…a možda je 330 kn više od 324 kn? jer za prodati po 324 kn i tako imaju još par dana vremena
Tocno do sada su spusili samo 2700 kuna po dionici pa ce im sada tih 6 kuna anulirat cijeli gubitak.
Čestitam današnjem kupcu! Nadam se da će s time profitirati 🙂
Da je to bilo prije 10ak dana bilo bi zasigurno puno više zainteresiranih.
Baltic Dirty Index: 712 + 40
prva lasta tek – hoće li više proljeće ovdje
http://www.lloydslistintelligence.com/llint/tankers/baltic-index.htm
Ovaj AZ baš naumio istovariti. Svaki dan sve je jeftiniji. Sada je dovoljno samo 1,8 mil kuna za cijeli paket i nitko neće. A svi ste se raspisali kako je jeftino. Nije vrag da forumaši ne mogu skupit 200.000 €. Možda je razlog tome što se još uvjek poslujete s gubitkom od par desetaka milijuna ne računajući rasprodaju brodova. S rasprodajom možda zaslužite i kakvu takvu dividendu.
Inside-er ponovo jaše 🙂 Eto vam najavljene dividende. Posebnu pozornost obratit na predposljednju rečenicu.
Tankerska plovidba je, nakon godina gubitaka zbog krize na svjetskom tržištu, 2013. godinu završila s dobiti od 37 milijuna kuna.
Najveća hrvatska brodarska kompanija podijelit će i dividendu u iznosu od 1.8 milijuna kuna, dok će ostatak dobiti zadržati. U dobrim godinama dividenda je isplaćivana u iznosu od 55 do 25 kuna po dionici, da bi sada pala na simbolične tri kune.
Uprava Tankerske plovidbe, u kojoj je prije godinu dana postavljen Mario Pavić, ističe kako je na pozitivan rezultat veliki je utjecaj imala prodaja tri broda te ukidanje dijela gubitka od umanjenja vrijednosti brodova iz 2012. godine. Tada je Tankerska plovidba zbog amortizacije brodova, a zbog traženja banaka – kreditora, prikazala gubitak od 524 milijuna kuna.
Prihodi iz redovnog poslovanja u 2013. godini iznose 883 milijuna kuna i za 21
milijuna kuna su manji nego prethodne godine što je pad od preko 2 posto.
Da poslovanje Tankerske plovidbe ovisi isključivo o tržištu govori navod Uprava kako su prvih devet mjeseci prošle godine vozarine s bile na najnižim nivoima u
zadnjih 20 godina, da bi se u zadnjem kvartalu 2013. godine dogodio šokantan obrat i vozarine su se povećale na razinu zadnji put viđenu za vrijeme kratkog uspona 2010. godine.
Za to je prvenstveno zaslužna Kina kao glavni generator ponude i potražnje u brodskom prijevozu, a što se odrazilo i na brodogradnju.
Neslužbeno, doznajemo kako Tankerska nije mogla uskočiti u ovaj uzletni val jer nije imala slobodnih brodova.
Doznajemo kako TNG još nije registrirana jer nije isporučena novogradnja iz Južne Koreje koja je trebala biti temeljni kapital za novu tvrtku koja će se ponuditi investitorima.
mili bože čuda da se dese – dividenda 🙂 jest sitno, ali podsjeća na slavne dane
Da poslovanje Tankerske plovidbe ovisi isključivo o tržištu govori navod Uprava kako su prvih devet mjeseci prošle godine vozarine s bile na najnižim nivoima u
zadnjih 20 godina, da bi se u zadnjem kvartalu 2013. godine dogodio šokantan obrat i vozarine su se povećale na razinu zadnji put viđenu za vrijeme kratkog uspona 2010. godine.
tu leži cijeli rezon zašto se isplati ulagati u tankersku – tnpl ovisi o svjetskom tržištu, ne o milanoviću grčiću i ostalium dječjim piscima čija gospodarska politika će ući u anale svjetske gluposti.
http://www.tankerska.hr/hr/novosti
sve u svemu bezveze (neki bi rekli i ciganija) pogotovo prijedlog Ad.9
– pasus c) gdje je raspon cijene po kojoj se kupuje u trezor 224,71-324,71 kn
– pasus e) gdje se u zamjeni želi za 1 kunu kapitala nove firme (TNG) dobiti 4-5 kn kapitala ‘stare’ firme (TNPL)
Jedino tu pozitivno je da se nešto počelo dešavati a vidjet ćemo kako će sve to proći 🙂
Vjerujem da je TNPL favorit za preuzimanje Jadroplova a sve to bi se trebalo poklopiti i s rastom vozarina.
