TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

ma frajer ga je vrhunski parkir`o …

Barona za moderatora a šefa za direktora ... moji postovi nisu nagovor na kupnju ili prodaju vrijednosnica

dobre, dapače izvrsne vijesti. paničarili svi bezveze

Tankerska povlači dionice s burze i osniva novu tvrtku
Burze 27.1.2014. 19:42 Ante Pavić

2
0

Bankarski krediti svjetskim brodarima postaju sve skuplji pa Tankerska svoj razvoj želi temeljiti na ulagačkom kapitalu.
U svojoj imovini novoosnovana tvrtka imat će i brodove/Nel Pavletić/PIXSELL
U svojoj imovini novoosnovana tvrtka imat će i brodove/Nel Pavletić/PIXSELL

Zadarska Tankerska plovidba objavila je da povlači svih 626.385 dionica sa Zagrebačke burze što je uznemirilo male dioničare tog najvećeg hrvatskog brodara.

Iz Tankerske plovidbe umiruju ih da neće biti na gubitku niti će doći do značajnijih posljedica jer se Tankerska plovidba nakon toga sprema osnovati novu tvrtku koju će za dva do tri mjeseca izlistati na Zagrebačkoj burzi. Stoga mali dioničari imaju tri mogućnosti: zadržati dionice Tankerske plovidbe, tražiti otkup dionica od strane Tankerske ili tražiti zamjenu svojih dionica s dionicama u novom društvu. Tankerska plovidba na početku će biti 100-postotni vlasnik nove tvrtke, nakon čega će ulagačima ponuditi ulaganje u kompaniju.

U brodaru kažu da zbog prilagođavanja promjenama na tržištu mijenjaju svoj poslovni model te kreiraju trgovačka društva unutar svoje grupe koja će biti kotirana na burzama i koja će moći bez ograničenja prikupljati ulagački kapital. Bankarski krediti brodarima diljem svijeta postali su nepovoljni, skuplji i restriktivniji na način da banke sada financiraju svega 50 do 60 posto nabavne cijene brodova, dok se prije taj omjer kretao oko 80 posto. Pa Tankerska plovidba za svoj razvoj želi koristiti ulagački kapital. Kako je većinski vlasnik brodara Zaklada u korist zaposlenika koja je stvorena da se brodar zaštiti od neprijateljskog preuzimanja u vrijeme sumnjivih privatizacija, društvo ne može upisivati novi kapital i izdavati nove dionice, čime je onemogućeno izravno ulaganje u njega pa su rješenje pronašli u otvaranju novih tvrtki u kojima će u većoj mjeri moći sudjelovati vanjski ulagači.

Objašnjavaju da su dionice s kojima se, kako kažu, minimalno trgovalo, povukli s burze da bi se izbjegla konfuzija između dva slična društva, konkurencija između njihovih dionica te smanjili dvostruki troškovi kotiranja na burzi i nepotrebno dvostruko administriranje. Društvo čije će dionice biti izlistane na Zagrebačkoj burzi u svojem nazivu će također nositi “Tankerska”, a računaju i na mirovinske fondove. Nova tvrtka će u svojoj imovini imati brodove, a prvi će u novu tvrtku ući brod koji se za Tankersku plovidbu gradi u Južnoj Koreji. U Tankerskoj najavljuju da će brod, čiji će suvlasnici biti ulagači u razmjeru svojeg ulaganja te će sudjelovati u njegovim prihodima, biti tek prvi u nizu. Naime, u svijetu se pojavila potreba obnove flote modernim, štedljivim i ekološki prihvatljivim brodovima koji će biti sve traženiji na brodarskom tržištu zasićenim starijim konvencionalnim brodovima. Plan je da u budućnosti svoje dionice izlistaju i na nekim od velikih inozemnih burzi.

tko je prodao u panici, nije se baš proslavio

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...


Brod pun malih dioničara Tankerske u video prilogu
http://www.tportal.hr/lifestyle/autozona/311988/Jeste-li-ikad-vidjeli-nasukavanje-broda-u-rezalistu.html

stock, pročitajte malo vijesti na poslovnom. na tankerskoj se nitko nije nasukao, ali oni koji su se iskrcali sad mogu mahati u prolazu.

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

zanimljivo , plan drzi vodu , normalno ako uprava ima posteen namjere prema sadasnjim malim dionicarima.
Sve dionice nisam prodao i razmislajm kao i flyer , biti ce zanimljivo , ko ce znati sta se iza brda valja.
A , ko ne riskira ne profitira , sretno svima

najvrednije stvari u životu su besplatne

Iza brda se valja brisanje 2. mirovinskog stupa, a ovi trabunjaju o ulozima mirovinaca u novoj firmi. Stvarno zašto nitko ne piše o planu zamrzavanja uplata u 2. mirovinski stup i posljedicama istog???


Iza brda se valja brisanje 2. mirovinskog stupa, a ovi trabunjaju o ulozima mirovinaca u novoj firmi. Stvarno zašto nitko ne piše o planu zamrzavanja uplata u 2. mirovinski stup i posljedicama istog???

zašto bi itko o tome pisao na tnpl temi. kolega stock, mutite vi malo, a. samo mutite. tresla se brda, rodio se miš. tnpl nigdje ne ide, a i mi nigdje ne idemo jer mi jesmo u hrv, ali naši poslovni izgledi su noć i dan jer mi ne radimo za hrv, nego za kineze, amere i slične tipove.

