Pa ako imaš 25 ili 30% vlasništva imaš utjecaja na upravljanje tvrtkom nekada i puno veći od onog koji ti pripada po % vlasništva što prvenstveno zavisi od ostali suvlasnika (raspršensti itd). Ali da pojednostavim ako te TNPL postavi za direktora remontnog brdogradilišta da li ćeš se boriti zubima i noktima da ostvariš maksimalnu cijenu kada dođu na remont?
Vlasničkim brodovima popust i to je to. :-)))
Ponavljam svoje pitanje svima koji su možda uspoređivali.
Zašto je Atlanska uvijek u žiži investitorske pažnje i investitorskog tiska iako (navodno, nisam osobno računao) ima npr. dosta nepovoljniji P/E ratio od Tankerske plovidbe što ju čini skupljom dionicom?
Samo zato što su u Atlanskoj svoje papke stavili Floričić i Purko iz Aureusa? [smiley1]
Zanima me zašto se uvijek nekako više govori o ATPL, dok TNPL ostaje u sjeni? Ok, možda se radi o free floatu, međutim, P/E govori da je TNPL povoljnija prigoda za kupnju i da ima više prostora za rast od ATPL. .
Upravo zbog malog free floata nije zanimljiva velikim investitorima, a samo oni mogu manipulirati cijenom
dionice.]
Koji target očekujete za TNPL:
– do kraja 2.mjeseca
– do kraja 1. polugodišta
– do kraja 2007.
Pozz 🙂
Koji target očekujete za TNPL: – do kraja 2.mjeseca – do kraja 1. polugodišta – do kraja 2007.
Strawinsky: ” @Bebeto Pojasni molim te razliku. ” Pa ako imaš 25 ili 30% vlasništva imaš utjecaja na upravljanje tvrtkom nekada i puno veći od onog koji ti pripada po % vlasništva što prvenstveno zavisi od ostali suvlasnika (raspršensti itd). Ali da pojednostavim ako te TNPL postavi za direktora remontnog brdogradilišta da li ćeš se boriti zubima i noktima da ostvariš maksimalnu cijenu kada dođu na remont?
Jedini je problem sto Crnogorci prodaju vecinski paket….
Osim toga, ako jednom kupcu dajes popust bez nekog jakog opravdanja, a nemas vecinsko vlasnistvo, ostali dionicari mogu pokrenuti istragu i tuzbu.
Ukoliko imas vecinski udjel, a sebi naplacujes manje od drugih, onda:
interno) imas preljevanje unutar Grupe, pa to uopce nije vazno na razini TNPL
eksterno) ulazis u podrucje transfernih cijena i poreza na dobit, sto znaci da ce ti Porezna u obadvije zemlje visit nad glavom.
Asd, hvala na objašnjenju. Oni će međutim sigurno napraviti svoju računicu bolje i preciznije nego mi.
Nego, bilo je riječi o tome da je Tankerska jeftinija od Atlanske pri čemu je navodno problem za neki fond u likvidnosti. Što fali nekom fondu da uzme, kao npr. danas (do sada 1 mil. kuna prometa) kakvih 200-300 komada ili pak kupuje po nekoliko puta i dođe do nekoliko milijuna? Ok, to nije Dalekovod (koji usput rečeno IMHO kreće uvis) gdje možeš u hipu napraviti promet od 10 milijna kuna, ali i nešto manji udio znači valjda nešto u poftfelju fonda, pogotovo ako je profitabilan i ima dobru perspektivu. Osim toga, s rastom cijene se povećavaju i uloženi kunski iznosi…
Ja osobno mislim da to nema bas veze.
Vidi PBZ, ZABA, BELJE, PTKM, i slicne firme… Free floata ko u prici 🙂
Čim sam prestao pisati ode…………….pa ću tako i nastaviti.
Molim moderatora da ovaj post hitno prebaci na temu bez cenzure.