TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

http://www.nat.bm/IR/press_releases/1860286.html

bear
za tebe jednostavno! za druge: 8-5+3-5+4-1-3+7-5-1=…? opet 2!!


Frenki ne brkam ništa znam na što mislim a što oni predlažu..1+1=2

Ma ne govorim ja o novim dionicama i IPOu vec o vozarinama.

Uvik ɐɹʇuoʞ ! Sitne duše mogu da mi puše!!!

a vozarine su izvrsne pogotovo spot pa se nadam da nisu sve tankere dali u TC, a tek uspoređujući s vozarinama u ‘suhom’ segmentu. Ni ‘čisti’ tankeri nemaju baš neke super vozarina…ali bome ‘prljavci’ su rudnik zlata kad ih krene 🙂

Pa neka cijena nafte ostane nisko vidit ces di ce vozarine.

Uvik ɐɹʇuoʞ ! Sitne duše mogu da mi puše!!!

oćeš reći da visoka cijena nafte utječe na povećanu potražnju za istom?! 😀


oćeš reći da visoka cijena nafte utječe na povećanu potražnju za istom?! 😀

Citaj kao sto pise.Upravo suprotno kao i sto sam napisao. Niska cijena utjece na povecanu potraznju.

Uvik ɐɹʇuoʞ ! Sitne duše mogu da mi puše!!!

A što osim vozarina ima jako velik utjecaj na poslovanje i dodatno bilda rdg

Barona za moderatora a šefa za direktora ... moji postovi nisu nagovor na kupnju ili prodaju vrijednosnica

cijena pogonskog goriva..a bome ni tečaj dolara nije zanemariva stavka 😉

Bilo bi skroz u redu da nam isplate nekih 50-ak kn dividende za 2014.god. 🙂

http://danas.net.hr/novac/gorivo-vec-dugo-nije-bilo-ovako-jeftino-no-oni-ne-namjeravaju-sniziti-cijenu-svojih-usluga

Dragutin Pavletić, predsjednik Uprave pulske Uljanik plovidbe, koja posjeduje flotu od 5 brodova za prijevoz rasutih tereta i 4 tankera, kaže da su svi brodovi, dani u najam prvoklasnim unajmiteljima i plove diljem svijeta. Navodi kako su njihovi brodovi godišnje iskorišteni čak 360 dana, što je iznimno visoka razina čak i u okviru svjetski poznatih brodara.
Pavletića su niže cijene goriva izuzetno razveselile iako, kako kaže, oni zbog toga nemaju izravne uštede.
“Mi iznajmljujemo brodove koji drugi koriste, pa i nemamo neke izravne uštede zbog nižih cijena goriva. Međutim, činjenica je da se zbog tih nižih cijena goriva, od studenoga prošle godine, iznimno povećao obujam prijevoza naftnih proizvoda”, navodi Pavletić.
Istovremeno se tako povećala i dnevna cijena najma broda. Dok su, primjerice, najam brod od 50.000 tona nosivosti u vrijeme skupog goriva korisnici dnevno plaćali 10.000 američkih dolara, od kraja studenoga 2014. ta je cijena značajno porasla, na 43.000 dolara dnevno.
“Svjetski su stručnjaci izračunali da za svaki pad cijene nafte od 10 dolara po barelu svjetska ekonomija raste za 1 posto. Dosad je nafta pala za gotovo 60 dolara, svjetski BDP možda neće rasti 6 posto, ali će se blagodati jeftine nafte svakako vidjeti vrlo brzo. I to u svjetskim, ali i u hrvatskim okvirima”, rekao je Pavletić.


Pa neka cijena nafte ostane nisko vidit ces di ce vozarine.

Evo vam je to sad i Pavletic objasnio.

Uvik ɐɹʇuoʞ ! Sitne duše mogu da mi puše!!!

@Frankie
ne shvate baš svi isprve 😀

New Report

Close