TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Low oil price is good for crude tanker companies.
We said that very explicitly in our letter to shareholders of November 20th 2014 – please see enclosure. Lower oil price leads to increased oil demand and economic growth, stimulating the need for transportation. Some observers wrongly seem to indicate that the crude tanker business could suffer from low/lower oil prices. The opposite is the case.
The current rates in the spot tanker market have continued on a positive path, boding well for the 4th quarter of 2014, a development we hope will continue in 2015.
Source: Nordic American Tankers Ltd.


http://finviz.com/quote.ashx?t=tnk&ty=c&ta=1&p=d

evo da malo obnovimo … tankeraši dodaju gas

Barona za moderatora a šefa za direktora ... moji postovi nisu nagovor na kupnju ili prodaju vrijednosnica

auuuuu što je zatjeraše nadolje!?!? Pa šta bijaše? Da nisu sve potonule lađe? Il je netkog natjerala ozbiljna nevolja!?

A vozarine na tržištu tankera su bome vrlo pristojne a da ne govorim kako zbog nižih cijena goriva imaju niže operativne troškove od bar 1.500-2.000.USD po brodu dnevno.

Daj što daš, očito ta poslovica vlada na TNPL.

Vozarine za Suezmax-e i Aframax-e su više nego dobre, a outlook za 2015 je također dobar.

baš gledam situaciju vani, jučer su svi tankeraši bili u lijepom plusu (osim STNG-a)

I tu bi bilo ‘zelenilo’ da ekipa iz Tankerske stalno nešto ne kemija…i da ‘tu i tamo’ objave rezultate poslovanja.

kolateralna žrtva pomame za đurom i rivierom! vidi još tuho,ernt,… ima ih dosta.

tjedni pregled – http://www.clarksons.net/sin2010/markets/Default.aspx
Aframax average earnings declined 1% w-o-w to $34,462/day.
Suezmax average earnings increase 31% w-o-w to $50,563/day

evo spominje se M/T Hrvatska…
Date: Dec-17, Name: HRVATSKA, Built: 2005, Cargo: 130,000 CRUDE, Charterer: ENGEN, Load: ANGOLA, Discharge: DURBAN, Rate: WS 103.75

Ako netko od kolega zna izračunati koliko je to $/dnevno molim da replicira.

Nafta niska cijena, realno je očekivati smanjivanje proizvodnje jer se cijena dosta naglo prepolovila. Te samim tim i zadržavanjem nafte na tankerima, možda se to već i događa pa je i index relativno dobar?

Kreće The Next Generation d.d. Baš me zanima koliko je povjerenje malih da sudjeluju u IPO-u?

Pavić: U prvom IPO-u nakon 7 godina nudimo dionice tvrtke koja će biti svjetski igrač

Povjerenje je toliko da ga uopće nema niti će ga biti…rađe bih uložio u ULPL koji je pred bankrotom ako baš želim izgubiti lovu…ali dati ovima ga me hebu + još da me za uši potežu nema šanse..
Tajmin ga ipo dovoljno govori i o vodstvu firme a i o samom ipu..
Bože sačuvaj..

A BALVANA!!! :) :) :)

opa, izvanredne vijesti. ipak se kreće

Pavić: U prvom IPO-u nakon 7 godina nudimo dionice tvrtke koja će biti svjetski igrač

Tankerska plovidba početkom 2015. godine kreće u javnu ponudu dionica svoje tvrtke kćeri Tankerska Next Generation, što će biti prvi IPO na Zagrebačkoj burzi nakon sedam godina.

Tankerska plovidba je u ovu priliku stavila otprilike jednu četvrtinu svoje supstance i spremna je i dalje preusmjeravati svoje resurse u tom smjeru ako potencijal zarade, bilo kroz dividendu iz operativnog poslovanja, bilo kroz očekivanu porast vrijednosti brodova bude u budućnosti i dalje ovako dobar kao što je trenutno

sve što tng zaradi ide dioničarima tnpl jer je tnpl jedini vlasnik tng.

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

Naša namjera je isplaćivati većinu dobiti dioničarima, a s obzirom na planirani poslovni model vjerojatnost isplate dividende je vrlo visoka. Očekujemo da nas prepoznaju i neki od međunarodnih fondova koji ulažu u regiju ili u brodarstvo. Svakako se nadamo i individualnim dioničarima, bilo novim, bilo onima Tankerske plovidbe kojima ćemo omogućiti zamjenu dionica Tankerske za dionice TNG-a, koji žele dugoročno ulaganje u kompaniju koja posluje na isključivo na svjetskom tržištu, dakle u kojoj 100% prihoda (i gotovo 100% dobiti) dolazi iz izvoza. Svi dioničari će moći vrlo lako i transparentno izračunati vrijednost svog ulaganja, jer se vrijednosti brodova danas mogu lako pratiti, kao i vozarine, iskoristivost, troškovi i sl.

Tankerska će nastaviti poslovati u preostala dva segmenta – brodovima za prijevoz sirove nafte i brodovima za prijevoz suhih rasutih tereta. S Tankerskom Next Generation sklopljen je sporazum o zabrani konkurencije gdje se Tankerska plovidba obvezala da TNG-u neće konkurirati u segmentu produkt tankera. Tankerska je prošla najgori dio krize na brodarskom tržištu, povukla niz bolnih rezova, prodala neperspektivne brodove i nastavlja dalje kao stabilna i konkurentna kompanija, koja je u stanju raditi s manjim troškovima od takmaca na tržištu. Osnivanjem povezanih društava nastojat ćemo iskorištavati poslovne prilike tamo gdje se one ukazuju, a jače usmjerenje na tržište tankera za prijevoz derivata kroz TNG upravo je takva prilika.

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

New Report

Close