Evo društvo. Prema zadnjem reportu
ažurirao sam vrijednosti brodova, malo interpolirao godine starosti i sl. Izostavio sam BC Molat i Nin iz 2000. zbog mogućnosti greške. To je čisti bonus. Bilanca danas zbog razdvajanja firmi, smanjenja obaveza i sl. izgleda drugačije ali mislim da je proračun u grupo tu negdje. Demantirajte me ako nisam u pravu.
Evo društvo. Prema zadnjem reportu
ažurirao sam vrijednosti brodova, malo interpolirao godine starosti i sl. Izostavio sam BC Molat i Nin iz 2000. zbog mogućnosti greške. To je čisti bonus. Bilanca danas zbog razdvajanja firmi, smanjenja obaveza i sl. izgleda drugačije ali mislim da je proračun u grupo tu negdje. Demantirajte me ako nisam u pravu.
nav vrijednost je neupitna, pogotovo uz rastući dolar. treba nam samo jedna dobra godina, jedan plusić iz redovnog poslovanja. da napokon i to nakon 6 god čekanja dočekamo
Evo društvo. Prema zadnjem reportu
ažurirao sam vrijednosti brodova, malo interpolirao godine starosti i sl. Izostavio sam BC Molat i Nin iz 2000. zbog mogućnosti greške. To je čisti bonus. Bilanca danas zbog razdvajanja firmi, smanjenja obaveza i sl. izgleda drugačije ali mislim da je proračun u grupo tu negdje. Demantirajte me ako nisam u pravu.
jako mi se sviđa kalkulacija 🙂 …toliko da joj nema smisla tražiti mane 😀
..interesantno
HAMILTON, Bermuda, March 17, 2015 (GLOBE NEWSWIRE) — DHT Holdings, Inc. (NYSE:DHT) (“DHT”) today announced the following term chartering update:
The VLCC DHT Chris has been chartered to a major commodity house for a period of about 10 months from February 2015 at a rate of $45,000 per day. The two Aframax vessels, the DHT Sophie and the DHT Cathy, have been chartered to an oil major for a period of 24 months from April/May 2015 at a rate of $22,500 per day. The Suezmax DHT Target has been chartered to an oil major for a period of 12 months from March 2015 at a rate of $30,000 per day.
These four time charters are expected to generate about $20 million after operating expenses and debt service for the period from April 1 to December 31, 2015.
..promjene u top 10…
2. TANKERSKA PLOVIDBA D.D. (44952903763) (1/1) 66.793 10,66% (+465 kom)
6. JELIČIĆ-PURKO MIROSLAV (88126237323) 1.172 0,19% (+40 kom)
Purko & Co. idu dalje 😀
1.
SILBA PARTICIPATIONS B.V. (14473963654)
519.104 82,87 Osnovni račun
2.
TANKERSKA PLOVIDBA D.D. (44952903763) (1/1)
66.971 10,69 Osnovni račun (+178)
3.
STANOVI JADRAN D.O.O. (88680117715)
3.831 0,61 Osnovni račun
4.
HITA-VRIJEDNOSNICE D.D. (32998446701)
1.382 0,22 Skrb. račun
5.
KAMBER HELIO (73174030717)
1.300 0,21 Osnovni račun
6.
JELIČIĆ-PURKO MIROSLAV (88126237323)
1.232 0,20 Osnovni račun (+60)
7.
JADRAN KAPITAL D.D. (27599966376)
817 0,13 Osnovni račun
8.
KEMIKA D.D. (38181641213)
800 0,13 Osnovni račun
9.
FRANULOVIĆ DAMIR (94295374883)
503 0,08 Osnovni račun
10.
TOMASOVIĆ BOŽICA (45081861713)
477 0,08 Osnovni račun
I nastavljaju, bar navedena dvojica, ostale nemamo staro stanje.
Razina 650 se lagano iscijedila. Posljednji poziv za ukrcaj…. Idemo dalje, hu, hu!
malo važnih vijesti
Tankerska Next Generation, najnovija kompanija uvrštena na Zagrebačku burzu, koja je
nedavno provela inicijalnu javnu ponudu dionica i tom prilikom prikupila 208m HRK, u
petak je izvijestila javnost da je stekla 2 ugovora o novogradnjama. Riječ je o 2 eko-dizajn
MR tankera nosivost 50.000 dwt, čija isporuka je zakazana za travanj, odnosno srpanj ove
godine, a grade se u Hyundai Mipo brodogradilištu u Južnoj Koreji.
