih biljeski, a kako je tnpl zapravo cijeli koncern sa svojim podružnicama, može netko reći to je frizirano ili to je zabasureno. revizorsko će biti puno poučnije. ali i ovo nije loše, počeli smo ploviti u pozitivi, a tpng tu uopće još ne igra svoju ulogu, a igrat će u dolazecem razdoblju veliku.
rekao bih da je to od revalorizacije brodova, ali ovaj put naviše. ona brutalna revalorizacija od 2012 je na kraju ispala hrabar i ispravan potez – amortizacija je manja, a naviše se uvijek može korigirati, to nikome ne sdmeta. uostalom, to je u skladu s dobrom knjigovodstvenom praksom – obveze širokogrudno knjižiti, imovinu vrlo konzervativno, tako ozbiljne tvrtke rade.
da sve je zašušureno 🙂 ..mislim je ipak riječ o tečajnim razlikama kako je i navedeno u Izvještaju o ostaloj sveobuhvatnoj dobiti.
BVPS 1.935 kn
P/B 0,36
..a firma posluje s dobiti 🙂 …i kod njih je “the strongest quarter in six years” 😀
eh, što ti je ZSE 🙂
udjeli kod povezanih poduzetnika – prije 63, sada 318 milja. he, he, svi znamo što se pod tim krije – nekst đenerejšn. mirno more, jak dolar i jeftinu naftu želimo joj svi.
Zar vi ne znate kakav je izvještaj za 2014?
lp
Plavi, nisam ranije vidio izvještaj jer nisam znao da su ga dobili na Fini ali sam pretpostavljao kako bi mogao izgledati. Uglavnom, prezadovoljan sam viđenim i samo sam još više u uvjerenju sa se radi o jednoj od boljih prilika na ZSE trenutno. Nemojmo zaboraviti da ovdje ne vidimo povećanje vrijednosti flote kao niti efekt jačanja dolara jer jer dolar ojačao početkom 2015. godine. Prije 3 godine su iskazali ogroman gubitak zbog revalorizacije flote, preko pola miljarde kune. Koliko danas vrijedi flota računao sam prije mjesec, dva, ima tablica na forumu…
Plavi, nisam ranije vidio izvještaj jer nisam znao da su ga dobili na Fini ali sam pretpostavljao kako bi mogao izgledati. Uglavnom, prezadovoljan sam viđenim i samo sam još više u uvjerenju sa se radi o jednoj od boljih prilika na ZSE trenutno. Nemojmo zaboraviti da ovdje ne vidimo povećanje vrijednosti flote kao niti efekt jačanja dolara jer jer dolar ojačao početkom 2015. godine. Prije 3 godine su iskazali ogroman gubitak zbog revalorizacije flote, preko pola miljarde kune. Koliko danas vrijedi flota računao sam prije mjesec, dva, ima tablica na forumu…
[/quote]
može opet tablica, ovih 395 str je puno za listati za ubosti tablicz.
Tablica je iz 03/15. Tada još nije bilo FI za 2014. pa je referenca bila 2013. Dio imovine je kasnije prebačen u TPNG. Trebalo bi ponovno ažurirati vrijednosti brodova, ubaciti tečaj dolara radi bolje procjene.
ne kužim doista brodarstvo dovoljno da bih mogao prosuditi za ili protiv, ali dva momenta mi se čine relevantnima – onaj otpis je bio pravo muški, tada dramatičan, sada blagotvoran, i drugi – više od samme utržive cijene imovine zanima me proizvodi li ta imovina dobit. naravno vrijednost imovine i njena dobitonosnost su u tijesnoj svezi. kada tpng proradi sa najavljenih 5 tankera, tu će biti ozbiljnih novaca.