TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Imaš na asku. Mislim da cijena nije previsoka. Ja ne prodajem.

Disclaimer: Tko moje pisanje shvati kao nagovor na kupovinu / prodaju dionica ili kao investicijski savjet taj je otisao na kvasinu odavno.

Da, i DRYS se približio 0.5 BVPS pa bi bilo ok da se i ovo konačno otključa. Vjerovatno kad izađe FI.

Disclaimer: Tko moje pisanje shvati kao nagovor na kupovinu / prodaju dionica ili kao investicijski savjet taj je otisao na kvasinu odavno.

FI za 4. kvartal ce biti bomba jer kako su kolege ovdje pisale dugovi manji od miljardu i po kuna se navodno kod brodara ne racunaju kao dugovi pa se shodno tome valjda i ne bi trebali spominjat u izvjescima.

Uvik ɐɹʇuoʞ ! Sitne duše mogu da mi puše!!!

Medonja, samo kažem što mislim. A mislim da treba suvisao brojčani stimulans. Kaj ne? Hehe. Ajde pozdrav svima i sve najbolje u 2014!

Disclaimer: Tko moje pisanje shvati kao nagovor na kupovinu / prodaju dionica ili kao investicijski savjet taj je otisao na kvasinu odavno.

Polako…što sporije raste to bolje…nismo se još dovoljno nakrcali..
evo sad sam ti i karte otkrio..

A BALVANA!!! :) :) :)


FI za 4. kvartal ce biti bomba jer kako su kolege ovdje pisale dugovi manji od miljardu i po kuna se navodno kod brodara ne racunaju kao dugovi pa se shodno tome valjda i ne bi trebali spominjat u izvjescima.

fi za 4 kvartal ce biti zanimiljvi iz monogo razloga:
1. manje brodova-manji prihodi
2. manji materijalni troškovi kao posljedica gore navedeno i mjera štednje
3. vozarine do sredine 11 katastorfalne, od pocetka 12 na 2-year high za suzemax i aframax, pa cemo vidjeti koliko je tankerska uspijela iskoristit navedeno.

@ frankie
puno puta si spominjao da je frediksen big boss sektora, da li po tvom mišljenju postoji realna opasnost od bankrota fro-a?
isti otvoreno govore da nemaju casha za otplatu obvezniza koje dospijevaju 2015, a ovako prikupljaju kapital:

Frontline has issued 1,193,300 ordinary shares under that program during the month of December 2013. Following such issuance, Frontline has an issued share capital of USD 86,511,713 divided into 86,511,713 ordinary shares.

međutim, oporavak vozarina je utjecao na dionicu na način da je ista gore preko 100 % i vise uzme li se u bzir broj novih.

dok na drugu stranu tankerska je smanjila svoje obveze prema banknama po zadnjem izvještaju oko 100.mil kuna ( govorim po sječanju) i na drugu stranu flota tanekrske je diverzificirana i na dry bulk sektor, kao i na product carrier-e. trenutno po ovim vozarinama sve 3 vrste brodova ostvaruju dobit.

@Mr. Wiseguy

Fredriksen je doktor za brodarstvo kao sto je ovdje Dr Oetker doktor za stecajuse,a delboy doktor za Magmu.Fredriksenu banke gotovo placaju da uzme pare od njih. Kamata za 2 platforme West Leo i West Capricorn je bila 2%. Tesko je tu pricu sa Fredriksenom objasnit nekome izvana,ali cinjenica je da njega mole da uzme pare. Prica sa frontlineom je bila prije par godina da ide u bankrot,a onda u mjesec dana cijena dionice otisla 100%.Ali ne boj se ti za bankrot Fredriksena jer nece on sigurno dozvolit da mu propadne ono iz cega je postao ono sta je danas. Usporedjivat tankersku sa Frontlineom je kao usporedjivanje fice i mercedesa no najbitnije je pored toga razumit okruzenje u kojem se nalazi jedna i druga kompanija. Zamisli da tankerska odluci izdat obveznice ili dokapitalizirat tvrtku izdavanjem novih dionica kako bi to proslo na ZSE gdje nema love ni za sol i papar.A pogledaj gdje se trzi Frontline.

Uvik ɐɹʇuoʞ ! Sitne duše mogu da mi puše!!!



FI za 4. kvartal ce biti bomba jer kako su kolege ovdje pisale dugovi manji od miljardu i po kuna se navodno kod brodara ne racunaju kao dugovi pa se shodno tome valjda i ne bi trebali spominjat u izvjescima.

fi za 4 kvartal ce biti zanimiljvi iz monogo razloga:
1. manje brodova-manji prihodi
2. manji materijalni troškovi kao posljedica gore navedeno i mjera štednje
3. vozarine do sredine 11 katastorfalne, od pocetka 12 na 2-year high za suzemax i aframax, pa cemo vidjeti koliko je tankerska uspijela iskoristit navedeno.
[/quote]

Ja sam uvjeren da će fi za 1Q i 2Q 2014. biti puno zanimljiviji a da će se uoči njihove objave tržiti 70-100% višoj vrijednosti od današnje. U svakom slučaju čujemo se vrlo skoro, već u rano proljeće, ionako su temperature zraka već sada proljetne 🙂




FI za 4. kvartal ce biti bomba jer kako su kolege ovdje pisale dugovi manji od miljardu i po kuna se navodno kod brodara ne racunaju kao dugovi pa se shodno tome valjda i ne bi trebali spominjat u izvjescima.

fi za 4 kvartal ce biti zanimiljvi iz monogo razloga:
1. manje brodova-manji prihodi
2. manji materijalni troškovi kao posljedica gore navedeno i mjera štednje
3. vozarine do sredine 11 katastorfalne, od pocetka 12 na 2-year high za suzemax i aframax, pa cemo vidjeti koliko je tankerska uspijela iskoristit navedeno.
[/quote]

Ja sam uvjeren da će fi za 1Q i 2Q 2014. biti puno zanimljiviji a da će se uoči njihove objave tržiti 70-100% višoj vrijednosti od današnje. U svakom slučaju čujemo se vrlo skoro, već u rano proljeće, ionako su temperature zraka već sada proljetne 🙂
[/quote]

Slažem se….pozz

rates za suzemax jos uvijek iznad 50 000
izvor: intertanko rates

@frankie

osobno nemam visoko mišljenje o njemu, po meni krizu u sektoru je doecekao nespreman, nije iskoristio zlatne godine za stvaranje jake bilance, prerano je usao u kupovinu novih brodova i dalje narucuje, sto posljedicno dovodi do stancanja novih dionica radi financiranja dugovoa.
pogledaj sta ceo nat-a kaze o njemu, po meni ovako se vodi gigant, para ko blata, dividenda se isplacuje uvijek.
http://finance.yahoo.com/news/nordic-american-tankers-limited-nyse-112601914.html

New Report

Close