TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

evo stiglo i meni. AL SU NAVALILI. ako njima odgovora konverzija u tng, onda meni odgovara OSTANAK U TNPL. zna se za koga pas laje.

Zadar, 20. veljače 2015. godine
Predmet: Ponuda za zamjenu dionica brodarskog dioničkog društva Tankerska
plovidba iz Zadra za dionice brodarskog dioničkog društva Tankerska
Next Generation iz Zadra
Poštovani dioničaru Tankerske plovidbe,

S velikim zadovoljstvom željeli bismo vas izvijestiti da je javna ponuda dionica našeg
novoosnovanog društva Tankerska Next Generation d.d. iz Zadra (dalje u tekstu TNG)
uspjela u cijelosti u skladu s našim očekivanjima i planovima. Prikupili smo ukupno 208
milijuna kuna svježeg kapitala (oko 31 milijun USD) s kojim TNG namjerava financirati
kupnju dva MR tankera najnovije generacije za prijevoz naftnih prerađevina.
Kapital i rezerve TNG-a time su povećane na 463 milijuna kuna, a ukupno je izdanih
dionica TNG-a 7.2 milijuna. Sve dionice su uvrštene na Zagrebačku burzu pod burzovnom
oznakom TPNG-R-A dana 12. veljače 2015. i od tada se svakodnevno njima trguje.
Posljednja ostvarena cijena na burzi iznosi 65 kuna po dionici.
Tankerska plovidba je i dalje ostala najveći dioničar i kontrolira oko 56% vlasništva u
TNG-u. Ostatak dionica pripada hrvatskim i inozemnim investicijskim i mirovinskim
fondovima, te preko 1.300 malih dioničara.

Više od 50% dionica Tankerske plovidbe u vlasništvu manjinskih dioničara
zamijenjeno je za dionice TNG-a u okviru javne ponude. Među onima koji su svoje dionice
Tankerske plovidbe zamijenili za dionice TNG-a je i današnja Uprava, svi trenutni direktori u
Tankerskoj plovidbi, bivša Uprava i direktori, kao i brojni sadašnji i bivši zaposlenici
Tankerske plovidbe. Time je najveći broj onih koji su stvarali Tankersku plovidbu u njenih 60
godina postojanja dao podršku i povjerenje novom društvu.
TNG je svoj poslovni model prilagodio zahtjevima burzovne kotacije. Društvo posluje
profitabilno u trenutno atraktivnom brodarskom segmentu – prijevozu naftnih prerađevina i
lakih kemikalija. Troškovna struktura poslovanja je prilagođena tako da društvo bude

iznimno konkurentno na svjetskom tržištu. Sve navedeno, uz kvalitetno financiranje kupljenih
brodova, trebalo bi omogućiti društvu sigurno poslovanje.
Glavna skupština Tankerske plovidbe je 1. kolovoza 2014. godine donijela odluku
kojom je ovlastila Upravu Tankerske plovidbe za stjecanje vlastitih dionica na način da
svojim dioničarima može ponuditi zamjenu za dionice svojih povezanih društava. Na temelju
te ovlasti, a u sklopu provedbe postupka stjecanja vlastitih dionica Tankerske plovidbe,

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

Uprava Tankerske plovidbe ovim putem Vam nudi da:
zamijenite svoje dionice Tankerske plovidbe d.d. (oznake TNPL-R-A) za dionice TNG
(oznake TPNG-R-A) na način da 1 dionicu Tankerske plovidbe zamijenite za 8 dionica
TNG-a.
Ova ponuda se odnosi na sve dioničare Tankerske plovidbe, bez obzira na datum
stjecanja dionica. Ponuda vrijedi do 31.03. 2015. godine. Tankerska plovidba će pri zamjeni
dionica postupati sukladno odredbi članka 233. stavak 2. Zakona o trgovačkim društvima, a
djelujući prema odredbama članka 308. stavak 3. i 4. istog zakona, a sve radi primjene
načela jednakog položaja dioničara.
Navedenim omjerom zamjene od 1:8, dioničar Tankerske plovidbe će za 1 dionicu
Tankerske plovidbe dobiti 8 dionica TNG, ukupne tržišne vrijednosti od 520,00 kuna
(izračunato po posljednjoj ostvarenoj cijeni na Zagrebačkoj burzi na dan 18. veljače 2015.
godine).
Napominjemo da je u okviru javne ponude dionica TNG-a aktiviran mehanizam
stabilizacije cijene dionica koji traje do kraja burzovnog trgovanja dana 13. ožujka 2015.
Stoga je za očekivati da će svi koji žele prodati dionice TNG-a koje prethodno zamijene za
dionice Tankerske plovidbe do tog datuma to moći učiniti po istim ili sličnim cijenama. Pri
tome Vam preporučujemo da potražite mišljenje svog investicijskog savjetnika.
Za prihvat ponude za zamjenu dionica Tankerske plovidbe za dionice TNG-a
kontaktirajte našeg skrbnika – Interkapital vrijednosni papiri d.o.o. na broj telefona
01/482-5845 (g. Denis Jurinić ili g. Marko Švagelj) ili Tankersku plovidbu d.d. na broj
telefona 023/202-456 (gđa. Mila Pedišić).
S poštovanjem,
Mario Pavić
Predsjednik uprave
Tankerska plovidba d.d.

ako tng posluje sa dobiti, to znači da tnpl posluje s nulom jer na drugoj strani su bulkeri, a tankeri su na pozitivnoj nuli. to znači da tnpl može voziti i čekati oporavak suhog i prljavaca. a kad oporovak počne, a počet će jer je tankerski oporovak već počeo, onda ćemo razgovarati o 520 ali plus jednu nulu.

