TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Baltic Dirty Tanker Index [BDTI] Jul 25, 2014 891

..hebemu 🙁 da ne ispadne da postam samo kad raste 🙂

Evo vam tankeristi fotka u privitku s jučerašnje skupštine. Nema vas nešto.
Glavna skupština Tankerske plovidbe održana jučer u njezinom Društvenom domu protekla je u nikad mirnijoj atmosferi. Osam prisutnih dioničara sve je prijedloge iz dnevnog reda prihvatilo jednoglasno, bez rasprave, pa zadovoljstvo nije krio niti generalni direktor Mario Pavić.
Za umrit od smiha, glavno da ste na forumu glasni.

čemu trošiti novac, vrijeme i živce kad se unaprijed zna tko ima dovoljno gčlasova da izglasa što želi. a i sumnjam da bih glasao protiv dividende. drugo ne mogu promijeniti.

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

Rezultati brodarskih kompanija pokazuju da se nazire oporavak brodarstva, a time i svjetskog gospodarstva, iako na klimavim nogama. Atlantska plovidba prijavila je 303 milijuna kuna prihoda i dobit iz poslovanja iz pomorstva od 33,6 milijuna kuna, ili tri milijuna kuna više nego u prvih šest mjeseci prošle godine, unatoč tome što su cijene suhog tereta na svjetskom tržištu i dalje na povijesno niskim razinama. Vozarine u tankerskom prijevozu nešto su porasle, pa je Uljanik plovidba prijavila veće prihode od prošlogodišnjeg polugodišta.

Prehrambeni sektor izbjegao minuse, izvoznici podbacili, brodari isplivali

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

Pronašao vozarinu za Donat,
trogodišnji charter 21000 USD po danu.
Vaš link …

malo ove stranice zezaju sa loginom. u privitku je članak.

nice, prihodi lagano rastu. ima netko brojke za prvu polovicu 2014? meni je bitno da smo prošli dno na brodarima i da prihodi lagano idu godine. vjerujem da je brodovlje trenutno best buy investicija na neki period od 3-5 godina. uglavnom, mirno spavam sa tenkerskom i atlanskom u portfelju 🙂

znači da je zarada 3 do 5000 dolara po danu. glavno da vozi za novac, ne više za kikiriki.

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

amortizcija je cca 3m $ godišnje ili 8000$ po danu. to je time charter, sve plaća onaj koji je uzeo brod, osim plaća? koliko su plaće po danu?

tnpl je uspjela plovilo čartirati za 35 posto više od prijašnjeg čarter ugovora. i novinaru se to učinilo znakovitim i krupnim, ipak se nešto kreće, nadam se samo ne za 3-5 god, nego za 1-2 god., ja sam malo nestrpljiviji od kolege graditelja 🙂
bilo kako bilo, samo da nema veze sa ovom našom žabokrečinom od gospodarstva jer tu kruha osim nešto za todu nema

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

negdje sam pročitao da su operativni troškovi tankera Suezmax/Aframax cca. 7.000-9.000 USD/day …kad se pridoda amortizacija zbilja ispada da imaju zaradu od cca. 5.000 USD/day 🙂

Jesmo li što izostavili iz kalkulacije?


tnpl je uspjela plovilo čartirati za 35 posto više od prijašnjeg čarter ugovora. i novinaru se to učinilo znakovitim i krupnim, ipak se nešto kreće, nadam se samo ne za 3-5 god, nego za 1-2 god., ja sam malo nestrpljiviji od kolege graditelja 🙂
bilo kako bilo, samo da nema veze sa ovom našom žabokrečinom od gospodarstva jer tu kruha osim nešto za todu nema

kolega ja bi samo htio iz ove investicije maksimum, recimo neku likvidacijsku vrijednost, a za nju sam spreman pričekat 3 godine ako treba. btw, malo smo računali vrijednost brodova je porasla od 31.12.2013. preko 200m kn što znači da je sada NAV blizu 2000 kn ako ne i preko. [emo_namigusa]

što znači operativni troškovi? kod time chartera gorivo i pristojbe plaća najmoprimac.

A time charter is the hiring of a vessel for a specific period of time; the owner still manages the vessel but the charterer selects the ports and directs the vessel where to go. The charterer pays for all fuel the vessel consumes, port charges, commissions, and a daily hire to the owner of the vessel.

New Report

Close