ohohoh.pazite se trava vam ne rasre do neba.Koliko je postotaka dionica narasla od najnize cijene prije 2 mjeseca ?
nadam se da povremeni kupci ne citaju forum ….
a di ce vam dusa …..
Ja ispod 400% zarade ne izlazim.Sta cu kad sam megaloman,mada su me ucili da i sa cukrom i sa soli triba znat baratat pa tako i sa tim askom valjda.Triba znat kad se triba prestat zajebavat.
[/quote]
Frankie, morat ćeš mijenjati nick,ako već nisi.
Ovog si potrošio za male pare.
Uvijek i svugdje isto,jednostavno samo Frankie,a ovdje od 2006. frankie(nekoc bilo sad se spominjalo). Nema drugog nicka. To sam sto jesam nikome nista ukrao nisam i svakome mogu pogledat u oci.Prognoze ne dajem.Za to je zaduzen mali Vakula,a moji targeti i pohlepa su daleko veci od njegovih prognoza.
predsjednik uprave u najboljim godinama za dokazivanje, nadzorni također … mladi ljudi koji mogu imaju motiva (nadam se i znanja) potegnut … nek se stabilizira poslovanje, svjetski trendovi nek potraju koju godinu i opet bu se pojavio neki Paktor koji će kupovati dionice za nagradu
pogledajte graf od 2004/2005 pa nastavak
naravno da nije nagovor ninašta samo razmišljanje neukog investitora
Baltic Tanker Clean Index (BCIY) 612 -1
Baltic Tanker Dirty Index (BDIY) 1273 + 51
17.01.2014.[emo_smijesak][emo_palacg]
Štivo za pročitati
http://seekingalpha.com/article/1949061-shippers-rally-dryships-up-8-percent-on-global-growth?source=yahoo
Ima i pismo CEO-a Nordic American Tankera. U pismu piše da je njihov break even 12.000 USD
Uglavnom, vozarine mogu brzo gore ali i dolje (iako većina analitičara predviđa rast vozarina) te se ukazuje da su vozarine za Suezmaxe 10x više nego što su bile prije 5 mjeseci
http://seekingalpha.com/article/1946071-3-best-oil-shipping-stocks-for-2014
According to an EIA estimate, global crude oil and liquid fuel consumption will grow by 1.2 million barrels per day in 2014 and 1.4 million bpd in 2015, exceeding 93 million bpd by the second half of 2015. The U.S. was the world’s largest importer of oil for many years, but China surpassed the U.S. in September as the world’s biggest net oil importer.
[emo_palacg] rast na globalnoj razini…..[emo_palacg] za tankere ce bit posla…
anyone
dobre ilustracije! po tome nalazimo se negdje na početku 2004.g. postoji li mogućnost da kopiramo i ponovimo graf 10 g. kasnije?
anyone
dobre ilustracije! po tome nalazimo se negdje na početku 2004.g. postoji li mogućnost da kopiramo i ponovimo graf 10 g. kasnije?
Kolega, samo sam stavio povijesne podatke. Cijenu će tržište odrediti tek da se može vidjeti iz grafa da je sve moguće.
Pozdrav
Vrlo gadna promaja na prodaji, jedva 20-tak naloga, ako uključimo i one preko 1000 kuna, izgleda kao da će lakše do 700, nego do 400.