TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Nije točno da nitko iz Top10 nije prodavao. Raiffeisen skrbnički je prodavao, krenuo je u rasprodaju 24.01. kada je i ispao iz Top10. Na taj je dan objavljen i poziv na GS, odnosno informacija o delistiranju, tako da je on zaslužan za ovo zakucavanje cijene.

Volio bih znati tko se nalazi iza tog skrbničkog, kao uostalom i iza RBA skrbničkog koji je prije par mjeseci izašao iz Top10 (a ulazili su otprilike u isto vrijeme), pa i onaj PBZ koji je bio na 2. mjestu i cijelu prošlu godinu ubijao cijenu.
No ovaj zadnji je posebno zanimljiv jer mu se evo žurilo izać pa i po cijeni značajno nižoj od cijene otkupa dionica. Koji su tu motivi i o čijim je parama a čijim interesima riječ možemo samo nagađati. Ako netko zna može na PM.

Nešto slično ovakvom iskrcaju je bilo na IPKK krajem 2012.g. kada je nekoliko (2-3) skrbnika iz Top10 izlazilo jedan za drugim. Cijena je pala sve do 115 kn da bi nakon toga krenuo snažan rast. Čudnim igricama često ovdje svjedočimo.
Čiji su novci, a čiji interesi u pitanju i ima li tu kakvog sukoba interesa, to se ja pitam?

Izvješće odlično…šteta što firma ima takvu upravu…sretno svima koji su ostali..

A BALVANA!!! :) :) :)

Evo ugodnog iznenađenja!

Iz minusa 500 i nešto milja u plus 35 milja!

ukratko.

lp

[b]MOŽE LI BOLJE ?![/b]


Evo ugodnog iznenađenja!

Iz minusa 500 i nešto milja u plus 35 milja!

ukratko.

lp

prodaš brod i prikažeš dobit, stvarno uspjeh


prodaš brod i prikažeš dobit, stvarno uspjeh

pa da, u čemu je problem? vrijednost brodovima je porasla u međuvremenu. odličan posao!



Evo ugodnog iznenađenja!

Iz minusa 500 i nešto milja u plus 35 milja!

ukratko.

lp

prodaš brod i prikažeš dobit, stvarno uspjeh
[/quote]

uspjeh zdrave pameti i poslovne logike – imovina koja više košta, no što donosi se prodaje i novac preusmjerava u dobitonosnu imovinu. zna svaki seljak. osim onih koji prime poticaje pa umjesto da oblože gospodarske zgrade fasadom koju će otplatiti od ušteda energije, oni kupe mercedasa da se vozaju selom. takvih seljaka nam je pun državni sektor, zato i jesmo tu gdje jesmo – svoju svaku kunu pazimo, a državne bacamo kroz prozor

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

ovo je za svjeske anale – ebitda veća od tržišne kapitalizacije

P/EBITDA 0,63 4/13

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

Da, izvješće je sasvim solidno, ali s obzirom da je trenutno glavna tema na TNPL delistiranje i ono što slijedi, evo isječak s druge stranice izvješća:

Zbog prilagođavanja promjenama na tržištu, Društvo mijenja svoj poslovni model i okreće se ulagačkom kapitalu u cilju razvoja Društva. Kako je većinski vlasnik Društva Zaklada u korist zaposlenika, Društvo ne može upisivati novi kapital i izdavati nove dionice, stoga će se izravno ulaganje vanjskih ulagača u Društvo osigurati kroz nova trgovačka društva unutar grupe koja će kotirati na burzama i koja će moći bez ograničenja prikupljati ulagački kapital.

Kao i u pojašnjenju na njihovom webu i ovdje se koristi množina “burzama”. Ne vjerujem da pritom misle na sarajevsku, beogradsku, pa ni crnogorsku.

Na ZSE se brodari trže po značajno nižoj cijeni od brodara na stranim burzama, koji se u pravilu trže oko pa i preko NAV-a.
No po sadašnjoj cijeni TNPL reklo bi se da su ljudi zadovoljni na ZSE i da ih ne zanima mogućnost da njihov kapital dobije zelenu kartu i ode za njih radit u Ameriku. To je tako jer se valjda ne žele odreći svoje bijede i prava na kukanje.

Meni se čini da je listanje na stranoj burzi poprilično realna mogućnost. Možda je veće pitanje u kojem roku bi se to desilo, a pitanje svih pitanja je kakvi će biti uvjeti zamjene sadašnjih dionica za dionice nove kompanije, sa prikačenom opcijom zelene karte?

