fino, znači 20.05.2014. je prvi dan trgovanja sa TNPL na MTP Fortis platformi Zagrebačke burze.
Nadajmo se da neće baš biti 250 kuna, mada kako stoje vozarine nije ni to isključeno.
Kolega, koje vozarine gledate?
Time charter ? Spot? … također napravite malo usporedbu 2013/2014
Kolega Mr. Pong,
koliko ja znam njihova tankerska flota je uglavnom na spotu a tu su trenutno jako niske cijene posebno za Suezmaxe…više na stranicama;
http://www.platou.com/dnn_site/EconomicResearch/WeeklyFreightRates.aspx
http://www.intertanko.com/Members-Information/Research-and-Projects/Research-and-Projects/Indicative-key-figures-/
http://www.koenig-cie.de/en/node/3313
Trenutna vrijednost indeksa BDTI je otprilike na nivou prošlogodišnjeg prosjeka.
Pozitivan rezultat u 2013. je ponajviše rezultat prodaje brodova a tek dijelom povećanih vozarina u drugom djelu godine.
Od visokih vozarina s početka 2014. TNPL nije imala previše koristi zbog objektivnih problema (dijelom tehničkih a dijelom geo-političkih) koje je njihov predsjednih Uprave iznio na izvanrednoj skupštini 17.03.2014.
Zbog svega navedenog gruba je procjena da je 1Q ove godine Tankerska plovila s gubitkom par mil.USD.
O željno očekivanom oporavku brodara se već poprilično dugo priča ali on nikako da dođe.
Sliči mi na priču naših političara; ‘dogodine će biti bolje’ 🙂 …a na to bi se mogao dodati ironičan komentar; ‘bolje je već bilo’ :-))
(imam TNPL..i optimist sam)
Kolega Mr. Pong,
koliko ja znam njihova tankerska flota je uglavnom na spotu a tu su trenutno jako niske cijene posebno za Suezmaxe…više na stranicama;
http://www.platou.com/dnn_site/EconomicResearch/WeeklyFreightRates.aspx
http://www.intertanko.com/Members-Information/Research-and-Projects/Research-and-Projects/Indicative-key-figures-/
http://www.koenig-cie.de/en/node/3313
Trenutna vrijednost indeksa BDTI je otprilike na nivou prošlogodišnjeg prosjeka.
Pozitivan rezultat u 2013. je ponajviše rezultat prodaje brodova a tek dijelom povećanih vozarina u drugom djelu godine.
Od visokih vozarina s početka 2014. TNPL nije imala previše koristi zbog objektivnih problema (dijelom tehničkih a dijelom geo-političkih) koje je njihov predsjednih Uprave iznio na izvanrednoj skupštini 17.03.2014.
Zbog svega navedenog gruba je procjena da je 1Q ove godine Tankerska plovila s gubitkom par mil.USD.
O željno očekivanom oporavku brodara se već poprilično dugo priča ali on nikako da dođe.
Sliči mi na priču naših političara; 'dogodine će biti bolje' 🙂 …a na to bi se mogao dodati ironičan komentar; 'bolje je već bilo' :-))
(imam TNPL..i optimist sam)
istina, taj oporavak bome se otegnuo. ali jedna i velika razlika je izmedu najavljivanog hrvatskog i svjetskog oporavka – hrvatski oporavak ovisi io grčiću i njemu sličnim, svjetski oporavak ne. prvo očekivati je znan-fan, potonje očekivati znači biti oprezni optimist. svijet nije više u recesiji, oporavak je tu, istina stidljiv, samo mi tavorimo i trpimo grčiće i ostale pisce za djecu
oporavak ili ne mene zanima što ovdje mali dioničar može očekivati od većinskog koji ga se želi riješiti … a u isto vrijeme se želi domoći jeftinijeg financiranja preko burze otvarajući navodne novu/e firmu/e
tko je jamio je jamio bi se reklo
Uf, vidim neki bi ovo jedtino kupili natrag. Kupit cete sigurno ali trebat cete otvoriti kesu. Mi koji nismo prodali trezoru ne znam zasto bi prodavali na mtp. Ja cu svoje prodavati ali ne prije nego sto uđe u crobex 🙂
oporavak ili ne mene zanima što ovdje mali dioničar može očekivati od većinskog koji ga se želi riješiti … a u isto vrijeme se želi domoći jeftinijeg financiranja preko burze otvarajući navodne novu/e firmu/e
tko je jamio je jamio bi se reklo
mali ne može ništa očekivati od većinskog baš kao što ni ja od svog trgovca, bankara, odvjetnika, dobavljača ne mogu očekivati ništa više od zakonom propisanog. nije adris ni todorić ni tankerska tu da vama uljepša dan, nego da zaradi što veću svotu novca i i stu podijeli što manjem krugu ljudi. na pravili su delist zato što se delist radi na dnu tržišta, a ipo na vrhu. to se već u vrtiću uči. nitko vas ne tjera kupiti ipo po bezobrazno visokim, ni delist po bezobrazno niskim cijenama. treba imati malo klikera, malo strpljenja i malo muda za trgovati dionicama, a ne ulijetati i izlijetati u tuđim stampedima
a tko bu to kupio od Vas tj. trgovao s 10-tak % firme .. sigurno fondovi i to indeksni … firma vrijedi puno više od trenutni 300-tinjak kuna ali nije to jedini faktor koji odlučuje o potencijalnoj kupnji ili prodaji
ako pogledate nekoliko godina unazad modus operandi je vrlo znakovit
imam i ja tnpl i glasao sam protiv tako da su mi obje opcije još neko vrijeme otvorene
budući ne znamo što budućnost donosi, možemo samo kupovati po što nižim cijenama da nas ona zaštiti od neugodnosti u budućnosti. tnpl je ogledan primjer – neizvjesna operativna i vlasnička budućnost i lijepa niska cijena. bez rizika ne ide nigdje.
Zna netko koliki nam je NAV? Ne bi se iznenadio da je blizu 2000 kn po dionici. Brodovi su danas 20% skuplji nego pred godinu dana 🙂
Konačno i BDTI okrenuo prema gore…
BDTI 21 may – 669
BDTI 20 may – 651