TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

@ graditelj

Sve je dobro razloženo, samo si računao krivi P/B, on je na ovoj cijeni 0,21 (ovo ja inače zovem besplatna podjela dionica).
Kad se izloži plan i omjer znat ćemo dali mjenjati ili držati.
Ispod omjera najmanje 10 novih za jednu staru, neću razmatrati ponudu.

A staru neću nikome prodat ispod 0,75 P/B, cca 1100 kn.

Ljudi, drugim riječima po meni možemo kupiti trenutno za 320 živih kuna 1500
temeljnog kapitala u novoj firmi jer očito se nova firma neće prodavati za 20% temeljnjog kapitala. Nećemo prodavati brod za 20% vrijednosti? Ogromna je razlika trenutno između tržišne i knjigovodstvene vrijednosti u TNPL-R-A dok će druga firma trebati biti na booku u početku, drugo mi nema smisla.

graditelj, dobro razmišljanje

ključ svega je omjer – pri sadašnjoj cijeni mi za 0,21 kn kupujemo 1 kn kapitala, dakle skoro 5 puta više. sumnjam da će biti toliki diskont, ali moze i samo 2,5 puta.

ili se radi procjena imovine, npr pri spajanju jad luksuznih hotela i hotela cavtata je to napravljeno – dionica cavtat vrijedi x, dionica jlh vrijedi x kroz 5, dakle za svaku cavtat 5 jlh. koliko vrijedi tnpl krodz broj dionica (fer vrijednost, procijenjena od sudskog vještaka, nakon one drastične revalorizacije, knjige prilično dobro odražavaju realnost, ne bi trebalo biti 100 milja iznenadenja). koliko vrijedi nova tnpl kroz broj dionica i ako tnpl vrijedi 1000 kn, a nova tnpl 200 kn, zna se koliko puta valja umnožiti 200 za doćido 1000.

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

Ono što bi bilo transparentno je slijedeće:
U onom mom gore prvom scenariju je sva jasno i nema upitnika.

U drugom , vjerojatnijem scenariju, pretpostavimo da se TNPL podjeli na 3 firme. Firmu A, B i C.

Aktivu je lako podijelit. Tebi taj brod , toliki udio u zgradi itd….
Tu se utvrdi koliko svaka firma ima udio u Aktivi. Npr: Firma A 56%, firma B 34%, firma C 10%.

Pasivu bi trebalo djeliti na način da se ukupni dug podjeli u istim omjerima, kao i ukupni Kapital i Rezerve.

Na kraju, pod ovim omjerima imatelj 100 dionica TNPL bi iste trebao moći zamjeniti za 56 dionica firme A, 34 dionice firme B i 10 dionica firme C.

graditelj..dobro ste to namirisali…ova cijena je jeftina, a buduci da su sture informacije u medijima nebi se cudio da bude tak nesto..jos nas male dionicare “umiruju”…


Ono što bi bilo transparentno je slijedeće:
U onom mom gore prvom scenariju je sva jasno i nema upitnika.

U drugom , vjerojatnijem scenariju, pretpostavimo da se TNPL podjeli na 3 firme. Firmu A, B i C.

Aktivu je lako podijelit. Tebi taj brod , toliki udio u zgradi itd….
Tu se utvrdi koliko svaka firma ima udio u Aktivi. Npr: Firma A 56%, firma B 34%, firma C 10%.

Pasivu bi trebalo djeliti na način da se ukupni dug podjeli u istim omjerima, kao i ukupni Kapital i Rezerve.

Na kraju, pod ovim omjerima imatelj 100 dionica TNPL bi iste trebao moći zamjeniti za 56 dionica firme A, 34 dionice firme B i 10 dionica firme C.

mislim da se neće dijeliti sadašnja firma nego će se formirati nove firme za nove brodove koji se naruče? a mislim da nitko iz Tankerske neće mijenjati svojih 1500 kn knjigovodstvene vrijednosti za dionice nove firme po tržišnoj vrijednosti. Po meni kuna vlasničkog kapitala u TNPL može jedino postati Kuna vlasničkog kapitala u novom društvu.

Ako koga zanima, meni se čini da će ovo bit dobro. Štoviše, trenutno me brine a šta ako ipak odustanu od toga. Stoga vas molim nemojte biti pretjerano naporni i agresivni prema njima oko ovoga da se ne predomisle. :):



Ono što bi bilo transparentno je slijedeće:
U onom mom gore prvom scenariju je sva jasno i nema upitnika.

U drugom , vjerojatnijem scenariju, pretpostavimo da se TNPL podjeli na 3 firme. Firmu A, B i C.

Aktivu je lako podijelit. Tebi taj brod , toliki udio u zgradi itd….
Tu se utvrdi koliko svaka firma ima udio u Aktivi. Npr: Firma A 56%, firma B 34%, firma C 10%.

Pasivu bi trebalo djeliti na način da se ukupni dug podjeli u istim omjerima, kao i ukupni Kapital i Rezerve.

Na kraju, pod ovim omjerima imatelj 100 dionica TNPL bi iste trebao moći zamjeniti za 56 dionica firme A, 34 dionice firme B i 10 dionica firme C.

mislim da se neće dijeliti sadašnja firma nego će se formirati nove firme za nove brodove koji se naruče? a mislim da nitko iz Tankerske neće mijenjati svojih 1500 kn knjigovodstvene vrijednosti za dionice nove firme po tržišnoj vrijednosti. Po meni kuna vlasničkog kapitala u TNPL može jedino postati Kuna vlasničkog kapitala u novom društvu.

[/quote]

zato i postoji maržasigurnosti – što god bude, mi smo 5 puta ispod booka. ako uspiju iskemijati da odu i i spod toga, svaka čast. pokušat će oni ušićariti i proći što jeftinije, ali cijena je dovoljno niska da opravdava taj rizik

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

90% onih što se ovdje kunu u dugoročnost ostanka u TNPL prodat će dionice prije skupštine ili najkasnije nakon toga po pondeiranom prosjeku,tako da su ova zaklinjanja na vjernost upravi i dragom vođi direktoru baš smiješna

ruku na srce, tko želi imati dionice firme koje ne može u svakom trenutku prodati na burzi kad mu zatreba lova??? pa 90% ovih što pišu su burekđije ili u najboljem slučaju odojčari i ne pada im na pamet čamiti ovdje 2-3 godine…

nije mi cilj nekoga na nešto uvjeravati, ali znate i sami da je to tako.
ekipa, čujemo se za 2 mjeseca [emo_cool]

@pamik
Ja ti mogu dat i svoj OIB pa gledaj danas i nakon skupstine da vidis jesam li proda.

Uvik ɐɹʇuoʞ ! Sitne duše mogu da mi puše!!!

Ti si u ostalih 10%


Ti si u ostalih 10%

Otpisani.

Uvik ɐɹʇuoʞ ! Sitne duše mogu da mi puše!!!

New Report

Close