Stavlja se 7,2 milijuna dionica na tržište od prekosutra bez nominalnog iznosa. Po koliko će uopće krenuti trgovanje? Licitirat će se?
http://zse.hr/userdocsimages/novosti/X2TkdYOYVAjhDVuBm8S5ww==.pdf
po koliko – to je barem jasno – 65 kn je stožerna točka. prodavači će tražiti više, kupci manje pa kome bojci , kome opanci.
IPO-i su najveci neprijatelji brodarstva,oni uništavaju moderno brodarstvo.Lekciju ce tankerska dobiti uskoro.
Kako su IPO trenutno slomili BULK trziste tako ce vrlo skoro i tankersko…
IPO-i su najveci neprijatelji brodarstva,oni uništavaju moderno brodarstvo.Lekciju ce tankerska dobiti uskoro.
Kako su IPO trenutno slomili BULK trziste tako ce vrlo skoro i tankersko…
nema ipoa, nema burze. smisao burze je primarno trgovanje, dakle ipo. ovo nase kokošarenje je samo nuspojava. dakle, neka nama što više ipoa.
Pola zamjenila, pola ostavila na kraju. Pa šta bude. Nisam očekivala da bih mogla ikada biti u top 10 TNPL, a lako se moglo desiti da nisam mjenjala. Malo su me razočarali ovi svi koji neće mjenjati svoj veliki broj dionica, a na kraju top 10 se ogolio, a preko pola dionica prešlo u TNG.
Dobro ste zamijenili.Interesira me sto su pripremili kao iznenadjenje kad pocme padat.Ja mislim da se iznenadjenje krije u misljenju da ce mirovinci kupovat posto poto. Na kraju dana od njih drugo ni ne ocekujem.Jadan je onaj kojemu penzija ovisi o znanju nasih fond managera. Onaj PBZ prodao 6000 TNPL i pretpostavljam sad kupio 10% TNPG. Koje su to panjine mila majko.Ivana ta Vasa taktika se zove pola pije ,pola Sarcu daje.
Neznam samo tko bi to trebao izlaziti po 50 kn a kupio po 65?
Nadalje oni koji su mijenjali mogu još uvijek izaći po 65-(520), al više nemogu kupiti tnpl po 520. Zanima me kamo će cijena nakon 600kn.
Upps, evo ipak se moglo dočekati na bidu za manje
malo je slobodnih dionica, još manje onih spremnih prodavati na 5xx kn. ja ozbiljno mislim da to može brzinski (recimo ove godine) preko 1000 kn. i to će biti onda još ispod 50% NAV-a
za prisjećanje, gdje smo trenutno vidi sliku ispod.
Evo i malo relativnosti. Smatram da je vrijeme da se vratimo u zonu odnosa cijene 2:1 prema ATPL i izbrišemo učinak iskrcaja onog PBZ skrbničkog kao i straha i neizvjesnosti oko svega šta se događalo s ovom firmom i dionicom.
Uostalom i valuacija i vozarine idu u prilog tome, bulkeri stružu po dnu i ostat će tamo još neko vrijeme čini mi se.
U prilogu ratio chart TNPL i ATPL od 2006. naovamo.
Eh.. izgleda da su na ATPL vidjeli gornji graf, pa nam krenuli u susret. Mogli bi biti na 2:1 već idući tjedan :):
http://www.seebiz.eu/miroslav-jelicic-purko-cetvrti-najveci-vlasnik-tankerske-plovidbe/ar-105398/
Miroslav Jeličić-Purko četvrti najveći vlasnik Tankerske plovidbe
nije on čudotviorac, pa da dotakne i pretvori u zlato, ali stanje njegovog računa usporedeno s mojim dokazuje da zna više od 99 posto nas ovdje. pametnome dosta