ako je granolio uspješno upisan ovo je onda ziher samo je pitanje po kojoj cijeni unutar raspona 510-610kn. očekujem danas da će se još moći ubosti nešto na bidu a sutra je već upitno.
Nemam TNPL, ali mi se čini da tržište čezne za novim izdanjima, tako da ne sumnjam da će IPO bit razgrabljen od strane fondova….što će u konačnici bit pozitivan efekt i za sve ostale brodarske kompanije…
Vjerujem da će cijena ovisit o interesu. Pošto očekujem velik interes, vjerujem da će cijena biti bliža gornjoj granici…
TNPL vrijedi u svakom trenutku 2000 kn po dionici. Firma se može likvidirati kad veliš eks. Sve vrlo likvidna imovina.
TNPL se neće likvidirati tako da tih 2000 kn nikad nećeš vidjeti. dakle ostaje osnovno pitanje: što će biti s cijenom TNPL na burzi ukoliko ne uspije ovaj IPO???
[/quote]
Naravno da se neće likvidirati ali ja sam u TNPL od ispod 300 kn pa nemam tih problema što će biti ako IPO ne uspije. Ionako me ne zanima IPO firme koja će se tržiti na booku kad mogu imati dionice matične firme koje se trže na 20% booka. Znam koliko vrijedi imovina, znam kako firma radi i znam koliko je vrijedila u povijesti i siguran sam da ću dočekati barem svoj book a možda i malo više. Ovdje se radi samo o efikasnosti tržišta (kako bi to Bakić rekao).
Vidite, prvo su nam nudili 300 i sitno kuna za dionice. Sada nam nude između 500 i 600 kn. Za par mjeseci će nuditi 1200 🙂 Nisam pohlepan, ne tražim 2000 ali sve ispod 4 znamenke je bezobrazno.
ako je granolio uspješno upisan ovo je onda ziher samo je pitanje po kojoj cijeni unutar raspona 510-610kn. očekujem danas da će se još moći ubosti nešto na bidu a sutra je već upitno.
kolega moguće, ako bid postavite na 475kn [emo_smijesak]
TNPL se neće likvidirati tako da tih 2000 kn nikad nećeš vidjeti. dakle ostaje osnovno pitanje: što će biti s cijenom TNPL na burzi ukoliko ne uspije ovaj IPO???
[/quote]
Naravno da se neće likvidirati ali ja sam u TNPL od ispod 300 kn pa nemam tih problema što će biti ako IPO ne uspije. Ionako me ne zanima IPO firme koja će se tržiti na booku kad mogu imati dionice matične firme koje se trže na 20% booka. Znam koliko vrijedi imovina, znam kako firma radi i znam koliko je vrijedila u povijesti i siguran sam da ću dočekati barem svoj book a možda i malo više. Ovdje se radi samo o efikasnosti tržišta (kako bi to Bakić rekao).
Vidite, prvo su nam nudili 300 i sitno kuna za dionice. Sada nam nude između 500 i 600 kn. Za par mjeseci će nuditi 1200 🙂 Nisam pohlepan, ne tražim 2000 ali sve ispod 4 znamenke je bezobrazno.
[/quote]
Kada se u delistiranju nudilo 324 kn po dionici tamkerske vozarine su bile nisko
pa su i suhi i mokri brodovi stvarali gubitke.
U međuvremenu su dogodilo puno lijepih stvari,troškovi prevoza su pali zbog
stravičnog pada cijene goriva,pad cijene nafte je povećao potražnju za naftom pa je sadašnja cijena prijevoza nekoliko puta veća nego ranije.
Dakle,tankeri donose visoku dobit u poslovanju,a i BDI se oporavlja.
Niska cijena nafte će tankerske vozarine vjerovatno dugoroćnije održati na visokim razinama.Tankrski biznis je postao tvornica novca,samo se postavlja pitanje?Koliko će potrajati.A i dolar luduje.Prvi kvartal bi mogao donijeti nekoliko puta veći prihod od prošle godine.I zato bi bilo suludo konvertirati
1 TNPL za 8 TNG.Graditelj je potpuno u pravu.
Treba biti strpljiv i ne dozvoliti da nas oderu.Neka mjenjaju barem 1 za 16.
Dam im dvadesetak posto diskonta.Ali 60% diskontiranje mi izgleda previše.
Pitanje:Da li oderani mirovinci u IPOu kupovati.Dosadašnje ponašanje uprave je bilo diskriminirajuće za male dioničare,kao i za institucionalce.
Vuk dlaku mijenja,a ćud nikada !!!!!!
@polarni
pojedeno. moglo bi 500 i danas već. nije navlačenje. zaista bi moglo.
Naravno da će ići i do 550 ovaj tjedan.
Zainteresiranost za IPO je velika. Cijeli IPO je i dogovaran unaprijed sa nekim fondovima i mirovincima. Cijena će na IPO-u doseći maximum a to za staru dionicu znači 600 kuna po dionici. Što se duže čeka manje će se zaraditi.
Baš me zanima što će biti ako ne uspiju sakupiti preko 95% dionica TNPL-R-A, što će onda? Logični slijed događaja; još jedna tvrtka s dirty tankerima, a poslije još jedna za rasute terete.
Ajde ekipa što mislite o navedenome?
A sada do 600 nema ni 200.000 kuna na asku.
Da me ne optužita da sam insider kao i kad sam najavio povlaćenje prije godinu dana samo da vam kažem da sam iz Rugvice i da najviše volim BC kuruzu
A sada do 600 nema ni 200.000 kuna na asku.
Da me ne optužita da sam insider kao i kad sam najavio povlaćenje prije godinu dana samo da vam kažem da sam iz Rugvice i da najviše volim BC kuruzu
ste piknuli štogod tnpl ovih dana i danas ili samo promatrate