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

Ja sam laik i mozda glupo razmisljam ali ne vidim ni jedan razlog da zamijenim za TPNG.

Moj portfelj JDBA-R-A SNBA-R-A IPKK-R-A RIZO-R-A HIMR-R-A


ako tng posluje sa dobiti, to znači da tnpl posluje s nulom jer na drugoj strani su bulkeri, a tankeri su na pozitivnoj nuli. to znači da tnpl može voziti i čekati oporavak suhog i prljavaca. a kad oporovak počne, a počet će jer je tankerski oporovak već počeo, onda ćemo razgovarati o 520 ali plus jednu nulu.
[/quote]

Poštovani kolega, slažem se s vama. Jedino što ja mislim da dirty segment vozi s plusom, pa je sukladno tome cijelo poslovanje u pozitivi.

da, i po višekratnim izjavama uprave prljavci zarade za leb, tako da kažem. sve je to još stidljivo, ali u ova vremena valja ostati živ, što mnogima u svijetu ne uspijeva, i dočekati bolja vremena. nekst đenerejšn je upravo potez u tom smjeru. uprava jest škrta i uskogrudna prema malim dioničarima, ali svoj posao zna raditi.

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...


Ja sam laik i mozda glupo razmisljam ali ne vidim ni jedan razlog da zamijenim za TPNG.

razloga ima, jer tpng već sada zaraduje lijepe pare, a sve prognoze najavljuju još bolja vremena, i to ne za par godina već u slijedećim kvartalima. tnpl zbog bulkera i prljavaca nema još takvo poslovanje, ali za pola godine ili godinu ili godinu i pol who is to say.

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

Zašto zamijeniti kad je povoljnije prodati TNPL, pa kupiti TPNG!?


Zašto zamijeniti kad je povoljnije prodati TNPL, pa kupiti TPNG!?

Svaka čast [emo_smijeh]

Na kojo stranici gledate kretanje vozarina za tankersku?


Na kojo stranici gledate kretanje vozarina za tankersku?

ni na jednoj. dnevno kretanje ništa ne govori, treba gadati trend i i ći za novcem – na hrv trzistu ga nema, na svj ima jer jeftina nafta pogoni potražnju za jeftinom naftom

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

koja se jeftino toči u jeftine brodove koji ju sve više troše jer jeftina nafta pogoni potražnju za jeftinom naftom i jeftinim dionicama [emo_mrgud][emo_zloban]

Barona za moderatora a šefa za direktora ... moji postovi nisu nagovor na kupnju ili prodaju vrijednosnica



@smootko
, loš ti je ratio 🙂 Nema temelja u fundamentima. Ubrzo ćeš se u to uvjeriti kad ratio ode na 3-4.

Čujte, ne kažem da je idealno, al sasvim dovoljno soka sam iscijedio.
Prvo odradio ATPL prema 360-400, preselio se u TNPL kako sam rekao, sad ponovo polako u ATPL, a ostavio sam i dio TNPL kao wildcard.
No kupnja ATPL na 15% od dna mi se čini dovoljno primamljivom da iskočim pri omjeru oko 2,5:1, pogotovo što sam izvorno gađao 2:1 🙂

S druge strane, ako pričamo o poslovanju i fundamentima TNPL.
Suhi segment je u banani i radi s minusom. Ali i kad krene oporavak ne može se očekivat neka velika zarada na handysize brodovima, bar ja mislim tako.
Od tankera, ako se ne varam imaju 5 dirty tankera.
Kolega lapad je prije par dana ovo napisao:
“A najveći ,najmlađi suezmax tanker ima TC 21.000 usd 3 year..”

Ne znam jel to točno. Ako je, onda taj plovi s minusom ili oko pozitivne nule i van igre je dok mu ne istekne taj ugovor. Ostaju 4 tankera za koja ne znam vozarine. Ako netko zna neka napiše. Hvala!
Product tankeri plove s plusom, ali to su sada brodovi TPNG, koja je oko 50% u vlasništvu TNPL. Dakle, efektivno kao da TNPL ima 1 product tanker.
Znači cijela potencijalna zarada i pokrivanje brodova koji plove s minusom spada na 4 dirty i 1 product tanker.
Sve u svemu, nedovoljno da bih propustio ATPL na ovim razinama, oko 15% od dna (MJERENO U DOLARIMA), a uzeo sam i neke druge dionice koje mi se čine potentnima.
Znam znam, BDI je nisko, posluju s minusom itd, ali nisu ružice mirisale ni kad sam ulazio u TNPL. Danas sam dokupljivao ATPL. Još uvijek imam TNPL više od ATPL.

New Report

Close