Ovdje se ponavlja 2011./2012. samo okrenuto za 180 stupnjeva. 2011. je cijena padala sa 1400 kn prema 300 sa međustanicom na 700 kn 🙂 Ove godine rastemo od 300 prema nadam se bliže 2000 i trenutno stojimo na stanci za ukrcaj/iskrcaj na 700 kn 🙂
..da ne zamre tema 😀
Jeste li registrirali porast BDTI od 25% u proteklih 7 dana? 🙂
interesantno je za pročitati – http://www.hellenicshippingnews.com/shippers-reap-increase-in-tanker-rates/
…zarađuju se ‘grde’ pare, komentari su u stilu “the strongest quarter in six years” 😀 ..a cijena TNPL-a tavori oko 700 kn, dok bi s obzirom na rezultate i potencijal trebala biti otprilike x3 😉
“NAT needs a charter rate of $12,000 per day to break even — in the first quarter its average charter rate for a ship was $37,000, compared to $24,000 in the same period last year.” (Suezmaxi)
nevjerojatno koliko je malo interesenata za ovu dionicu po ovim cijenama a tako je sve očito da će dionica morati odraditi još jedan ozbiljni rast ove godine. s nostaligijom će mnogi gledati ove cijene već za par mjeseci a da ne pričam za godinu dvije. [emo_namigusa]
nema ti druge nego digni kredit i natovari se TNPL dok ostali ne skuže koliko je ovo dobra dionica…[emo_namigusa]
i kakav je ?
kolega plavi,
bilo bi lijepo čuti Vaš komentar budući da ste iz financijske branše te ozbiljan igrač na tržištima kapitala, nesumljivo jedna osoba čiji kometar nešto vrijedi.
P.S. nadam se da nisam previše nakitio 😀
kolega plavi,
bilo bi lijepo čuti Vaš komentar budući da ste iz financijske branše te ozbiljan igrač na tržištima kapitala, nesumljivo jedna osoba čiji kometar nešto vrijedi.
P.S. nadam se da nisam previše nakitio 😀
Niste previše nakitili, ipak nije Božić :).
Nažalost ništa od komentara na FI za 2014. , iako je on javan, nije objavljen na ZSE, nisam siguran smijem li ga na forumu prikazati ( vrijedi i za eventualne upite na PM ).
Uglavnom, ovo nije nagovor na kupnju niti prodaju dionica TNPL, a ja nisam vlasnik dionica TNPL.
lp
tnpl je 2014 završila sa 2,2 milje dobiti. to je puno manje od 37 iz 2013, ali to je bilo od prodaje brodova. ovdje sada ima dosta i kamata i tečaja, ali sve je to biznis. i bez tpng tankerska je prebrodila 2014 u pozitivi, a sa tpng je slika puno, puno ljepša barem tako tpng kvartalna govore. od svega što tpng zaradi tnpl ubire pola plus naplaćuje i operativne naknade za samo upravljanje brodovima.