TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.



@Bebeto
Pojasni molim te razliku.

Pa ako imaš 25 ili 30% vlasništva imaš utjecaja na upravljanje tvrtkom nekada i puno veći od onog koji ti pripada po % vlasništva što prvenstveno zavisi od ostali suvlasnika (raspršensti itd). Ali da pojednostavim ako te TNPL postavi za direktora remontnog brdogradilišta da li ćeš se boriti zubima i noktima da ostvariš maksimalnu cijenu kada dođu na remont?

Vlasničkim brodovima popust i to je to. :-)))

Ponavljam svoje pitanje svima koji su možda uspoređivali.
Zašto je Atlanska uvijek u žiži investitorske pažnje i investitorskog tiska iako (navodno, nisam osobno računao) ima npr. dosta nepovoljniji P/E ratio od Tankerske plovidbe što ju čini skupljom dionicom?
Samo zato što su u Atlanskoj svoje papke stavili Floričić i Purko iz Aureusa? [smiley1]


Zanima me zašto se uvijek nekako više govori o ATPL, dok TNPL ostaje u sjeni? Ok, možda se radi o free floatu, međutim, P/E govori da je TNPL povoljnija prigoda za kupnju i da ima više prostora za rast od ATPL. .

Upravo zbog malog free floata nije zanimljiva velikim investitorima, a samo oni mogu manipulirati cijenom
dionice.]

[color=black][/color]

Koji target očekujete za TNPL:

– do kraja 2.mjeseca
– do kraja 1. polugodišta
– do kraja 2007.

Pozz 🙂

"If you don't know jewelry, know the jeweler." - Warren E. Buffett


Koji target očekujete za TNPL: – do kraja 2.mjeseca – do kraja 1. polugodišta – do kraja 2007.
od oka 5.000 kn; 6.000 kn; 8.000 kn (iako su neki tvrdili i puno više)

4200
5500
6900


Strawinsky: ” @Bebeto Pojasni molim te razliku. ” Pa ako imaš 25 ili 30% vlasništva imaš utjecaja na upravljanje tvrtkom nekada i puno veći od onog koji ti pripada po % vlasništva što prvenstveno zavisi od ostali suvlasnika (raspršensti itd). Ali da pojednostavim ako te TNPL postavi za direktora remontnog brdogradilišta da li ćeš se boriti zubima i noktima da ostvariš maksimalnu cijenu kada dođu na remont?

Jedini je problem sto Crnogorci prodaju vecinski paket….
Osim toga, ako jednom kupcu dajes popust bez nekog jakog opravdanja, a nemas vecinsko vlasnistvo, ostali dionicari mogu pokrenuti istragu i tuzbu.
Ukoliko imas vecinski udjel, a sebi naplacujes manje od drugih, onda:
interno) imas preljevanje unutar Grupe, pa to uopce nije vazno na razini TNPL
eksterno) ulazis u podrucje transfernih cijena i poreza na dobit, sto znaci da ce ti Porezna u obadvije zemlje visit nad glavom.

Asd, hvala na objašnjenju. Oni će međutim sigurno napraviti svoju računicu bolje i preciznije nego mi.

Nego, bilo je riječi o tome da je Tankerska jeftinija od Atlanske pri čemu je navodno problem za neki fond u likvidnosti. Što fali nekom fondu da uzme, kao npr. danas (do sada 1 mil. kuna prometa) kakvih 200-300 komada ili pak kupuje po nekoliko puta i dođe do nekoliko milijuna? Ok, to nije Dalekovod (koji usput rečeno IMHO kreće uvis) gdje možeš u hipu napraviti promet od 10 milijna kuna, ali i nešto manji udio znači valjda nešto u poftfelju fonda, pogotovo ako je profitabilan i ima dobru perspektivu. Osim toga, s rastom cijene se povećavaju i uloženi kunski iznosi…

Ja osobno mislim da to nema bas veze.
Vidi PBZ, ZABA, BELJE, PTKM, i slicne firme… Free floata ko u prici 🙂

Sta je kolege; racunate zaradu, pa ne stignete pisati [smiley1]

Čim sam prestao pisati ode…………….pa ću tako i nastaviti.

Molim moderatora da ovaj post hitno prebaci na temu bez cenzure.

ljepo je ovo gledati, a godišnje izvješće nam tek sljedi….[smiley2]

New Report

Close