TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

hoće, pa valjda zato i kupujemo, i ne samo to

Nisam siguran.
Zapravo, mislim da je nemoguce da mozes vise zaradivati na remontu brodova nego na prijevozu nafte i automobila.

Sta je, ima se para pa svrbe dlanovi? Glavno da se kupuje… k’o Pliva 🙂
Ako TNPL ne zna sto ce s kesom, neka ga vrati dionicarima kroz share buy-back.

Mislim da namjerno izvlačiš krive zaključke. Samo nastavi.

[smiley9][smiley7] Japanski TSUNEISHI najavio ‘neku vrstu’ suradnje sa hrvatskim kompanijama! U medjuvremenu su u Lencu bili posjetitelji s kosim ocima. Mislim da sad znam i o kojoj se kompaniji radi.

Ja svoje povlacim iz prodaje. Hvala svima koji ste mi savjetovali kupnju po 3800.

Ne; uopce.

Samo mi nije jasno zasto je bolje kupiti brodogradiliste nego neku drugu transportnu kompaniju ili brod. To je sve. Ako ti znas odgovor, i zelis ga podijeliti, molim te. Ja zbilja ne znam cinjenice o ekonomicnosti odrzavanja broda, odnosno cijenu kupovine brodogradilista.

Moje iskustvo je da nesto ne treba kupiti nesto samo zato sto je jeftino… jer se puni troskovi pokazu kasnije u fazi integracije/vodenja firme.

zanimljiv clanak: http://www.pincom.biz/vjesnik/opsirnije.asp?id=5459&rub=komentar

@ASD:

Niti ja ne znam točnu računicu u konkretnom slučaju, ali između redaka se može načuti da će remont biti profitabilna stvar kad se dovede u red. (Predstavnik sindikata V. Lenca u Novom je listu dao izjavu kako će Lenac za onoga tko uloži u njega biti “zlatna koka”, eh sad, valjda čovjek zna što govori…)

Druga stvar je servisiranje vlastitih brodova.

Treća da vozarine osciliraju (trenutačno su povoljne, ali što će biti npr. za 2 godine? Možda još bolje, a možda i neće.) pa nije loše imati nešto na što se možeš uvijek osloniti. Bile vozarine visoke ili niske, remont i održavanje će se morati izvršiti. Tankerska uz to čini iskorak u turizam (Ninsko blato), vjerojatno iz sličnih pobuda diverzifikacije vlastita portfelja.

Ma ovdje je s fundamentima sve jasno. Onako čisto špekulativno, danas TNPL očekujem , onako za kraj tjedna na 4.500 kuna

Stravinsky:
Interes Sindikata je pocesto u suprotnosti s interesima investitora/dinicara
Servisiranje vlastitih brodova u vlastitiom brodogradilistu – OK, to je preljevanje novaca iz jedne firme u drugu unutar Grupe; sto znaci da jedino ima smisla ukoliko je usteda na remontu unutar Grupe po realnoj cijeni dovoljno velika da u razumnom roku (recimo 5-7 godina) otplati investiciju u brodogradiliste (kupovna cijena + dodatne investicije).
Diverzifikacija – OK kao ideja. Naime, istrazivanja McKinseya pokazuju da su najuspjesnjije kompanije na svijetu “umjereno” diverzificirane. Transport, turizam, brodogradiliste(a)… strategija ili oportunizam?

Stock:
Slazem se. Ovo je najpodcjenjenija, likvidna i profitabilna firma u HR.


Stravinsky:
Interes Sindikata je pocesto u suprotnosti s interesima investitora/dinicara
Servisiranje vlastitih brodova u vlastitiom brodogradilistu – OK, to je preljevanje novaca iz jedne firme u drugu unutar Grupe; sto znaci da jedino ima smisla ukoliko je usteda na remontu unutar Grupe po realnoj cijeni dovoljno velika da u razumnom roku (recimo 5-7 godina) otplati investiciju u brodogradiliste (kupovna cijena + dodatne investicije).

Jedna je računica ako si 100% vlasnik, a sasvim druga ako imaš 30% a vučeš benefite kao vlasnik.

Zanima me zašto se uvijek nekako više govori o ATPL, dok TNPL ostaje u sjeni? Ok, možda se radi o free floatu, međutim, P/E govori da je TNPL povoljnija prigoda za kupnju i da ima više prostora za rast od ATPL.


@Bebeto
Pojasni molim te razliku.

Ja se ne bojim za Tankersku.Najdraža od svih u kojima sam ikad bio.98% zarađuju na stranom tržištu.Imaju prejaku flotu.Atlanska im nije ni do j…a.

Molim Vas da ne ocjenjujete moje glupe komentare jer bi ja sam sebi dao nulu da mogu

New Report

Close