Nisam čuo cijelu vijest, ali sam uletio kad je predstavnik nekog sindikata V.Lenca sav razdragan novinarima objašnjavao kako će plan biti usvojen i da je Lenac preživio.
Zna li netko točno što je jučer bilo na skupštini vjerovnika?
Evo me s ranojutarnje kave.
Izglasavanje o usvajanju plana odgođeno radi onih vjerovnika koji su ispali i žele još jedan razgovor s državom. Bez obzira dali će država rješit njihov dug ili će ostati kratkih rukava, taj dio neće uticati na ono što se tiče Tankerske plovidbe. Definitivno se radi o 30-30% Zaratina i Puležana. To su riči sudionika pregovora koji mi usput govori kako HDZ likuje zbog još jednog aduta u predizbornoj trci.
Sutra ujutro sam u Splitu na promatranju zadnjih priprema za porinuće Donata koje slijedi prekosutra u podne.
U Brodosplitu JE PORINUT TANKER vrijedan 54 milijun $, izrađen za Tankersku plovidbu iz Zadra, kao jedan od tri najveća ikad izrađena u splitskom brodogradilištu. Tanker je dobio ime Donat. Dug je 281.2 širok 48.2 i visok 23 m. Nosivost mu je 166 300 brt.
Izvor : Hina
U Brodosplitu JE PORINUT TANKER vrijedan 54 milijun $, izrađen za Tankersku plovidbu iz Zadra, kao jedan od tri najveća ikad izrađena u splitskom brodogradilištu. Tanker je dobio ime Donat. Dug je 281.2 širok 48.2 i visok 23 m. Nosivost mu je 166 300 brt.
Izvor : Hina
Isti je odmah i ostecen u porinucu. Negdje sam jutros nasao tu vijest i fotke i sad da se ubijem nemrem se sjetiti gdje pa da stavim link.
zakačio je neki mali svjetionik u blizini, ali nikakve značajne štete ni na tankeru niti na svjetioniku…
Jebeš takav tanker koji ne može ni palinu skriviti. Kako se takav mlakonja može sa sinjim morem boriti.
Al nanešto sam stvarno ljut. Skupilo se na porinuću svega i svačega.
I svima dalo: kokice, štapiće, sokiće, pršuta, sira, salata od tunjevina i KUKURUZA i raznih drugih, zatim janjetine, kozletine, svinjetine, prasetine, vode, vina i štošta druogog puno lipog,
a nama dioničarima 30 kuna.
E majke Vam ga
Ovaj posao sa suezmax tankerima je vjerojatno jedan od najboljih poslova Tankerske u njihovoj povijesti, prva dva su ugovorena i predana po cijeni od 51mil USD, a Donat će biti po cijeni od 54mil USD, tim sumama treba odbiti 10% državne subvencije brodaru, ti brodovi danas na tržištu vrijede cca 90-100 mil USD, a i segmentu vozarina mislim da prosječno dnevno u godini dana imaju najam veći od 60.000 USD, dnevni trošak broda je cca 10.000 USD, a krediti nisu više od 15.000 USD, dakle sva 3 se mogu otplatiti za koju godinu. Sve u svemu enormna zarada Tankerske na njima. I aframaksovi koji će se graditi u Splitu za cca 56mil USD su također još super posao za Zadrane jer im je cijena na tržištu mislim cca 70mil USD, a kada se odbije 10% državne subvencije samo na vrijednosti imovine će biti 40mil USD u plusu.