Dragi kolega Smootko,

Vaše pisanje je zbilja ‘melem za dušu’ nama ‘tankerašima’ 🙂

A glede ‘nagradnog pitanja’ iz zadnjeg pasusa imam prijedlog, osnivanje udruge malih dioničara koji bi onda ipak imali određenu težinu u pregovorima s Upravom a u slučaju ev potrebe za pravnom pomoći mogli bi podjeliti troškove.
Samo nisam baš siguran koliko ima onih koji misle ‘dugoročno’ držati dionicu.
Oni koji se tu prepoznaju neka mi se slobodno jave na PM s prijedlozima.

Ja sam u ZG i svakako idem na skupštinu.

neznam da li je tko uočio izvještaj za 4Q_2013. na engleskom na njihovoj stranici
http://www.tankerska.hr/hr/novosti

To je svakako nešto novo za njih a moglo bi se protumačiti kao pokušaj da se malo ‘reklamiraju’ kod stranih investitora i bonitetnih agencija..bez obzira što je riječ o obrascu TFI-POD.


Da, izvješće je sasvim solidno, ali s obzirom da je trenutno glavna tema na TNPL delistiranje i ono što slijedi, evo isječak s druge stranice izvješća:

Zbog prilagođavanja promjenama na tržištu, Društvo mijenja svoj poslovni model i okreće se ulagačkom kapitalu u cilju razvoja Društva. Kako je većinski vlasnik Društva Zaklada u korist zaposlenika, Društvo ne može upisivati novi kapital i izdavati nove dionice, stoga će se izravno ulaganje vanjskih ulagača u Društvo osigurati kroz nova trgovačka društva unutar grupe koja će kotirati na burzama i koja će moći bez ograničenja prikupljati ulagački kapital.

Kao i u pojašnjenju na njihovom webu i ovdje se koristi množina "burzama". Ne vjerujem da pritom misle na sarajevsku, beogradsku, pa ni crnogorsku.

Na ZSE se brodari trže po značajno nižoj cijeni od brodara na stranim burzama, koji se u pravilu trže oko pa i preko NAV-a.
No po sadašnjoj cijeni TNPL reklo bi se da su ljudi zadovoljni na ZSE i da ih ne zanima mogućnost da njihov kapital dobije zelenu kartu i ode za njih radit u Ameriku. To je tako jer se valjda ne žele odreći svoje bijede i prava na kukanje.

Meni se čini da je listanje na stranoj burzi poprilično realna mogućnost. Možda je veće pitanje u kojem roku bi se to desilo, a pitanje svih pitanja je kakvi će biti uvjeti zamjene sadašnjih dionica za dionice nove kompanije, sa prikačenom opcijom zelene karte?

Ako tko na skupštini spomene London idemo mi na 1300 za par dana 🙂 Ipak je NAV ako se dobro sjećam 1800-1900 Kn a tamo će tankerska toliko vrijediti. Ovo bi mogla biti dionica godine ako uprava zna što radi.

mislite nova dionica jer se ova povlaci s burze…?


Da, izvješće je sasvim solidno, ali s obzirom da je trenutno glavna tema na TNPL delistiranje i ono što slijedi, evo isječak s druge stranice izvješća:

Zbog prilagođavanja promjenama na tržištu, Društvo mijenja svoj poslovni model i okreće se ulagačkom kapitalu u cilju razvoja Društva. Kako je većinski vlasnik Društva Zaklada u korist zaposlenika, Društvo ne može upisivati novi kapital i izdavati nove dionice, stoga će se izravno ulaganje vanjskih ulagača u Društvo osigurati kroz nova trgovačka društva unutar grupe koja će kotirati na burzama i koja će moći bez ograničenja prikupljati ulagački kapital.

Kao i u pojašnjenju na njihovom webu i ovdje se koristi množina "burzama". Ne vjerujem da pritom misle na sarajevsku, beogradsku, pa ni crnogorsku.

Na ZSE se brodari trže po značajno nižoj cijeni od brodara na stranim burzama, koji se u pravilu trže oko pa i preko NAV-a.
No po sadašnjoj cijeni TNPL reklo bi se da su ljudi zadovoljni na ZSE i da ih ne zanima mogućnost da njihov kapital dobije zelenu kartu i ode za njih radit u Ameriku. To je tako jer se valjda ne žele odreći svoje bijede i prava na kukanje.

Meni se čini da je listanje na stranoj burzi poprilično realna mogućnost. Možda je veće pitanje u kojem roku bi se to desilo, a pitanje svih pitanja je kakvi će biti uvjeti zamjene sadašnjih dionica za dionice nove kompanije, sa prikačenom opcijom zelene karte?

Ako tko na skupštini spomene London idemo mi na 1300 za par dana 🙂 Ipak je NAV ako se dobro sjećam 1800-1900 Kn a tamo će tankerska toliko vrijediti. Ovo bi mogla biti dionica godine ako uprava zna što radi.

[/quote]

New Report

Close