lani smo u ovo vrijeme oko nove godine bili potegnuli do iznad 1200. i tata bi sine :). nisam naftas, ngo samo vjerujem u izvot, a tnpl je izvotna tvrtka – koja je odlučujuća poluga ovog svakodošnjeg lijepog dogadaja – što pogoni reast – demand ili supply, naravno u obrnutim smjerovima
na Suezmaxima i Aframaxima bi mogli imati cca.20.000.USD zarade dnevno po brodu (5 kom) …ako ih nisu dali u TC po upola nižim cijenam 🙂
Tankerska u konjukturi, uz pravo vođenje može biti prava tvornica novca (ko nekad) a tada valjda će na bogatom stolu i za male dioničare biti kakva korica ‘kruva’ 😀
trezor se opet podebljao, ovaj put za 589 komada … i njima valja po 3xx
21 NOV 2014 975 + 2
ako nam se povijest ponovi, slijedećih 2-3 mjeseca gledat ćemo zelenilo.
trezor se opet podebljao, ovaj put za 589 komada … i njima valja po 3xx
Kako trezor kupuje? Preko burze nije prošlo toliko dionica kako mi se čini.
pinball, ma nemaju oni pojma što rade 😉
http://www.clarksons.net/sin2010/markets/Market.aspx?news_id=36153
The rate across all featured routes surged to WS 140 this week. However, the
firm sentiment at the start of the week has fizzled away somewhat.
Suezmax average earnings increased 97% w-o-w to $79,600/day.
http://www.clarksons.net/sin2010/markets/Market.aspx?news_id=36154
Activity in the Baltic and North Sea market was relatively subdued this week,
with the rate on the Baltic-UKC route remaining steady at WS 110. Meanwhile,
the rate on the Black Sea-Med route increased to WS 230.
Aframax average earnings rose 26% w-o-w to $54,520/day.
..e sad, nemam pojma jesu li ovi iz Clarksona relevantni ili pišu gluposti?! 😀
..ja samo pejstam 🙂
trezor +17
Promakla vijest:
59-a godina postojanja TNPL
Vaš link …
nekoga sigurno čeka, samo da li nas ili tek našu djecu. ovo poniranje nafte na svj tržištima očito ne prija ni vozarinama – indeksi bi u ovo doba godine trebali gurati prema gore, a ne kliziti nadolje.