Plaće pomoraca i administracije prilagođavamo tržišnim standardima. Nekim kategorijama zaposlenika će se plaće povećati a nekim smanjiti. Međutim, kad ova svjetska brodarska kriza prođe, ostvarenu dobit dijeliti će se zaposlenima, jer tako predviđaju pravila našeg brodarskog društva, što je posebnost. Radimo i štedimo za sebe, a ne strane investicijske fondove ili brodarske tajkune. U svakom slučaju možemo dijeliti samo ono što zaradimo. Svjetska kriza u brodarstvu ulazi u sedmu godinu i svi tipovi brodova plove ispod granice isplativosti. Mnoge svjetske brodarske kuće, među kojima i neke velike i vrlo renomirane su u stečaju ili predstečajnim postupcima. Stručna literatura puna je ovih vijesti. Mi još solidno poslujemo zahvaljujući pripremljenim zalihama i mjerama štednje, te trudu svih zaposlenika.”
http://www.057info.hr/vijesti/2013-09-17/bivsi-drektori-tankerske-mustac-i-milin-ostaju-u-nadzoru-viktora-lenac-do-2014 [057info.hr]
dobro ste to izvukli kolega (intervju od 17.09.2013.) u kontekstu najavljenog IPO-a TNG…posebno bih istaknuo – “Radimo i štedimo za sebe, a ne strane investicijske fondove” 😀
Paviću, Paviću pa jel ovo s IPO-m najava zaokreta u politici ‘use, nase i podase’? ..oćel biti ponovo prženi lignjica i pomfrija za male dijoničare? 😀 😀
kako god, ipo je prvorazredna dobra vijest. imati institucionalne ulagače je dobra vijest jer oni imaju kapacitete provjeriti što kupuju pa ako nešto plate po nekoj cijeni, onda to po svoj prilici i vrijedi manje više toliko. nema više nexe i ingre, ta vremena su prošla, sada se igra samo na sigurno.
Iako je cilj prikupiti 40 mil. dolara Tankerska plovidba namjerava zadržati više od 50 posto u novoj tvrtki koja u ovom trenutku ima 255 mil. kuna temeljnog kapitala.
Opet bila dokapitalizacija TNG-a? Ili je ovo greška? Do jučer su govorili o 200 milijuna kuna. Imam osjećaj da će malo po malo sve prebaciti u novu firmu.
[/quote]
svejedno je – biti 100tni vlasnik broda ili biti 100tni vlasnik tvrtke koja je 100totni vlasnik broda. sve što brod vrijedi i zaradi, pripada 100 vlasnicima tj. nama
[/quote]
Hahaha,ma ne dioničarma špekulantima.
Misli se na radnike i upravu!!!
hahaha, mislim da sam dividendu dobio i ja, a nisam radnik, nego samo špekulant dionicama.
Dobro je to uprava zamislila,zaista posebno,kako sami kažu..
Prikupit će novac od špekulanata i fondova pa kupovati dionice koje zatim podijele upravi i zaposlenicima,ono mrvica što ostane isplatit će dividendu svim dioničarima,uključujući i njih naravno.
Takav je modus operandi tankerske svih ovih godina,barem kad se imalo što dijeliti,što je najsmješnije te su dionice kupovali po 3500 kn.
kad je išao delist, to je bila kuka i motika na upravu. sad ide izlist i ipo, sad opet kuka i motika. dečki, odlučite se – je li delist ili izlist loša stvar.
@investimir
a bumo vidli 🙂 ..samo da ne bude ‘rekoše sljepci’ 😀
Ne bih o upravi i delistiranju, ali koliko ja znam nitko nije istisnut iz dionice, a postoji i mogućnost da se dionica TNPL zamijeni za dionice nove kompanije, kao što je inicijalno i najavljeno…
No ono što je zanimljivo u cijeloj priči je da je ovo prilika za ulaganje u tvrtku koja ne ovisi o hrvatskoj potražnji, a takvih je jako malo na ZSE. Tvrtka ima 100 posto prihoda u dolarima, tako da je se ne tiče hrvatska ekonomska stvarnost, Milanović, Karamarko i Kolinda, te kakvu će maglu Orah prodati narodu u svojoj ekonomskoj strategiji.
E sad, kakva će cijena dionice biti u ponudi i je li isplativo sudjelovati u IPO-u, drugi je par rukava.
@MyMoney
po tome što pišete, puno bolje je ulagati u strane brodare koji imaju tradiciju isplate dividende i korektnog odnosa prema dioničarima. A ni kotiranje na NYSE nije zanemarivo.
Ovi iz Tankerske bi po meni trebali jamčiti određeni prinos budućim dioničarima TNG-ja. Najbolje bi bile povlaštene dionice s garantiranim prinosom.
U suprotnom OMF-ovi će se opet kockati s našim mirovinama.