ima li za ovaj današnji pad na 308,57 kn nekakav razlog?
Vozarine i dalje fino rastu, uprava ima ‘planove’, ..itd… 😉
ima li za ovaj današnji pad na 308,57 kn nekakav razlog?
Vozarine i dalje fino rastu, uprava ima 'planove', ..itd… 😉
uprava ima plan jeftino otkupiti dionice TNPL[emo_namigusa]
Vozarine i dalje zelene. Ono na što treba dati naglasak je da su zelene bili i uslijed ovih katastrofičnih dana.
Tankeri vani u debelom plusu….
the rate on the cross-Med route remains stable at WS 85. Suezmax
average earnings rose 1% w-o-w to $34,657/day.
http://www.clarksons.net/sin2010/markets/Market.aspx?news_id=35969
This week Aframax average earnings increased 26% w-o-w to $23,445/day. http://www.clarksons.net/sin2010/markets/Market.aspx?news_id=35970
@ skroznovi
Na linku koji ste stavili (http://www.clarksons.net/sin2010/markets/Market.aspx?news_id=35969)
stoji da brod Hrvatska plovi za WS 42.5. Da li to znači da zaradjuje pola od 34,657 $ na dan (pola od WS 85). Ima li neko objašnjenje? Nadam se da je greška. Svi drugi brodovi imaju veći WS broj.
Oct-20 HRVATSKA 2005 140,000 CRUDE BP AMOCO BASRAH OIL TERMINAL MED WS 42.5
IvanaSt
izvrsno ste to primjetili, meni je promaknulo 🙂
U svakom slučaju vozarine su generalno pristojne i s tim nivoom s plovi s plusom.
Nikad nisam tvrdio da ovi naši iz Tankerske znaju što rade a budući da ih nitko ne kontrolira te da uglavnom rade preko posrednika i hrpe off-shore kompanija, moguće je da se tamo pjeva stara narodna „Vino pije Kraljeviću Marko, pola pije, pola Šarcu daje”. 😀 😀
Malo o BDTI-u…
Za 28 Oktobar – 754 (+19).
Interesantno je staviti usporedbu s prošlom godinom kada se kretao u isto vrijeme oko 600 bodova. Sada, možda je rast počeo ranije i biti će značajniji, a sve u vidu boljih vozarina u tankerskom sektoru.
moja procjena da ovu godinu Tankerska će biti u plusu iz redovnog poslovanja..ako ne bude računovodstvenih akrobacija 🙂
A i marketinški će bolje izgledati zbog TNG-a.
Čim se bude o njoj pisalo eto Tankerske opet u fokusu ulagača 😉
moja procjena da ovu godinu Tankerska će biti u plusu iz redovnog poslovanja..ako ne bude računovodstvenih akrobacija 🙂
A i marketinški će bolje izgledati zbog TNG-a.
Čim se bude o njoj pisalo eto Tankerske opet u fokusu ulagača 😉
Slažem se kolega,
moja procjena je dobit iz redovnog poslovanja + dobit iz revalorizacije brodova (o navedenom sam već dosta pisao), e sada koliko, o ovome bi mogli raspravljati.
Dobre vijesti i za Aframax-e,
Tanker owners were looking anxiously towards the upcoming winter season in the Northern Hemisphere, looking for a “hot” seasonal demand to push freight rates higher. As it appears, part of those wishes is already coming to life, if one takes into account the fact that over the past few days the Caribbean Aframax TCEs have reached 6‐year seasonal highs. According to the latest weekly report from shipbroker Charles R. Weber, “Aframax TCEs on the benchmark CBS‐USG route have risen during the MTD to an average of ~$24,460/day – a high last observed during 2008 for the month. This week’s extending of the market’s present rally has elevated TCEs to ~$39,443/day, which on a daily basis exceeds levels observed around this time of year during 2008″.
Vaš link …[/url]