Super…pa tko tu koga onda vuče za đep?
Glupo pitanje!
Što je bolje kupiti nešto što je na diskontu 76% ili nešto što je 12%.
Meni kad netko ponudi da mi se više isplati kupiti 12% diskonta umjesto 76% moram odmah na wc…čisto iz zdravstvenih razloga..
@BearG
budete se kolega već jednom odlučili za jednu opciju? 😀
Ili vam se sviđa uloga ‘aktivnog’ promatrač? 😉
oni koji su zamijenili TNPL za TNG su dobili samo obećanje da će raditi dobro i da će isplaćivati dividendu. po meni je bolje biti u TNPL čiji je NAV puno niži od kupljenog NAV-a, a posredno si vlasnik TNG-a. izgleda da je ovo bila dobra priča za neupućene, a pravi su ostali i odlaskom neupućenih povećali svoj udio.
oni koji su zamijenili TNPL za TNG su dobili samo obećanje da će raditi dobro i da će isplaćivati dividendu. po meni je bolje biti u TNPL čiji je NAV puno niži od kupljenog NAV-a, a posredno si vlasnik TNG-a. izgleda da je ovo bila dobra priča za neupućene, a pravi su ostali i odlaskom neupućenih povećali svoj udio.
ako bude dobro tng, bit će i tnpl. i obrnuto. nisam ja ništa pametniji od onih koji su zamijenili, ne znam ni ja što donosi budućnost, da li će biti ako svijetlo kako ipo materijali obećavaju, ali znam da je kupnja jedne kune kapitala za 25 lipa bolja od kupnje 1 kn kapitala za 90 lipa. i to je sva tajna investiranja – može, ali prvo da vidim pošto.
Koliki je slijedeći iznos koji će ponuditi za dionicu TNPL?
“Nakon javne ponude dionica TNG će ostati u vlasništvu svog osnivača, Tankerske plovidbe, koja će držati 55,6 posto dionica.”
Upisano je 3 200 000 dionica po 65 kuna.
Znači ukupan broj dionica TPNG je 7 207 206 dionica, odnosno 4 007 206 dionica je u vlasništvu Tankerske plovidbe ( 55,6% ).
naš amerikanac bome žestoko, američki
Potencijal rasta je velik, jer smo po pitanju vozarina, trenutno pri dnu ciklusa, što se odražava na vrijednost brodova. Osluškivat ćemo tržište, pa bismo, kada vrijednost brodova naraste, razmotrili i mogućnost prodaje od koje bi trebali profitirati svi naši dioničari. Osim operativnih troškova, po kojima smo ispod svjetske konkurencije, doslovce sav preostali profit kojega će TNG ostvariti bit će isplaćen dioničarima kroz dividendu. Nema zadržavanja kapitala u kompaniji! Za sve dodatne investicije ići će se u dokapitalizaciju, a nije isključena ni nova javna inicijalna ponuda dionica.
http://www.slobodnadalmacija.hr/Zadar/tabid/73/articleType/ArticleView/articleId/274130/Default.aspx [slobodnadalmacija.hr]
Strateški interes Tankerske je ostati većinski vlasnik?
– Da, na tome su inzistirali čak i ulagači. Između TP i TNG je sklopljen ugovor o nenatjecanju kojim se TP obvezala da u segment tankera za prijevoz naftnih prerađevina neće ulagati osim kroz TNG. Novost za Tankersku je u tome što je po prvi put u povijesti postala „pravi“ burzovni igrač i što se otvorila vanjskim investitorima
Kako sada izgleda struktura dioničara?
– Mirovinski fondovi će imati 24-25 posto, što kompaniji načelno donosi određenu stabilnost, Tankerska 56 posto, a 20-ak posto mali dioničari, te domaći i strani fondovi od kojih se očekuje intenzivnije trgovanje kojeg će nedvojbeno biti, ali je pitanje po kojoj cijeni. Mi u prvih mjesec dana ne očekujemo pad vrijednosti dionica za što je s InterCapitalom i dogovoren stabilizacijski mehanizam.
U zadnjem SEASURE MARKET REPORT ,weekly…se vide dugorocni TC 4-5 godina od 10.5-12.000 usd daily,što govori da bi moglo doći do sloma DIRTY TANKER tržišta.Jer je trenutni TC 1 year iznad 20.000 usd dnevno…AFRAMAX
@lapad
jel to preporuka za prebacivanje na bulkere? 😀
U zadnjem SEASURE MARKET REPORT ,weekly…se vide dugorocni TC 4-5 godina od 10.5-12.000 usd daily,što govori da bi moglo doći do sloma DIRTY TANKER tržišta.Jer je trenutni TC 1 year iznad 20.000 usd dnevno…AFRAMAX
Ovo je zadnji, ja vaše informacije nigdje nisam pronašao.
… ili mi je promaklo, a u to sumnjam.
Što će biti za četiri ili pet godina možemo samo nagađati.