TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Odlično je ovo glede imovine. Što znače konkretno ove vozarine izražene u godišnjoj dobiti? Možeš li izračunati okvirno?

mogu, s obzirom da su iznimno dobro i jeftino ugovorili gradnju sva ova tri suezmaksa i trošak kredita im je nizak, po mojim procjenama neto profit prosječno po brodu u jednoj godini im je cca 10mil USD, ovisi je li brod u najmu ili na slobodnom tržištu, inače vozarine na tom tržištu jako variraju u toku jedne godine, pa je ovo jedna približna računica, ali da su iznimno profitabilni to je sigurno

Današnji Novi list objavio:

Deset milijuna dolara za Dok 11

RIJEKA – Glavni povjerenik Sindikata metalaca »Lencu« Damir Bačinović izvijestio je jučer na konferenciji za novinare u Martinšćici da su Uljanik i Tankerska plovidba ovaj utorak potpisali ugovor o partnerstvu, prema kojim se zadarska brodarska kuća obvezala odmah po izlasku iz stečaja »Lenca« uložiti 10 milijuna dolara u obnovu Doka 11. …

Još kad objave rezultate za 2006. i 1Q 2007. ode to nezaustavljivo na realnu cijenu.
Pod realnom cijenom ne podrazumjevam ništa što ne počinje sa 5…,.. kn

A na kraju priče slijedi i dividenda
[smiley2][smiley2][smiley2]

Nego zna li netko kako stoje vozarine na Mediteranu zadnji mjesec dana?
Ajde netko iz Tankerske, dajte nam graf vozariana od Nove godine po brodovima, da se malo veselimo [smiley2]

Koliko sam uspio pregledati grafove ovo je dosada najveca razina vrijednosti(cijena) vjerujem da ce jos neko vrijeme rasti[smiley9]

VUK DLAKU MJENJA A ĆUD NIKADA


stock: ” Ima još nešto o čemu nisam htio pisati jer sam pokušao dokupiti jeftinije. Vjerujem da je to noga u guzicu koja će je napokon gurnuti preko 4.200 kuna i to u hipu. ” (…) Što se likvidnost tiče, istina je da nije neka posebna što po mojem mišljenju znači da se imatelji dionica suzdržavaju prodaje jer kalkuliraju s (dosta) višim cijenama. Kad cijena bude 20-30% viša, bit će svega…pa i likvidnosti…
Najljepše je citirati samoga sebe.
[smiley2] Stock se tužio da nema likvidnosti. Pa evo je. Svakim danom sve više cijene, a time i prostor za ulazak većih igrača. Na susjednom forumu se može pročitati kako će i Austrijanci (RBA) u svoj investicijski certifikat uvrstiti naša dva brodara (ATPL i TNPL). Kao što sam najavio, idemo prema novim rekordima, dosta višim cijenama koje će TNPL konačno dovesti na realne razine. Trenutačno na svjetskom tržištu vlada prava ludnica i pomama za novim brodovima. Brodogradilišta pucaju po šavovima od narudžbi. Svi žele što brže i maksimalno iskoristiti povoljnu priliku za zaradu na prijevozu. Tankerska je uspjela po povoljnoj cijeni nabaviti 3 nova ogromna tankera u kratkom roku što bi tijekom godine trebalo doći do izražaja u financijama. Stoga bismo za koji tjedan mogli shvatiti kako su cijene do 5.000 kn (bile!) prava prilika za kupnju…

Napisat cu vam jos nesto lipo o TNPL, ali nemojte nikom reci.Ta lipota je poveznica izmedju TNPL-VLEN-a od 1.ozujka i danasnje naslovnice PD-a.
Da vidimo, upotrijebite mastu, a ja cu vam tijekom rasprave davati smjernice do konacnog rjesenja.
Veselo…

nije valjda stečaj? mala šala. vjerovatno preuzimanje vlen od strane tnpl?
NR

Jednog dana sve ce biti dobro, to je nasa nada. Sve je dobro danas, to je iluzija. [b]www.dalekovod.hr[/b]

Ma to je već rješeno.
Danas je Šukeru na stolu plan, kojeg će potpisati ovih dana. 1.ožujka prestaje stečaj Lenca i Tankerska uplaćuje 10mil dolara za sanaciju doka.

Ovdje se radi o crnogorskom remontnom brodogradilištu.
Evo sad kad sam pročitao cijeli text vidim da se spominju Uljanik i ATPL.
A ja Vas pokušavam uputiti i na ono što u textu ne piše.
Putite mašti na volju,a ja Vas uvjeravam da ne možete pogriješiti.


Napisat cu vam jos nesto lipo o TNPL, ali nemojte nikom reci.Ta lipota je poveznica izmedju TNPL-VLEN-a od 1.ozujka i danasnje naslovnice PD-a. Da vidimo, upotrijebite mastu, a ja cu vam tijekom rasprave davati smjernice do konacnog rjesenja. Veselo…

Ja se ne kuzim u te brodske sheme; samo se nadam da nece kupovati pizdarije koje ce smanjivati dobit jer netko ima sjajnu ideju kako treba biti vlasnik svega na istocnoj obali jadrana

Za Stocka: Tankerska će, pored 30% u Viktor Lencu, steći većinsko vlasništvo nad brodogradilištem u CG, uložit će sitniš u njega i stvoriti imperij remontnih brodogradilišta na Jadranu tako da brodovi neće morati do Malte. Pustio sam mašti na volju… :-))

Sjedni 5!!!
Posao je doveden do pred realizaciju, a što se vidi i po tome što su šture informacije puštene jučerašnjim i današnjim natpisima u dnevnom tisku.

Koliko zaraduju tankerske firme, a koliko remontna brodogradilista?

Hoce li usteda na remontu brodova u vlasitom brodogradilistu biti veca od troska kupovine i odrzavanja brodogradilista?

New Report

Close