grobex je trenutno raj za preuzimanja – uslijed recesije tko god ima keša može nuditi smiješne cijene i još tražiti zahvalnost za njih.
tko bude upravi prodao po ovoj cijeni, doista mora biti u gadnoj besparici jer cijena je neukusna. u jednom pasusu žale se što burzovna cijena ne odražava pravu snagu kompanije pa im zbog toga pati imidž, u drugom pasusu već objeručke cigane na toj istoj cijeni
Ujedno treba razmisliti o sljedećem, nova firma TNG nastaje ulaganjem kapitala od strane firme TNPL što implicira da su mali dioničari ujedno indirektni suvlasnici i TNG-a te da će se shodno tome dio očekivanog budućeg profita TNG-a prelijevati u TNPL…kao i ev. prihodi od prodaje dionica TNG-a na burzi ili putem nekog IPO-a.
Sve to je dodatni motiv malim dioničarima da ostanu u ‘staroj’ TNPL.
Ideja da TNG posluži za ‘istiskivanje’ malih dioničara je potpuno promašena ali može biti jako dobra u prikupljanju kapitala za obnovu flote kojom bi operatvno upravljao TNPL a koja bi formalno bila u vlasništvu TNG-a.
Jasno je da Uprava i Nadzor pokušavavaju iskoristiti priliku da se malo ‘oslade’ na račun malih dioničara ali to su relativno beznačajni dobitci kako za njih tako i za ‘većinskog’ vlasnika (Zaklada).
Takvim postupcima stvara se loš imidž koji će Tankerskoj sutra biti prijeko potreban za prikupljanje kapitala za obnovu flote te ev. buduću ekspanziju.
Na kraju krajeva, većinu tih ‘malih’ dioničara čine sadašnji i bivši zaposlenici Tankerske te žitelji Zadra i okolice.
Nadam se da će ta mlada ekipa svoju energiju i kreativnost ubuduće usmjeriti na unaprijeđenje poslovanja firme…te na zadovoljstvo svih dioničara i zaposlenika.
Vjerujem da je direktor Pavić za svojeg višegodišnjeg boravka u Londonu upoznao konzultantske firme specijalizirane za financiranje brodarskog sektora te da će ih pri tome i angažirati.
Biti igrač u svjetskim razmjerima ujedno znači da se treba ugledati na pozitivne primjere u svijetu a ne na balkansko kokošarenje.
mene najviše zanima konverzija – tnpl za novi tng, tj. omjer iste. jer u takvoj konverziji neka , makar i srozana, fer vrijednost tnpl bi morala isplivati tj. kolika je nav vrijednost po dionici. iznad 1000 kn možemo razgovarati, ali kako taj film vjerovatno nećemo gledati, bilo bi zanimljivo vidjeti ipak što neovisni procjenitelj ili uprava misli o vrijednosti tnpl, npr. kao sada kod rivp-korf-vlho
ti (rivp-korf-vlho) su već toliko puta izvrtili zamjene i podjele da to CIA, FBI i FSB, skupa nebi raspetljali 🙂
Omjer su naveli u pozivu na GS…1 dionica TNPL za 300-400 kn kapitala (BV) u TNG-ju.
…a BV TNPL je cca. 1.537,00 kn/dionici…a koliko je NAV, nemam pojma 🙂
Dali je za konverziju (zamjenu) bitna neovisna procjena ili je to prepušteno slobodnoj procjeni Uprave/Nadzora/Skupštine? ..ima li neki propis koji to regulira?
ne znam za propis, ali dobra poslovna praksa i zdrav razum govor kad nešto tržiš, moraš prije provjeriti koliko to bruto i neto vrijedi. to su u rivp napravili i ustanovili da je grobex npr u slučaju vlho bio fulao za 100 posto. velika li iznenadenja za poznavatelje grobexa.
ja stvarno ne vidim kako oni misle prikupiti kapital za tng ako već u prvom koraku nude muda pod bubrege. pa banke i fondovi koji bi kao trebali uložiti u tng nisu nepismeni i znaju valjda i sami izračunati prije nego što ulože svoj novac.
ali neka, nitko nas ne tjera sudjelovati u toj pljačkaškoj konverziji. sada smo tu gdje smo zbog vozarina, ali ako one krenu, odosmo i mi. ne znam da li će i kada to biti, ali radije se okladim na oporavak svj gospodarstva, no hrvatskog. ako se to dogodi, propisi ili ne, dionica će doći na svoje