Ovi brodovi će se pridodati već postojećoj floti od 3 MR tankera, od čega je jedan još u
izgradnji (isporuka se očekuje u rujnu ove godine). Kako bismo dobili osjećaj koliko bi TNG
mogao uprihodovati od svojih brodova, napravili smo kratku računicu za 2016. (budući da
će tada kompanija prvi put na raspolaganju imati sve brodove cijelu godinu). Naša
pretpostavka obuhvaća da će kompanija na spotu držati 2 MR tankera, zatim 1 eko tanker
na dugoročnom ugovoru od 3g te po jedan MR i jedan eko-tanker na 5g. Za dugoročne
ugovore smo uzeli trenutne cijene, a za spot očekivanja za 2016. Na taj način smo došli do
prihoda od 29,5m USD, odnosno oko 213m HRK. Ovdje smo zanemarili brokerske provizije
i ostale troškove.
Posljednji izvještaji (za 4Q14) koje su objavile usporedive kompanije, odnosno Ardmore
Shipping Corporation i Scorpio Tankers, pokazuje poboljšanje rezultata poslovanja MR
tankera i očekivanja nastavka takvog trenda. Kao uzrok tome se (između ostaloga) navodi
seljenje rafinerija bliže naftnim poljima, odnosno dalje od industrijskih centara, što znači
da će se naftni proizvodi prevoziti na većim udaljenostima te rast američkog izvoza iz
Zaljeva (dodatno pojačano sada kada je olabavljena regulacija oko izvoza kondenzata). Uz
to, neočekivani pad cijene naftne je stvorio dodatnu potražnju, a kompanije očekuju i
pozitivan utjecaj ove promjene na svjetsko gospodarstvo, zamjenu nekih drugih izvora
energije naftom te promjene u navikama potrošača koje bi im išle na ruku u MR
segmentu. Cijene vozarina su krajem godine dosegnule najviše razine u 7 godina, pri čemu
dugoročne cijene zaostaju za spotom, ali to je tipično za periode početka oporavka tržišta.
U petak je završio i period stabilizacije cijene dionica TNG-a, a kako je ranije najavljeno
informacije o programu stabilizacije bi trebale biti objavljene u roku od 7 dana.
icapital od 16 03.
Kada gledamo vrijednost TNPL, svakako bi trebalo malo baciti pogled na tečaj.
“In six months, Goldman Sachs thinks the euro will reach parity with the US dollar.”
Goldman Sachs procjenjuje da bi euro mogao pasti za 10% u narednih godinu dana.
Prema navedenome ispada da će vrijednost flote u kn, a onda i book značajno porasti. [emo_smijesak]
Conclusion
The outlook for tankers looks good. DHT should benefit from this strength with its recent acquisitions, spot exposure, and significantly better charter contract rates. I am expecting higher revenues over the course of Q1 and full year 2015 as a result.
http://m.seekingalpha.com/article/3016456-the-tide-may-be-turning-for-dht-holdings?source=google_news
mali prošlotjedni pregled..
..Suezmax average earnings decreased 19% w-o-w to $45,343/day.
http://www.clarksons.net/sin2010/markets/Market.aspx?news_id=36561
Aframax average earnings rose 4% w-o-w to $35,879/day.
http://www.clarksons.net/sin2010/markets/Market.aspx?news_id=36562
http://www.hellenicshippingnews.com/oil-shipping-rates-seen-doubling-should-iran-achieve-export-goal/
Shipping rates for crude would double in the event Iran is freed from sanctions and manages to increase exports by as much as the nation’s oil ministry predicts, according to Morgan Stanley.
The industry’s biggest tankers will earn as much as $100,000 a day should Iran boost exports by 1 million barrels a day, Morgan Stanley analyst Fotis Giannakoulis said in an e- mailed report on Monday. That’s the size of increase that Oil Minister Bijan Namdar Zanganeh said was possible on March 16. The bank’s own estimate is for shipments to rise by about half that amount if Iran gets a deal, boosting tanker rates by at least 20 percent, he said.
..zvuči izvrsno, samo da preveliki rast novogradnji dugoročno ne dovede do pada vozarina kao kod bulkera
http://www.hellenicshippingnews.com/tanker-markets-rally-starts-to-fuel-newbuilding-orders/
The tanker market’s booming and as such more and more owners are looking to capitalize. After all, banks are much more keen on providing finance for tankers, rather than dry bulkers, not matter how low the price. In its latest weekly report, shipbroker Allied Shipbroking said that “interest for tanker vessels continues to mount for new contracting, with the exceptional performance in the freight market seemingly with no end in sight. Caution needs to be exercised however amongst interested parties, as the fundamentals are not there, at least for the larger crude oil carriers, to support an overwhelming fleet growth over the coming years”.