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

Društvo čije će dionice biti izlistane na Zagrebačkoj burzi u svojem nazivu će također nositi “Tankerska”, a računaju i na mirovinske fondove. Nova tvrtka će u svojoj imovini imati brodove, a prvi će u novu tvrtku ući brod koji se za Tankersku plovidbu gradi u Južnoj Koreji.

Znači mjenjat ćete dionice TNPL za dionice novoosnovane tvrtke koja će za početak imati jedan brod i računati na, citiram, mirovinske fondove u trenutku kad će uplate u 2.stup, gotovo je sigurno, biti ukinute.

Evo možda zbog ovog bi o tome trebalo pisati i na temi TNPL. Jedini koji mutite ste vi koji ste ostali zamućeni u netransparentnosti Tankerske.

i bolje je da zamrznu mirovince. pa kakvu su korist oni napravili za tržište, a posredno i za nas njihove članove? dapače… sramota!


Tankerska plovidba na početku će biti 100-postotni vlasnik nove tvrtke, nakon čega će ulagačima ponuditi ulaganje u kompaniju.

Dakle, postoje 2 opcije:
1.) Tankerska = Nova Tnkerska
2.) Tankerska = Nova Tankerska + još nešto.

U prvoj opciji rast dionica nove firme povlači za sobom proporcionalan rast dionice Tankerske.

U drugoj opciji rast dionica nove firme povlači za sobom također rast dionica Tankerske.

Naravno, stvar je identična za pad.



Tankerska plovidba na početku će biti 100-postotni vlasnik nove tvrtke, nakon čega će ulagačima ponuditi ulaganje u kompaniju.

Dakle, postoje 2 opcije:
1.) Tankerska = Nova Tnkerska
2.) Tankerska = Nova Tankerska + još nešto.

U prvoj opciji rast dionica nove firme povlači za sobom proporcionalan rast dionice Tankerske.

U drugoj opciji rast dionica nove firme povlači za sobom također rast dionica Tankerske.

Naravno, stvar je identična za pad.
[/quote]

treba sad vidjeti kako bi se radila zamjena dionica. ako sam dobro skužio, dolazi novi brod, ide u novu firmu kao temeljni kapital.

u prvom trenutku u aktivi je novi brod, u pasivi recimo dug prema tankerskoj i temeljnji kapital koji se recimo odnosi na udio koji je platila tankerska za taj brod, recimo 51%. nakon toga prodajemo dionice investitorima i povećavamo K&R a smanjujemo dug. ako prodamo svih 49% dionica praktički nova firma nema dug, sav kapital je vlasnički.

Ako tako gledamo onda je jedino moguće da se 1 kn temeljnog kapitala prodaje za 1 Kn (ne znam da li je moguć kakav diskont?) pa to znači da je tržišna vrijednost firme kćeri jednaka knjigovodstvenoj vrijednosti ili tu negdje.

TNPL-R-A je sada tržišno na 0.25 booka. Treba vidjeti po čemu bi se radila zamjena dionica? Po meni jedino po booku ima smisla. Time bi se nama isplatilo zamijeniti dionice jer bi dobili x4 tržišnu vrijednost u novoj firmi za isti kapital?

Ako bi se mijenjalo po trzisnoj vrijednosti onda je po meni bolje ostati dioničar TNPL-R-A?

Da čujem razmišljanja?

Slažem se s Vama sto posto

Po logici stvari, radnici – vlasnici – zaklada…
pa nitko ne vjeruje da će oni ostati zakinuti
pa ni centa
bog je prvo sebi bradu stvorio

beti



Tankerska plovidba na početku će biti 100-postotni vlasnik nove tvrtke, nakon čega će ulagačima ponuditi ulaganje u kompaniju.

Dakle, postoje 2 opcije:
1.) Tankerska = Nova Tnkerska
2.) Tankerska = Nova Tankerska + još nešto.

U prvoj opciji rast dionica nove firme povlači za sobom proporcionalan rast dionice Tankerske.

U drugoj opciji rast dionica nove firme povlači za sobom također rast dionica Tankerske.

Naravno, stvar je identična za pad.
[/quote]

treba sad vidjeti kako bi se radila zamjena dionica. ako sam dobro skužio, dolazi novi brod, ide u novu firmu kao temeljni kapital.

u prvom trenutku u aktivi je novi brod, u pasivi recimo dug prema tankerskoj i temeljnji kapital koji se recimo odnosi na udio koji je platila tankerska za taj brod, recimo 51%. nakon toga prodajemo dionice investitorima i povećavamo K&R a smanjujemo dug. ako prodamo svih 49% dionica praktički nova firma nema dug, sav kapital je vlasnički.

Ako tako gledamo onda je jedino moguće da se 1 kn temeljnog kapitala prodaje za 1 Kn (ne znam da li je moguć kakav diskont?) pa to znači da je tržišna vrijednost firme kćeri jednaka knjigovodstvenoj vrijednosti ili tu negdje.

TNPL-R-A je sada tržišno na 0.25 booka. Treba vidjeti po čemu bi se radila zamjena dionica? Po meni jedino po booku ima smisla. Time bi se nama isplatilo zamijeniti dionice jer bi dobili x4 tržišnu vrijednost u novoj firmi za isti kapital?

Ako bi se mijenjalo po trzisnoj vrijednosti onda je po meni bolje ostati dioničar TNPL-R-A?

Da čujem razmišljanja? Nekako mi se čini da bi uskoro moglo biti super profitabilno biti dioničar TNPL-R-A

New Report

Close