@ Mr. Pong – http://www.057info.hr/vijesti/2014-10-10/osnovana-tankerska-next-generation-s-200-milijuna-kuna-temeljnog-kapitala
Ovo je neki lokalni portal, pretpostavljam da ste iz Zadra kad ste ovo odmah uočili. Kakve su glasine po Zadru o ekipi koja vodi Tankersku i što se fakat očekuje od TNG? Da li je istina da će svi zaposlenici i management zamjeniti dionice TNPL za TNG. Ja sam to čula od dva izvora. To bi se u Zadru moralo znati. Ako čitamo ovaj članak izmedju redaka – tu piše da u Tankerskoj ostaju gubitaši, a u TNG idu brodovi koji ostvaruju dobit. TNPL ima 7 bulk carriera – slično ko Jadroplov. Treba vidjeti rezultat Jadroplova za 6 mjeseci, pa izračunati koliko gube gubitaši, a koliko zaradjuju product tankeri. Mislim da dobro razmišljam? Na kraju taj swap dionica za TNG možda i neće biti loš. Zna li se koliko nude?
Ima li tko iz Zadra s više info?
Poštovana kolegice,
nisam iz Zadra, ali pratim vijesti iz tankerskog sektora svaki dan, pa sam naletio i na navedenu vijest.
Što se tiče zarada, mislim da tankeri za prijevoz sirove nafte trebaju poslovati s plusom imajući u obzir time-charter vozarine. Ono što mi ne znamo, je to pod kakvim su ugovorima navedeni tankeri, ali u svakom slučaju kad stari ugovori isteknu, s novim bi trebali pozitivno poslovati. Također nigdje nišam naišao da se očekuje pad time-charter vozarina. Ovo je za suezmax-e i aframax-e. Da li je dio flote na spotu ?
Sada što se tiče bulk-carriera tu baš ne pratim najbolje pa bi neki stručnjak dobro došao.
? Da li je istina da će svi zaposlenici i management zamjeniti dionice TNPL za TNG.
ako njima bude ponudeno, mora i nama. ako oni ocijene ponudu prihvatljivom, možemo i mi. dok ne vidimo cijenu, ne možemo znati.
Što je sa revalorizacijom, to se radi kvartalno ili godišnje? Pretpostavljam da je ovih 4m gubitka iz poslovnih aktivnosti što znači da treba pribrojati izvanredbe prihode od povećanja vrijednosti flote a to nije zanemarivo.
investimir,
ima nešto u pozivu na GS – http://zse.hr/default.aspx?id=51728
Vjerojatno će svoje zaposlenike natjerati na zamjenu ali mi na to ne moramo pristati.
Cijena je presmiješna ali kako je – tako je.
Prodaju nam priču da će TNG s product tankerima tj. clean tankerima donositi konstantnu dobit (zbog manje volatilnosti vozarina) koja će se isplaćivati dioničarima. Nitko ne govori da će dividendni takav prinos biti 2-5% godišnje.
S druge strane žele smanjiti broj malih dioničara u tvrtki “majci” koja će s dirty tankerima pokupiti vrhnje u narednim godinama.
Potpuno se slažem kolega da će narednih godina vrhnje brati s dirty tankerima.
Sad je pitanje koliko zaposlenici imaju dionica, ali teško će nas sve ostale izgurati.
Možete samo pogledati kako je porasla vrijednost suezmax tankera u zadnje vrijeme; npr. 5 godina star suezmax vrijedi 45% više u odnosu na prošlu godinu. Pa sad neka svako sebi izvede zaključak iz navedenog.
Vaš link …
U tekstu navedena danska kompanija Stena Weco je u svojoj floti navela Velebit i Vinjerac kao i Pulu i Istru od Uljanik plovidbe.
Što ukazuje da je orijentacija TNGa time charter = sigurna i mala dobit
..baš kako sam u prethodnom postu naveo 🙂
Dokapitalizacija je izvršena uplatom uloga u novcu i izdavanjem 2.620.000 redovnih dionica nominalne vrijednosti 50 kuna. Tankerska plovidba d.d. je trenutno 100-postotni vlasnik tvrtke Tankerska Next Generation.
ako ponude 20 za 1, možemo razgovarati.
Tvrtka Tankerska Next Generation d.d. registrirana je krajem kolovoza ove godine, pri Trgovačkom sudu u Zadru. Tvrtka je osnovana kao zasebno društvo unutar grupe Tankerske plovidbe, u kojem će biti isključivo brodovi za prijevoz naftnih derivata, dok će u Tankerskoj plovidbi ostati 5 brodova za prijevoz sirove nafte i 7 brodova za prijevoz rasutih tereta.
U floti Tankerske Next Generation plovit će postojeći produkt tankeri iz flote Tankerske plovidbe – Velebit i Vinjerac, kao i produkt tanker Dalmacija, koji se trenutno gradi u Koreji i koji će biti isporučen sljedeće godine.
“Dalmacija će biti prvi eko brod u floti Grupe. Naime, Tankerska Next Generation orijentirana je na nove generacije eko brodova, koji će trošiti puno manje goriva nego sadašnji”, kaže direktor Tankerske Next Generation John Karavanić.
Za postojeće brodove za prijevoz naftnih derivata Tankerska Next Generation već ima zaključene ugovore s globalnom kompanijom Stena Weco te oba broda posluju s dobiti.
ako je tnpl stopostotni vlasnik tng i ako brodovi tng posluju sa dobiti, onda i mi tnpl dioničari poslujemo sa dobiti ili barem nam tng brodovi pokrivaju trenutne gubitke brodova – nosača sirove nafte te rasutih tereta.